5 استراتژی کسب بک لینک های با کیفیت از طریق تولید محتوا
نوشته شده توسط : مهمان نواز



اکنون تاثیر شگفت انگیز ساخت بک لینک رایگان و پیوند ها در seo و جايگاه بندی لغات کلیدی بر هیچ کس پوشیده وجود ندارد، مطالعات انجام یافته درباره با رابطه پیوند ها و جايگاه بندی تارنما ها نشان می دهد که تقریبآ سکو های بالا در کلمه ها مالامال رقابت سوای وجود لینک و پیوند های گران بها ناممکن میباشد.

link building

وب سایت MOZ با مطالعه و ارزیابی 15 هزار واژه و کلمه ی کلیدی نشان اعطا کرد که 99/2 درصد از کل وب سایت هایی که در بالای نتیجه ها جست و جو قرار میگیرند دستکم یک پیوند فرنگی دارا‌هستند. نمودار تحت تعداد بک لینک و پیوند های ۳۰ نتیجۀ برتر جستجوی گوگل را نشان میدهد. همانگونه که مشاهده میکنید ۱۰ سود نخستین گوگل، نسبت به بقیه سایت ها تعداد بک پیوند بیشتری دارا هستند.

backlink

به کار گیری از آدرس اینترنتی های اسپم و خرید لینک و پیوند های تبلیغاتی یک استراتژی سابق و ناکارآمد و در بعضا مورد ها حتی به ضرروزیان سایت شما خواهد بود.

فراموش نکنید پیوند های ارزشمند و کیفیت عالی کسب کردنی می باشند و خیر خریدنی!

پیوند های کیفیت عالی:
البته پیش از ارزیابی روش های کسب پیوند های باکیفیت بهتر میباشد با خصوصیت های این پیوند ها آشنا گردید:

back link

از یک منبع مربوط به مقاله و سایت شما باشد.
منبع، موثق و آیتم اعتماد گوگل باشد.
پیوند در محتوای اساسی به فعالیت رفته باشد.
پیج رنک کاغذ ی متبوع در سایت منبع مطلوب باشد.
حالا که با خصوصیت های پیوند های باکیفیت آشنا شدید می‌توانید لینک و پیوند های کیفیت عالی را از پیوند های بی کیفیت مستقل فرمائید، زیرا همانگونه که پیوند های کیفیت بالا سبب ساز بهبود جايگاه بندی و حتی بالا رفتن نرخ رجوع و برگشت سرمایه (ROI) شما میگردد، پیوند های بی کیفیت سبب ساز جریمه شدن و به هدر رفتن زحمات شما شود.

شایسته ترین مطالب را در حوزه ی عمل خویش ساخت نمایید:


بی آلایش ترین و در عین هم اکنون موثرترین نحوه کسب پیوند های ارزشمند ایجاد محتواهای کیفیت عالی و کاربردیست. در محتواهای خویش از اینفوگرافیک ها، عکس های کیفیت خوب و ویدئوها به کارگیری فرمائید و بعداز ساخت هر محتوا این سوال ها را از خودتان بپرسید:

آیا محتوای اینجانب قابلیت و امکان دیدنی خیس شدن را دارااست؟

آیا میشود از تصاویر دیدنی تری استفاده نمود؟

آیا به داده ها و علم استفاده کننده با مطالعه و یا این که مشاهده ی این پست اضافه می‌گردد؟

در شکل آموزشی بودن مقاله، آیا عملی و قابل اجراست و آیا به اندازه ی کافی قابل درک میباشد؟

فراموش نکنید محتواهای بیش تر از 2500 لغت بخت برد بیشتری در بهینه سازی و کسب بک پیوند های کیفیت بالا دارا‌هستند.

ساخت اینفوگرافی های منحصر:


مغز ما عشق و علاقه ی متعددی به آنالیز و ذخیره ی داده ها به طور دیداری داراست، مثلا به لغت ها تلفن، میز و چنگال تصور کنید، چه چیزی نخست به ذهنتان خطور میکند؟ حروف تشکیل دهنده ی این کلمات یا این که صورت فیزیکی آن ها؟

اینفوگرافیک ها داده ها و داده های پیچیده را سریع و بی آلایش و به طور تصاویر دیدنی ارائه میدهند. ترازو به اشتراک گذاری اینفوگرافیک ها بسیار فراتر از سایر فرمت های ویدئویی میباشند.



شرکت کردن دادن همیاران یا این که حتی رقیبان خویش در ساخت‌و‌ساز محتوا: (Ego bait)
Ego bait

یکی روشهای اخذ بک لینک و پیوند، ایجاد محتوا در خصوص خصوصیت های بقیه افراد میباشد، از جمله یک کدام از کارشناسان seo در پست خویش با تیتر شایسته ترین ابزارهای seo، ایده ها 143 نفر از کارشناسان بهینه سازی را به فعالیت برده میباشد و این پست بیش تر از 10 هزار توشه به اشتراک نهاده گردیده و 250 لینک باارزش را تولید نموده است و اکنون در ابتدا حاصل جست و جویبار این عبارت باارزش و مشقت بار قرار گرفته میباشد.



بلاگ نویسی میهمان:
back link

وب لاگ نویسی به وسیله میهمان ها یکی‌از خط مش های مطلوب برای جذب ترافیک و تصاحب کردن بک پیوند به حساب میآید. اشخاص متفاوت وقتی که در تنظیم ی یک مقاله یا این که محتوا دخیل می‌شوند کل کارایی خویش را برای چشم شدن آن مقاله انجام میدهند. اما فراموش نکنید فقط مطالب کیفیت بالا درج شده به وسیله میهمان ها را منتشر فرمائید خیر هر مقاله بی کیفیتی را!



ارسال آدرس اینترنتی:
newsletter

بخشی از مطالب با ارزش و کیفیت خوب خویش را به طور روزنامه برای مخاطبین آدرس اینترنتی نمایید تا مخاطبان به دلیل مطالعه یا این که اخذ بدون نقص محتوا از روش پیوند های مو جود در نشانی اینترنتی وارد تارنما شما شوند. مطمئناً همۀ کمپین های آدرس اینترنتی مارکتینگ به آمار بالا دست پیدا نمی‌کنند چون همان گونه که در ابتدا اشاره کردیم، امروزه بدست آوردن بک پیوند بسیار دشوار شده‌است. همین رنج عمل سبب ساز گردیده که برای ساخت و ساز بک لینک و پیوند ناچار شویم از قواعد و اصول خاصی پیروی کنیم.
ارسال پست الکرونیکی، یکی‌از شایسته ترین طرز های خریداری کردن بک لینک و پیوند میباشد، البته برای کسب برد، بایستی قالب و محتویات آن را فردی سازی فرمائید. ساختن محتوای گرانبها به تنهایی کفایت نمیکند و نشانی اینترنتی های قالب دار تکراری نیز به همین صورت بی خودی می باشند. از مطالب مفصل و اما اثرگذار، دیدگاه های منحصربه‌فرد بفرد، داده ها و تصاویر جالب به کار گیری نمایید تا مطالب تان آیتم پسند یوزرها واقع خواهد شد.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: