نوشته شده توسط : مهمان نواز


یکی مشکلاتی که اکثری از وبسایت ها ساخت بک لینک رایگان با آن دست و پنجه قابل انعطاف می نمایند بک پیوند اسپم میباشد که خیر فقط جریمه وب سایت را در پی دارااست ، بلکه موجب حذف برخی از صفحه ها از حاصل گوگل میگردد و زحماتی که روی تارنما کشیده گردیده را هدر می‌دهد. درین مقاله توضیح می‌دهیم که بک پیوند اسپم چه چیزی است و چه خصوصیت هایی داراست و چه طور می بایست از شر تاثیرات منفی آن خلاص شد.

گهگاه این بک لینک و پیوند ها بوسیله خویش شما به غلط ساخت گردیده اند و در بعضا مورد ها نیز جز تهاجم ها seo منفی به حساب آورده می شود و به وسیله رقبای شما تثبیت گردیده اند. هرچه میباشد می بایست سریعتر این ایراد را برطرف فرمایید.( یکی‌از مهمترین مقالاتی که مالکان و مدیران وبسایت ها بایستی بخوانند تا گرفتار اقدامات منفی رقبا نشوند: راه و روش های رویارویی با تهاجم ها seo منفی)

در صورتی‌که در به وسیله ابزار محاسبه و تخلیل وب سایت ، تا به امروز با فاکتوری به اسم اسپم اسکور عکس العمل داشته اید ، می بایست بدانید که یک سیستم امتیازدهی منفی میباشد و هرچه امتیاز وب سایت به ازای spam score کمتر باشد بهتر میباشد.

در یک حرف؛ لینک و پیوند اسپم ، بک پیوند های بد می باشند!

خصوصیت های بک لینک و پیوند اسپم چه می‌باشد؟
بک لینک و پیوند اسپم که تحت عنوان لینک و پیوند های بد ، سمی یا این که غیرطبیعی شناخته می‌شوند، کیفیت و جايگاه پایینی دارا هستند و تاثیرات مخربی در درجه وبسایت شما خواهند گذاشت. این نوع پیوند ها تخت‌گاز به وسیله الگوریتم پنگوئن گوگل شناسایی می گردند و جریمه وبسایت را درپی خواهد داشت که سود آن ، کاهش محسوس ترافیک تارنما میباشد.

از نگاه اصول و معیارهای بهینه سازی ، بک پیوند های اسپم یک سری خصوصیت بارز دارا هستند که از وب سایت هایی با وضعیت پایین اخذ میگردند:

وب سایت هایی با قدمت دامنه معدود

سایتهایی با تعداد صفحه های بسیار نادر

سایتی که دامین اتوریتی پایینی دارااست

اینترنت سایتی که spam score بالایی داراست

وبسایت هایی که پی رنک پایینی دارا‌هستند

سایتی که سکو moz پایینی داشته باشد

صفحاتی که بیشتر از 100 لینک و پیوند فرنگی در خویش مکان داده اند

وبسایت هایی که به وسیله پنگوئن یا این که پاندای گوگل جریمه گردیده اند

توصیه میکنیم مطلقا نوشته ی علمی کاهش spam score وب سایت را مطالعه کنید تا با شیوه ها و اصول کاهش امتیاز اسپم وبسایت خویش به طور کامل آشنا گردید.

بک پیوند اسپم به چه شکل ساخت میگردد؟
عارضه ها مختلفی وجود داراست که چرا یک تارنما بک لینک و پیوند اسپم اخذ نموده است.

متاسفانه بعضی از تارنما ها با پکیج های فروش بک پیوند را با وعده ارتقاء سکو و ترافیک تارنما ارائه میدهند و بخش اعظمی از اشخاص به جهت علم نادر دراین باره و جهت بالا بردن سکو وب سایت خویش مبادرت به خرید بک لینک و پیوند می نمایند، که‌این طریق به طور کامل منسوخ گردیده و تماما خطا میباشد و با ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند اسپم برای وبسایت ناخواسته موجب افت سکو آن در گوگل می گردند.

همینطور قابلیت و امکان داراست شما پروژه بهینه سازی وبسایت خویش را به شخص سوای تخصصی سپرده باشید و وی بک پیوند های متعددی را سوای اطلاع از مضرات آن برای وبسایت شما تثبیت کرده‌با‌شد و اینگونه به وب سایت جراحت بزند.

مهمترین انگیزه بک پیوند اسپم ، کار تخریبی رقبا در مقابل وبسایت شماست و موجب باخت شما در رقابت برای کسب درجه بهتر در نتیجه ها کاوش می گردد.

به طور کلی اهمیت ندارد که چه‌طور بک لینک و پیوند های اسپم برای تارنما شما تثبیت گردیده ، اصلی این میباشد که هرچه سریعتر آن‌ها‌را حذف نمائید.

تفاوت فی مابین بک پیوند خوب و اسپم در کیفیت سایتی میباشد که به وبسایت شما لینک و پیوند داده.

شما از روش کنسول جستجوی گوگل میتوانید پیوند هایی که به سایتتان داده گردیده را محاسبه نمائید و با تحلیل اسپم اسکور هرمورد ، پیوند های بی کیفیت را با ابزار disavow حذف کنید. جهت شناخت با این ابزار نوشته‌علمی ابزار disavow را ملاحظه کنید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در هر سایتی که در فضای آنلاین وجود دارااست ساخت بک لینک رایگان نگاه نمائید، در قسمت‌های متفاوت پیوندی برای کلیک کردن وجود داراست تا شما‌را به جایی منتهی نماید؛ این لینک و پیوند به صورت‌های گوناگونی مثل متن، تصویر و بقیه ساختارهایی که امکان گزینش لینک و پیوند دارا‌هستند را در دسترس میباشد.

ما به خیال سیاست‌های گوگل بدون چاره هستیم تا از این پیوند‌ها برای مرتبه بندی سایتهای خویش در حاصل کاوش، استعمال کنیم؛ علاوه بر اینها به خواسته ارجاع دادن یوزرها به منبع و به کار گیری از منابع دیگر نیز از این قابلیت و امکان به کار گیری میکنیم. ولی این تنها تا حدی صحت دارد؛ در حالتی‌که حقیقتاً می خواهید سئو نیکی داشته باشید و از حالت پیوند‌ها به شکلی که گزینه تایید گوگل میباشد به کار گیری نمایید می بایست، دو گزینه را فهم و شعور نمایید:

نخستین اینکه از پیوندهای nofollow به کار گیری فرمائید.
دوم اینکه از پیوندهای فالو(follow) یا این که به عبارتی dofollow به صدق به کارگیری فرمایید.
تخصص بهینه سازی، تخصصی بسیار پهناور میباشد که در صورتیکه بتوانید کل استراتژی‌های آن را به نحو احسنت اجرا فرمایید، کارکشته خواهید بود تا به سکو‌های بالا دست یابید. ما در نوشته‌علمی‌ی \" استراتژی 9 مرحله ای بهینه سازی 2019 \" به پراهمیت‌ترین استراتژی‌های بهینه سازی پرداخته‌ایم.



لینک و پیوند فالو و نوفالو چه چیزی است؟ چه تفاوتی دارا هستند؟
برای کسانی که اهمیت ندارد که به طور فالو باشند یااینکه به طور نوفالو مصرف شده باشد. آن‌ها در هر شکل روی پیوندی که گزینش کرده‌اید کلیک کرده و وارد شیت مقصد خواهند شد. ولی برای موتورهای کاوش و گوگل این مسئله خیلی اهمیت دارااست. در واقع شما با معین کردن این لینک و پیوند برای گوگل معین می‌کنید که لینک انتخابی می بایست به صورت استعمال شود که اعتباری از وب سایت شمارا به برگه مقصد بدهد، یااینکه این واقعه نیفتد.

پیوند‌های فالو و نوفالو از برچسب های html می‌باشند که به طور rel=”nofollow” یا این که rel=”follow” از آن‌ها به کار گیری می شود.

این که به طور فالو تعیین گردیده باشد برای گوگل به‌این مفهوم میباشد که قادر است بخشی از اعتبار شیت وبسایت شما‌را بدین لینک و پیوند تخصیص دهد. دراین‌صورت وب سایت مقصد با اخذ لینک و پیوند فالو به تعداد بیشتر به گذر زمان مرتبه بهتری را در حاصل کاوش کسب می‌نماید.

ولی در‌حالتی که که به طور نوفالو گزینش گردیده باشد، برای گوگل بدین مضمون‌ میباشد که اعتباری از وبسایت شما به کاغذ مقصد منتقل نشده و فقطً گوگل پیوند مقصد را تحلیل خواهد کرد. در‌این حالت این پیوند بها خیلی متعددی روی مرتبه بندی نداشته و در واقع گفته می شود که به هیچ عنوان اعتباری را پیوند مقصد نمی‌دهد.

از یک لینک و پیوند نوفالو شبیه مثال پایین در صفحه های اینترنت به کارگیری میگردد.

Elegant Themes Blog

مهم ترین الگوریتم گوگل برای سکو بندی بوسیله لینک و پیوند ها از دو ضابطه پایین پیروی می نماید.

تعداد پیوند‌هایی که از یک وبسایت به تارنما دیگری داده می ‌گردد.
کیفیت و بها سایتی که‌این لینک و پیوند را داده میباشد.
خب، حال اذن دهید به چک گونه های لینک و پیوند‌ها پرداخته و ببینیم که چطور، چه موقع و چه گونه می بایست از این نوع لینک و پیوند‌ها به کارگیری فرمایید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


پیوند فالو و نوفالو چه میباشد؟ یکی فاکتورهای ساخت بک لینک رایگان اساسی برای بهینه سازی و seo وبسایت ، استعمال از بک لینک و پیوند ها است که بعنوان بخشی از سئو آف پیج مطرح میباشد. برای انکه بتوانیم سئو آف پیج را کیفیت بالا و صحیح انجام دهیم ما یحتاج میباشد از اشکال پیوند ها داده ها داشته باشیم. ما در اینجا به معرفی پیوند فالو ، لینک و پیوند نوفالو و تفاوت انها می پردازیم.

زمانی شما یک محتوای seo گردیده در تارنما خویش مینویسید و لود می کنید، این مقاله دربرگیرنده پیوند هایی میباشد که در وقتی که خزنده های گوگل وارد سایت شما میگردند گزینه بازبینی قرار می‌دهند. اینکه گوگل چه پیوند هایی را آیتم اهمیت قرار داده و انها را ردیابی نماید موضوعی میباشد که در‌این نوشته‌علمی در خصوص آن حرف می‌کنیم.

وقتی که لینکی را از نوع فالو تعریف و تمجید می‌کنید، این بدان معناست که پیوند از حیث شما ارزشمند بوده و دوست دارید گوگل آنرا را ردیابی نماید. البته زمانیکه پیوند بصورت نوفالو تمجید می شود و در تعریف و تمجید آن از تگ نوفالو استعمال می‌گردد خواسته اینست که نمی خواهید گوگل آنرا دنبال نماید. این پیوند ها فقط بوسیله بازدید کنندگان دنبال گردیده و هیچ زمان خزنده های گوگل به سراغ انها نمیروند.

نکته مهمی که وجود داراست اینست که همگی پیوند ها در وضعیت پیش فرض بصورت فالو در لحاظ گرفته گردیده اند و این شما می‌باشید که در شکل رغبت می‌توانید انها را بصورت نوفالو تهیه و تنظیم فرمایید.

اهمیت پیوند فالو و نوفالو
تاثیر لینک و پیوند فالو در بهینه سازی تارنما
همانگونه که می‌دانید موتورهای کاوش در ادامه راهی می باشند که از روش آن جايگاه بهتری را به وبسایت بدهند. مثلا موردها اصلی و کاربری در مشاجره بهینه سازی فرنگی ، تعداد لینک و پیوند هایی که از تارنما های دیگر به کاغذ متبوع داده شده‌است. تاثیر این مسئله به قدریست که در صورتی‌که دو وبسایت در حالت یکسانی از نگاه محتوا باشند البته یک کدام از با به کار گیری از پیوند داخلی دهی را قادر خیس نموده باشد و دیگری به‌این مساله بی ملاحظه بوده باشد ، تارنما اولین اقبال بالاتری برای بهینه سازی و کسب سکو دارااست.

تاکید بر این نکته نباید سبب ساز گردد که برای لینک و پیوند دهی به سراغ طرز های غیر طبیعی روی بیاوریم ؛ چراکه هرقدر لینک و پیوند دهی طبیعی و نرمال خیس باشد یاری بیشتری به ارتقا رنک وبسایت میکند. در واقعیت میتوان بیان کرد لینک و پیوند فالو قدرتمندترین لینک و پیوند در بهینه سازی و seo میباشد که بایستی گزینه دقت واقع گردد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


شایسته ترین شیوه تولید بک پیوند   ساخت بک لینک رایگان   این قابلیت و امکان را به وجود میاورند تا الگوریتم های گوگل تا آنجا که می‌گردد راز از وبسایت شما در بیآورند.

مشاجره بک پیوند ها فعلا بسیار داغ میباشد و طریق های متعددی نیز تا به اکنون برای ساخت و ساز آنان مطرح شده‌است.

ولی دقیقا چرا کلیه در‌پی ساختن بک پیوند ها می‌باشند و ساخت چنین لینک و پیوند هایی چه سودی در ارتقاء بهینه سازی وب سایت دارااست؟ این مباحث کلیه در نوشته ی علمی امروز ما جواب داده می‌گردد.در غایت مهم‌ترین بحثمان یعنی شایسته ترین طرز ساخت و ساز بلک لینک و پیوند را با شما بین میگذاریم.



چرا بک لینک و پیوند میسازیم؟
بک لینک و پیوند ها تمامی مسیری می باشند که ما‌را به وب سایت های دیگر منتقل می نمایند. گوگل با تعقیب کردن این مسیر ها در غایت به تارنما ما میرسد. این که گوگل بتوآند تا آنجا که ممکن میباشد رمز از وب سایت ما در بیاورد، نکته قابل توجهی میباشد که در پی به آن خوا هیم پرداخت.



نوشته‌ی‌علمی ما درباره با بک لینک و پیوند ها و اشکال آن را از دست ندهید:

بک پیوند چه می‌باشد؟»



روایت به عبارتی روایت دیرین بالابردن seo وب سایت میباشد. و هر آنچه که انجام میدهیم در غایت چهت نیل بدین نیاز میباشد. استعمال از بک لینک و پیوند ها نیز این قابلیت را برای سایتمان مهیا می نماید.

اما می بایست اشاره کردن که ساختن بک پیوند ذیل هر قوانینی هم خوب وجود ندارد و سبب بالارفتن سئو تارنما نمیشود.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


برای ساختن یک ساخت بک لینک رایگان  رزومه کیفیت عالی از بک پیوند ها، شما بایستی هدر دادن انرژی تان برای لینک و پیوند بیلدینگ را متوقف فرمایید و آغاز به کسب کردن پیوند یا این که Link Earning فرمائید. برای کسب کردن پیوند ما می بایست محتواهایی قابل اعتماد، عالی و بدون نقص ساخت و ساز کنیم و با کل قدرت به اشاعه و پروموت کردن آن محتوا بپردازیم.

تعزیر پیوند بیلدینگ بوسیله اجتماع، عملی منفی تلقی می‌شود، این شیوه تاءمل ناشی از ترسی میباشد که گوگل از روش ربات های مثل ” Penguin ” و ” Panda ” و جریمه هایی که آن ها برای وب سایت های عظیم در لحاظ می‌گیرند، ساخته شده است.

در یکی مکالمه ها، از یک کدام از پرسنل گوگل ” John Mueller ” پرسیدند که ” آیا لینک و پیوند بیلدینگ عملی مثبت و خوب میباشد ؟ ” وی جواب اعطا کرد ” در کل، توصیه می دهم که از آن مسافت بگیرید”

بیشتر بخوانید : تکنیک های لینک و پیوند بیلدینگ، ساخت و ساز لینکهای خوب، بد و زشت
در عکس تحت تفاوت و تکامل ما دربین Link Building و Link Earning را ملاحظه کنید :

تفاوت Link Building و Link Earning

چرا وبسایت شما به Link Earning مستلزم میباشد ؟
ما این قبیل از سوالهای را خیلی از مشتری های خویش می شنویم :

● قیمت یک لینک و پیوند در چه میباشد ؟

● به چه ادله تارنما ما نیاز به لینک و پیوند از سایر سایت ها داراست ؟

ارتقاء ترافیک
کسب کردن لینک و پیوند به طور ارگانیک ترافیک تارنما شما‌را ارتقا می‌دهد. پیوند از یک سایت دیگر، تماشاچی های بیشتری را به سمت تارنما شما سوق میدهد. البته بایستی در لحاظ بگیریم که یک پیوند تاثیری در Conversion بیشتر، خریدهای ایده آل، یا این که فروش بیشتر ندارد، این وظیفه ی وبسایت میباشد که از تماشاچی ها مشتری بسازد، خیر پیوند.



تدبیر از مارک
وقتی که شما یک لینک و پیوند کسب میکنید، اصولا شما چیزی بیشتر از یک پیوند کسب نموده اید. در همین راستا، به عنوان مثال چنانچه شما لینکی از سایت ” New York Times ” اخذ فرمائید، احتمال چشم شدن محتوای شما یکسری برابر می گردد.

این را هم در لحاظ بگیرید که در حالتی‌که شما از تارنما های کوچک خیس با بازدید های کمتر لینکی اخذ فرمایید، احتمال تاثیر آن خیلی بالا نخواهد بود. ولی در حالتی‌که آن سایت مملو‌از بازدید کننده هایی از جامعه ی غرض شما باشد، تماما ارزشش را خواهد داشت.





موتور های کاوش به لینک و پیوند ها اهمیت میدهند.
پیوند ها به مارک شما توان، اعتماد و قیمت میدهند. به همین ادله،در‌حالتی که شما لینکی از یک تارنما دارای اعتبار اخذ فرمائید، موتور های کاوش نمره و طبقه بندی در سئوی وبسایت شما‌را ارتقا میدهند.

یک استراتژی ساخت محتوا، میتواند به شما یک راهکار ساختار یافته برای چک ارزشی که به مشتری خویش ارائه می دهید، عده ای که به شما گوش میدهند و محل توزیع مطلوب را اهدا نماید.

توسعه و گسترش دادن یک استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوای قادر، که به Link Earning شما امداد می نماید میتواند بیشترین تاثیر را برای پیروزی ها طولانی دوران داشته باشد. Link Earning یک تکنیک بازاریابی وجود ندارد، بلکه تاثیری میباشد که شما با محتوای خویش روی بازدید کننده های وبسایت خویش میگذارید که نهایتا منجر پرورش seo شما نیز میشود.

حال حاضر که تفاوت Link Building و Link Earning را خواندیم و از تاثیر آن‌ها مطلع شدیم، سوالی که پیش میاید این میباشد که چطور خواهیم توانست این عمل را انجام دهیم ؟



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز

بک لینک و پیوند مجانی یک کدام از شایسته ترین ساخت بک لینک رایگان  خدماتی میباشد که می شود به سایت ها ارائه اعطا کرد. همان گونه که میدانید امروزه بهینه سازی وب سایت یک کدام از مهم ترین مواقعی میباشد که همگی کسب و شغل های اینترنتی می بایست دقت ویژه ای به آن داشته باشند. یکی‌از مهم ترین مواقعی ساخت بک لینک رایگان که در سئوی تارنما مطرح می‌گردد بک پیوند میباشد که مطلقا برای بالا بردن سکو وبسایت خویش در لیست جستجوی موتورهای کاوش بایستی دقت ویژه ای به آن داشته باشید. امروزه اکثری از سایت ها می باشند که با مخارج بسیار بالا برای وبسایت شما بک پیوند می‌زنند. ما در‌این مقاله قصد داریم مقداری بیشتر در رابطه بک لینک و پیوند مجانی کلام کنیم و اطلاعاتی را در چنگ شما در اختیار بگذاریم. به این ترتیب در صورتیکه که شما هم جز کسانی میباشید که دارنده یک کسب و عمل اینترنتی میباشید به شما سفارش می‌کنیم به طبع این مقاله را تا آخر مطالعه فرمایید.
بک پیوند چه چیزی است و چه تاثیری بر روی بهینه سازی دارااست؟

پیش از آن که قصد داشته باشیم در رابطه بک لینک و پیوند بدون‌پول سخن کنیم بهتر میباشد نخست در رابطه این مورد کلام کنیم که بک لینک و پیوند چه میباشد و چه تاثیری بر روی سئوی وب سایت دارااست؟ در جواب بدین پرسش می بایست بیان کرد که بک پیوند یا این که پیوند سازی به فرایندی گفته میشود که در آن شما تحت عنوان مالک یک تارنما لینک و پیوند هایی از وبسایت خویش را در یک وبسایت دیگر قرار می دهید تا کاربرانی که وارد تارنما های دیگر میشوند نیز با سایت شما آشنا شوند. این عمل یکسری مزیت برای وبسایت شما داراست که یکی آن ها این میباشد که ترازو ترافیک تارنما شمارا ارتقاء خواهد اعطا کرد و علاوه بر این از آنجایی که گوگل الگوریتم هایی را برای تشخیص ورود به وبسایت شما از روش وبسایت های دیگر داراست سکو تارنما شما نیز در موتورهای کاوش به ترازو متعددی بهبود پیدا خواهد کرد.

بک لینک و پیوند بدون پول
بک لینک و پیوند بدون‌پول چه میباشد؟

امروزه در شرایطی که شما یک تارنما ماهر باشید و کسب و عمل اینترنتی شما منفعت متعددی داشته باشد پیشنهاد ما به شما این میباشد که به طبع کارایی فرمایید مبادرت به لینک و پیوند سازی به طور مبلغی فرمایید به این دلیل که هرچه بک پیوند هایی که شما می سازید در وبسایت های دارای اعتبار تری باشند اعتبار تارنما شما نیز هم میان یوزرها اینترنتی و هم برای موتور جستجوی گوگل ارتقاء پیدا می نماید و در سود شما میتوانید سکو بهتری را در لیست جستجوی موتورهای کاوش داشته باشید. با این وجود بخش اعظمی از تارنما هایی که فایده متعددی را از سایت خویش ندارند و یا میزان دارایی کافی برای پیوند سازی مبلغی ندارند می‌توانند از روش برخی از وبسایت ها مبادرت به تولید بک پیوند مجانی نمایند. این فعالیت مزایا و معایب خاص خویش را دارا میباشد که ما پیرو این مقاله کوشش می‌کنیم برخی از مهم ترین این مزایا و معایب را آیتم ارزیابی در اختیار بگذاریم و نکات مفیدی را در رابطه این زمینه برای شما ذکر کنیم.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


برای وارد شدن تارنما در حق تقدم گوگل ساخت بک لینک رایگان نیاز به انجام شغل های متعدد seo هست که می بایست به آنان دقت نمائید کارهایی مانند تولید محتوای مطلوب استفاده کننده پسند، لینک و پیوند گذاری، تعیین لغت ها کلیدی مطلوب، لینک و پیوند سازی، تعیین تیتر مطلوب برای محتوا و... خیلی از مواقعی که در بهینه سازی وب سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار هست. ما درین قسمت می خواهیم به بک لینک و پیوند بپردازیم.
به اخذ پیوند از وبسایت‌های دیگر به ساخت وب سایت خودتان بک پیوند یا این که پیوند سازی گفته می‌گردد. با این طریق می باشد که شما می توانید با قرار دادن لینکی بر روی متن یا این که تصویر متبوع یوزرها را با کلیک بر روی آن به برگه دیگری منتقل نمائید. بک لینک و پیوند‌ها دارنده اشکال مختلفی می باشند مانند بک لینک و پیوند فالو، نوفالو، پیوند داخلی و پیوند فرنگی.

چه طور بک پیوند بگیریم؟
در یک‌سری سال اخیر دقت متعددی به لینک و پیوند سازی و بک پیوند شده‌است. در‌حالتی که شما بک پیوند قابل قبولی را برای تارنما خویش اخذ فرمایید بیش‌خیس شیوه را به صدق طی کرده‌اید و هر چه بیشتر به هدف ها خویش مجاورت می شوید. ممکن میباشد برای شما پرسش پیش آید که چه‌طور بک پیوند بگیریم؟ ما درین نصیب مواقعی که با توجه به آن می توانید بک پیوند‌های قابل قبولی را بگیرید را برای شما معرفی می کنیم تا به هدف ها خویش برسید. در صورتی‌که میخواهید تا بک پیوند‌های مطلوب اخذ فرمائید قطعا اعتنا نمایید تا وبسایت شما در مرحله نخستین از سرعت بالایی برخوردار باشد از طرفی مسلما ریسپانسیو باشد تا اشخاص موبایلی بتوانند به راحتی در نمایشگرهای دیگر مانند تلفن همراه و تبلت آنها را مشاهده نمایند.

1.پیوند‌های کانال اجتماعی
کانال‌های اجتماعی نقش مهمی را در طراحی وب و پیروزی کسب ‌و عمل داراست یوزرها نیز به کانال‌های اجتماعی بسیار علاقمند بوده و به محض مشاهده آنان دوست دارا‌هستند تا ورقه متبوع را برانداز نمایند. کانال‌های اجتماعی خیر فقط برای seo تارنما شما موءثر می باشد بلکه در معرفی مارک و بیشتر شناساندن کسب ‌و کارتان به اشخاص بسیار تاثیرگذار می باشد.
2.ساخت محتوای عالی برای وبسایت
داشتن محتوای عالی یک کدام از دیگر از استراتژی‌های بارز یک seo تارنما میباشد. که در‌حالتی که به آن دقت فرمایید و مطالب مهمی را در آن قرار دهید تا یوزرها رضایت جامعی را از آن اخذ نمایند همینطور وب سایت‌های دیگر پیوند شمارا در صفحه ها خویش قرار دهند.
3.پاسخگویی
یکی از دیگر از طریق‌هایی که برای بک لینک و پیوند دریافت کردن بسیار مطلوب هست این میباشد که در شکل مشاهده پرسشی در کانال‌های اجتماعی، انجمن‌ها یا این که تیم‌های دارای ربط که جواب آن را می دانید پاسخ دهید و در شکل نیاز پیوند تارنما خویش را نیز قرار دهید.
4.تایپ کردن پست مهمان
اکثری از وبسایت‌ها به یوزرها خویش اذن می دهند که مطالبشان از روش تارنما آنها منتشر نمایند شما با تنظیم مطلبی مطلوب و قرار دادن نشانی صفحه های داخلی و مربوط به وب سایت می توانید یک بک پیوند عالی را برای خویش ساخت فرمائید.
5.بک پیوند از تارنما‌های خبری
یکی‌از دیگر از طریق‌های کسب بک لینک و پیوند، از وب سایت‌های خبری می باشد به همین مراد شما بایستی در وبسایت خویش محتوایی را ایجاد فرمایید تا گزینه اعتنا خبرنگاران قرار گیرد. این شیوه میتواند بسیار به وب سایت شما یاری دهد. علاوه بر این می توانید از طراحی وب سایت اطلاع رسانی نیز یاری بگیرید.






:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


کسی جلوی شمارا نگرفته میباشد ساخت بک لینک رایگان  که بک لینک و پیوند بخرید یا این که نخرید، تنها بدانید که خیلی وقت میباشد که گوگل برای این لینک و پیوند‌ها قیمت خاصی در حیث نمی‌گیرد و اکثرا این لینک و پیوند‌ها تاثیر منفی می گذارند. اما هنوز تنی چند از تارنما‌ها می‌باشند که با این که پیوند خریده‌اند و می فروشند، سکو‌های نسبتا خیر و خوبی در گوگل دارا‌هستند. البته می شود این ایرادات را به باگ‌هایی که در الگوریتم‌های گوگل وجود دارااست ربط اعطا کرد. اینترنت آنقدر عظیم میباشد که گوگل تا بخواهد کلیه طرز‌های ذیل پا گذاشتن قانون ها را شناسایی نماید مقطع متعددی ارتفاع می کشد. اما تفکر نکنم با امکانات و متخصصین گوگل خیلی ارتفاع بکشد تا این ایرادات نیز حل خواهد شد.


چرا برخی از کمپانی‌های seo میگویند بک لینک و پیوند بخرید؟
هیچ کس از پول بدش نمی‌آید! مخصوصا وقتی که از مشتری‌هایت پول بگیری تا برای آنها بک لینک و پیوند بخری و خودت یکسری تارنما داشته باشی و مبلغی خرج نکنی. امیدوارم متوجه منظورم گردیده باشید.


در حالتی که بک لینک و پیوند بخریم چه می شود ؟
بک پیوند - بک لینک و پیوند ها - seo - بک پیوند بدون پول - خرید بک لینک و پیوند - گوگل - بک لینک و پیوند موثر - بک لینک و پیوند مضر

شاید او‌لین رخداد این باشد که مرتبه وبسایت شما برای دوران کوتاهی ارتقاء می یابد، البته بعداز مقطع کوتاهی افت می‌نماید و گوگل به دیده یک اسپمر به شما نگاه می‌نماید. پس لطفا اعتماد نمائید و دیگر بک لینک و پیوند نخرید و نفروشید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در تعریفی بی آلایش، پیوندهایی ساخت بک لینک رایگان  که از سایر وبسایت ها به وب سایت شما داده می‌شود را بک لینک و پیوند (backlink) می‌گویند. موتور کاوش گوگل، از بک پیوند ها تحت عنوان یکی فاکتورهای جايگاه بندی به کار گیری می نماید؛ چون وقتی که یک سایت به تارنما دیگری پیوند می‌دهد، بدین مفهوم میباشد که آن شیت محتوای باارزش و قابل توجهی داراست. بک لینک و پیوند هایی با باکیفیت، به بهینه سازی وب سایت یاری می نمایند و برای شما مرتبه بهتری در صفحه ها حاصل موتور کاوش (SERP) به ارمغان میاورند.

کاربرد بک لینک و پیوند
بک لینک و پیوند ها نقش مهمی در seo وبسایت و ارتقاء مقام اینترنت سایتتان ایفا می نمایند. از جمله، شما نوشته‌ی علمی ای مربوط به مسابقات تنیس منتشر نموده اید و وب سایت معتبری در مورد تنیس، در نوشته‌ی علمی خویش به ورقه شما هم لینک و پیوند می‌دهد. از آنجایی که تارنما دارای اعتبار میباشد و بازدید متعددی داراست، بازدید کنندگان شما نیز به واسطه بک لینک و پیوند ارتقا مییابند. ( seo در مشهد )

پیوند فالو و نوفالو
کلاً، بک پیوند ها به 2 مجموعه، فالو و نوفالو تقسیم می گردند.

موتور کاوش گوگل، در شکل مشاهده پیوند نوفالو، آن را نادیده میگیرد و از آن عبور می نماید. اینگونه پیوند ها، در هیچ سایتی بها و اهمیت ندارند و معمولا در ارتقاء مرتبه و بازدید شما نقشی نخواهند داشت.

البته پیوند های فالو، بک پیوند های مؤثر و مفیدی را صورت میدهند. واضح میباشد که پیوندهایی که از تارنما های دارای اعتبار به دست می‌آیند، از قیمت بیشتری برخوردار میباشند. این نوع لینک و پیوند ها می‌توانند به شما در ارتقای سکو سایتتان در گوگل امداد نمایند.

با این اکنون، لینک و پیوند های فالو مخرب و به اصطلاح \"سمی\" نیز وجود دارا هستند. این نوع پیوند ها از تارنما های نامعتبر به دست میایند و یا این که با نقض کردن موقعیت و مقررات گوگل ساخته می‌شوند.

پیوندهای مخرب قابلیت دارااست منجر جریمه شدن وبسایتتان بوسیله گوگل و یا این که حتی دی ایندکس شدن وب سایت شما شوند. به‌این نکته دقت داشته باشید که کیفیت بک پیوند نسبت به کمیت آن، تاثیر بسیار بیشتری در بهینه سازی وبسایت و درجه تارنما در گوگل داراست.

سفارش میکنیم برای پرهیز از ایرادات ناشی از ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند های شکسته و مخرب به صورت متواتر و پیوسته پیوندهای سایتتان را با ابزار آنالیز لینک و پیوند های شکسته و وخیم در دست گرفتن فرمایید تا از جریمه شدن سایتتان بوسیله الگوریتم پنگوئن دوری گردد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


بك لینك یا این که لینك بیلدینگ در معنای ساخت بک لینک رایگان  اتصال یك وب سایت به وب سایت دیگر از روش نشانی دادن به كلمه كلیدی متبوع می باشد.

بکلینک (Backlink) یا این که لینک و پیوند ورودی به وبسایت، به هایپرلینک یک سایت به سایت دیگر می گویند که یک کدام از موردها انتخاب‌کننده ی معیار با صرفه‌ سازی موتور کاوش (seo) می باشد. بک لینک و پیوند یا این که پیوند بیلدینگ در معنای اتصال یک وب سایت به وب سایت دیگر از روش نشانی دادن به واژه و کلمه کلیدی متبوع می باشد.

بک لینک و پیوند دو نوع میباشد: بک لینک و پیوند داخلی که درون تارنما میباشد یعنی از کاغذ ای در تارنما خودتان به کاغذ ای دیگر لینک و پیوند داده می‌گردد و بک لینک و پیوند فرنگی در معنای این میباشد که از یک تارنما دیگر به وب سایت شما لینک و پیوند داده بشود. هر دوی این فعالیتها برای seo انجام می شود، و راهی میباشد برای ارتقاء اعتبار نزد موتورهای کاوش نظیر گوگل.

هر بک پیوند مهر تاییدی میباشد بر اعتبار و صدق مقاله وبسایت شما، و از طرفی داشتن بک پیوند از طرف وبسایتهایی که در قضیه عمل شما و یا این که مسئله‌های کامل کننده و مرتبط با آن کار دارا هستند نشان دهنده ی معیار اعتبار تارنما و محتوای شما خواهد بود.

خرید بک لینک و پیوند
با خرید بک لینک و پیوند، به تارنما شما از سایتهای پکیج بک پیوند داده میگردد که سبب ارتقا اعتبار وبسایت شما در موتورهای کاوش می‌گردد. شایسته ترین وب سایت فروش بک پیوند ، وبسایت لینک و پیوند بگیر دات کام می‌باشد. استدلال آنهم این میباشد که شما درین وب سایت که دارنده نشانه اعتماد بوده و به درگاه بی واسطه پرداخت شاپرک (قابلیت و امکان خرید با همه کارتهای عجله) متصل میباشد، میتوانید به راحتی و در پهنا یک دقیقه هر تعداد بک لینک و پیوند از سایتهای فعال اهل ایران بصورت آنلاین خریداری فرمایید و در لحظه و بصورت آنلاین لینک و پیوند تارنما خویش را در آن سایتها ببینید.

برای خرید بک پیوند در وب سایت لینک و پیوند بگیر دات کام، پکیج موردنظر خویش را تعیین نمایید و روی دکمه ی پیشنهاد پکیج کلیک نمائید.
می‌توانید با کلیک روی دکمه لیست سایتها، سایتهای هر پکیج را ببینید. همگی سایتهای پیوند بگیر دات کام فعال و دارای اعتبار بوده و بصورت مداوم بروزرسانی میشوند. این یعنی در صورتیکه شما بک پیوند از این سایتها بگیرید، هر روز به صفحه ها ایندکس گردیده ی گوگل که لینک و پیوند وبسایت شما در آن جای دارد افزوده می‌شود و وبسایت شما هر روز به جايگاه ی فراتر در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر دست میدهد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در لیست ” شایسته ترین های … ” حضور پیدا فرمایید
مشتریان مدرن  ساخت بک لینک رایگان   پیش از این که بخواهند خریدی را تثبیت نمایند،‌ تمامی آپشن های جان دار در بازار را ارزیابی می نمایند. به همین ادله عموم از سایت ها یا این که مقاله ها مقایسه ای مانند ” 9 ابزار برتر آدرس اینترنتی مارکتینگ ” بیشتر به کار گیری می نمایند تا ببینند که دیگرافراد چه پیشنهاد ای برای آن‌ها دارا‌هستند.

برای این که بدانید این سیرتکامل لیست ها و مقاله ها چقدر در صنعت شما دوستداشتنی میباشند، کافی میباشد با استعمال از ابزارهای تحقیق راجع‌به کیووردها این مسئله را به طور ماهانه ارزیابی فرمائید. از جمله؛ ماهانه بیش تر از 4800 توشه در زمینه‌ی ” شایسته ترین سی آر ام ها برای بیزینس های کوچک ” در موتورهای کاوش، کاوش انجام میگیرد. به همین ادله میباشد که در حالتی‌که بتوانید در به این شکل لیست های منشن گردید یکی شایسته ترین روش ها برای احیا کردن مارک، محبوبیت مجدد فی مابین عموم و مصرف کنندگان و همینطور به دست آوردن بک پیوند های کیفیت خوب را طی نموده اید.

زمان بهینه سازی تخصصی
هر آنچه در رابطه seo تارنما برای موتورهای کاوش (بهینه سازی یا این که سئو) می بایست بدانید

در صورتیکه به نتیجه ها این صفحه ها از دید نرخ کلیک نگاهی بیاندازید، با پاره ای توجه متوجه میشوید که شما حتی با منتشر کردن یک لیست به این شکل در وب سایت خودتان، ترافیک ورودی به کاغذ اختصاصی محصولتان را تعدادی برابر فرمائید. در صورتیکه کارایی فرمایید که مشاهده کرد خویش را نسبت به کوشش برای بدست آوردن سکو اولیه شیت ی کاوش به قرار به دست آوردن در کاغذ نخستین برای هر جستجوی خاص تغییر و تحول دهید،‌ به راحتی میتوانید نرخ کلیک بالاتری بدست بیاورید و به این ترتیب ترافیک بیشتری را وارد وب سایت خویش فرمایید و در سود فروش بیشتری داشته باشید.

برای این که بتوانید متاع خودتان را به یکی‌از این لیست های ذکر شده وارد نمائید،‌ با یک جستجوی بی آلایش در گوگل وبلاگ های با جايگاه های بالایی را پیدا نمایید که در زمینه‌ی جنس یا این که صنعت شما کلام می نمایند. لیستی از این اشخاص و وب لاگ ها بنویسید و آنان را مبتنی بر اقتدار دامین حق تقدم، تعداد بک پیوند ها، سکو و معیار ترافیک ورودی حق تقدم بندی نمائید. زمانی که لیست خویش را بستید، سخنرانی کوتاهی برای تالیف کننده های این مطالب در زمینه‌ی این که چرا کالا شما لیاقت این را دارااست که در‌این لیست باشد بفرستید.

4- به منبعی برای ناشران دیگر تبدیل گردید
با به کار گیری از مهارت ها و داده های منحصر به فرد، شما میتوانید به یک منبع موثق برای خبرنگاران و بلاگرها تبدیل گردید. هر دوران که شخصی نقل قولی از شما منتشر نماید، شما یک بک لینک و پیوند اخذ می‌کنید. ولی بک لینک و پیوند های از سوی وب سایت هایی با اقتدار دامین بالا صرفا مزیت این تاکتیک نیستند، با تبدیل شدن به منبعی قابل اعتماد، شما دانایی مارک خویش را ارتقا می دهید و ترافیک بیشتری را برروی سایت خویش جذب میکنید. جذاب اینجاست که انجام دادن این عمل آن قدرها هم طاقت فرسا وجود ندارد. برای آغاز، در وبسایت هارو عضو گردید. این تارنما سرویس ها رایگانی میباشد که منجر می گردد منابع ماهر (مانند شما) به بلاگرها و خبرنگارانی که به‌دنبال آن ها می باشند متصل شوند.

تبدیل شدن به منبع برای جذب بک لینک و پیوند
هر دوران که شخصی نقل قولی از شما منتشر نماید، شما یک بک پیوند اخذ میکنید
شیوه عمل این خدمت به‌این شکل میباشد که هر روز هارو ایمیلی را برای شما ارسال می نماید که دربرگیرنده سوال ها و ابهامات نویسندگان در آن روز میباشد. شما می‌توانید آنهایی را که به صنعت و رشته شما دارای ربط می‌باشند جواب دهید. سرعت در‌این عمل خیلی اصلی میباشد به این دلیل که خیلی از تالیف کننده ها ممکن میباشد صدها پاسخ از منابع گوناگون اخذ نمایند،‌ و واضح میباشد که در صورتیکه شما بین نفرات اولیه باشید، اقبال چشم شدن بالاتری نسبت به اشخاص انتها دارید و به همین ادله اقبال شما برای گزینش شدن برای نشر مقاله بیشتر میباشد. در حالتی که شما در نوشته‌علمی بعدی آن ها گزینش گردید، خویش خبرنگار یا این که بلاگر متبوع برای شما ایمیلی ارسال می نماید و این مورد را به اطلاع میدهد.

به صورت معدل حدوداً 4 هفته ارتفاع میکشد تا یک نوشته ی علمی پس از این که شما پاسختان را فرستادید منتشر خواهد شد. حتی در حالتی که ایمیلی را با مضمون منتشر شدن جواب شما در نوشته‌ی علمی اخذ نکردید، گشوده هم کناره چشمی به نشر مقاله داشته باشید زیرا ممکن میباشد در لحظه انتها نامی از شما برده گردیده باشد.

به صورت معدل از هر 10 جوابی که منابع برای نویسندگان منتشر می نمایند، 2 تای آنان تعیین می‌شوند. این آمار خیلی بدی وجود ندارد، ولی به طبعً شما هم مثل ما دوست ندارید 8 تا از پاسخ هایی که می دهید روانه سطل زباله شوند! برای این که مطمئن گردید آن 8 پاسخ هدر نمی پروسه،‌ سفارش می‌کنیم تا آن‌ها‌را نگه دارید تا بعداً‌ بتوانید با به کار گیری از آنان جواب اشخاص در شبکه‌های‌عمومی را بدهید و یا این که حتی از آنان محتواهای مفیدی را بوجود آورید.

مهم‌ترین تکنیک های seo تارنما برای موتورهای کاوش
سئو

5- به خبرنگارها دسترسی پیدا نمایید
بلاگرها و خبرنگاران در طی شبانه روز آدرس اینترنتی های خیلی متعددی اخذ می نمایند که عمدتاً راجع‌به معرفی کردن محصولاتی میباشد که برای خوانند‌گان آن‌ها بها جدیدی ساخت نمی نماید. به همین ادله میباشد که اکثر آدرس اینترنتی هایی که به‌این اشخاص نبی می‌شوند سوای جواب باقی می‌مانند. ولی، منش هایی برای این که سخنرانی شما برای این اشخاص فیض بدهد وجود داراست. پدی موگان از تارنما آیرا یکی جذاب ترین تاکتیک ها برای این فعالیت را بدین شکل تعریف‌و‌تمجید می نماید:

” ما یک شخص از پرسنل شرکت مشتریمان را گزینش می‌کنیم، معمولاً‌ این شخص یا این که مالک شرکت میباشد یا این که مدیرعامل یا این که مدیریت اجرایی، ولی این را بدانید که هر کسی را می‌توانید تعیین فرمائید. ما از این اشخاص میخواهیم که لحاظ و عقیده خویش را در زمینه‌ی یکسری زمینه ذکر نمایند. این موضوعات می بایست در خصوص فاکتورهای اعتبار بخشی به شرکت و عنا وین اخبارپسند باشند. از جمله سوالاتی که امروزه زیاد مطرح می گردد تاثیر برگزیت برروی شرکت ایکس، یا این که آینده ی شرکت ایگرگ با ظهور بعد از ظهر هوش تصنعی و مصنوعی و ربات ها چه خواهد بود،‌ میباشد.

موضوعات این چنینی در رسانه ها آیتم دقت خاصی قرار میگیرند،‌ پس گره زدن این موضوعات با یکی مشتریانتان منجر می‌شود که رمز و کله خبرنگاران پیدا گردد و درین برهه زمانی میتوانید به آن ها توصیه دهید که از نوشته‌علمی های بعدی نامی از شما نیز برده گردد. درین مواقع خبرنگاران معمولاً پیوند های متعددی را به تارنما و مقاله‌ها شما و همینطور وب سایت مشتریان شما خواهند زد.

6. محتواهای سابق را آپ دیت فرمائید
در‌حالتی که نوشته ی علمی یا این که گزارشی دارید که برهه زمانی متعددی میباشد آپ دیت نشده میباشد، محاسبه نمائید که چه تعداد بک لینک و پیوند گرفته میباشد. در صورتی نوشته‌ی‌علمی ی متبوع در منابع مختلفی منتشر شده‌است، شما احتمالاً یک الماس در مشت خودتان دارید. شما میتوانید محتوای نام برده را با داده ها جدیدتر و بهتر و دارای ارتباط خیس آپ دیت نمائید. زمانی که‌این عمل را انجام دادید، می‌توانید به بلاگرها و خبرنگارانی که‌این نوشته‌علمی را تا قبل از اینً منتشر کرده اند راجع‌به نسخه به روز گردیده اطلاع دهید.

آپ دیت محتوا
چنانچه نوشته‌ی‌علمی ی شما در منابع مختلفی منتشر شده‌است، شما احتمالاً یک الماس در اختیار خودتان دارید
به صورت معمول شما میتوانید نتیجه ها این عمل را طی یک‌سری روز یا این که هفته به طور به اشتراک گذاری های شبکه های عمومی و بک لینک و پیوند ها مشاهده کنید، ولی مدام مزیت های بیشتری در امر اتخاذ این تاکتیک نیز وجود داراست. مثلا شما ممکن میباشد با این عمل اعتنا عده ای را به خویش جلب فرمایید و در غایت در انجام پروژه ای با دیگرافراد کمپانی داشته باشید که فیض آن شناخته شدن بیشتر مارک شما و ارتقاء ترافیک سایت میباشد.

7. ساخت و ساز ابزار مجانی
تولید ابزار مجانی؛ مانند ماشین اکانت ها و یا این که ابزار پباده سازی عکس و کلیپ و مورد ها شبیه، یک متد اثر گذار برای اخذ بک پیوند و همینطور شناسایی مخاطبان مقصود تازه میباشد.

شما میتوانید با به کارگیری از ابزار تحقیق راجع به کیوردها یک سری کیورد مانند ” پباده سازی عکس ” یا این که ” ابزار ” را کاوش نمایید و نتیجه ها را آنالیز فرمائید. موردنیاز وجود ندارد همگی مورد ها محاسبه شوند و تنها می‌توانید 10 سود اولین که به شما نشان داده می‌شوند را بررسی نمایید. اکنون وقتش رسیده که ملاحظه کنید کدام ابزار بیشترین تعداد بک پیوند فعلا را اخذ می نماید. در فیض وظیفه شما این میباشد که یک ابزار شبیه آن اما با سعی و آپشن های بیشتر و بهتر پباده سازی فرمایید.

برای مثال می‌توانید نگاهی به ابزار بدون پول پباده سازی نشانی اینترنتی تارنما هاب اسپات بیاندازید. به صورت معدل به طور ماهانه کیووردهایی مانند ” پباده سازی نشانی اینترنتی ” بیشتراز 25 هزار توشه کاوش می‌شوند و این ابزار دور و بر کاربری سهل و پباده سازی قشنگ و همینطور چاره های دینامیک و مفیدی را به شما ارائه میدهد. جذاب میباشد بدانید که از برهه زمانی تکثیر این ابزار بوسیله هاب اسپات، شما می‌توانید مشاهده کنید که به طور خیلی بزرگ ای در وب سایت ها و منابع متعدد به به کار گیری از آن تاکید شده‌است، که فیض آن اخذ بیش تر از 1700 بک لینک و پیوند از 670 دامین اختصاصی میباشد.

8. راهنماهای جامع منتشر فرمایید
راهنماهای جامع همان گونه که از اسمشان معین میباشد، بدون نقص ترین و مفیدترین محتوای جانور در عالم در خصوص زمینه مشخصی میباشند. این محتوا به قدری داده ها باارزش دارااست که شما با تلاوت آن ما یحتاج وجود ندارد به تارنما دیگری جهت کسب اطلاعات بیشتر رجوع‌کنید. دلیلی که‌این سیرتکامل محتواها بک لینک و پیوند های متعددی اخذ می نمایند این میباشد که بلاگرها و خبرنگاران از آنان تحت عنوان منبعی برای مقاله ها خویش به کارگیری می نمایند.

نشر راهنمای جامع برای جذب بک پیوند
ادله این که راهنماها بک لینک و پیوند های متعددی اخذ می نمایند این میباشد که از آنها تحت عنوان منبع به کارگیری میگردد
مثلا در‌صورتی‌که شخصی نوشته‌علمی ای به عنوان ” چطور وارد دنیای seo شویم “‌ را بنویسد، آن‌ها ناچار می‌باشند که فارغ از تایپ کردن توضیحات بدون نقص صرفا یک‌سری نکته و تاکتیک را به شما بگویند بجای این که به طور عمیق در زمینه ی بهینه سازی حرف نمایند، البته در قبال میتوانند به نوشته‌ی‌علمی ای به عنوان راهنمای جامع seo پیوند بزنند تا چنانچه سوالی برای خواننده‌گان اتفاق افتاده باشد، بتوانند به پیوند منشن گردیده رمز بزنند.

الکس بیرکت، مدیریت ارشد نصیب بازاریابی تارنما هاب اسپات، از این تاکتیک در وبلاگ فردی خویش نیز استعمال می نماید. ایشان دراین باره می‌گوید:‌ ” یک راهنمای جامع نیاز ندارد که به شما بگوید که یک راهنمای جامع میباشد. صرفا موردنیاز میباشد تا بالا و ذیل مورد را بگوید و قیمت خویش را به خواننده اثبات نماید. از جمله اینجانب به تازگیً نوشته ی علمی ی 6500 واژه و کلمه ای در باب آزمایش های A\\B منتشر کردم، این نوشته‌علمی مشتمل بر همگی مسائل برای نو امور تا ماهر ترین سوال های و خطاها اتفاق افتاده میباشد. به لهجه معمولی این نوشته‌ی‌علمی مانند کتابی میباشد برای افرادی که می‌خواهند از آزمایش های اِی و بی به کارگیری نمایند. خیر صرفا این نوشته‌علمی معیار ترافیک قابل توجهی از به اشتراک گذاری شبکه‌های‌مردمی بدست آورد، بلکه به طور پیوسته هر ماه تعداد متعددی بک پیوند های ارگانیک نیز اخذ می نماید. ”

9- از عکس ها برای تصاحب کردن پیوند و منشن به کار گیری نمایید
اینفوگرافیک ها به احتمال زیاد شایع ترین سبک محتوای بصری میباشند که می‌توانند بک لینک و پیوند اخذ نمایند. در حالتی‌که تابحال از این سبک محتوایی به کارگیری نکرده اید توصیه می‌کنیم مسلماً این فعالیت را انجام دهید.

البته، در شرایطی که فکر می‌کنید که اینفوگرافیک ها به مارک شما کمکی نمی‌کنند، میتوانید از گونه های محتوای بصری دیگری نیز به کار گیری نمائید.

گراف ها و چارت های دربردارنده داده ها اوریجینال و غیرکپی
دیاگرام ها برای توضیح دادن کانسپت های پیچیده
عکس های یک شیت ای وسیع
آلبوم های عکس بدون‌پول برای استعمال سایرافراد


بک پیوند از روش عکس
از عکس ها برای به دست آوردن پیوند و منشن استعمال فرمایید
برای این که به شما نشان دهیم که چطور تنی چند از برندها و آلبوم بدون پول عکس ها سود میگیرند، کمپین “‌ فیس حقیقی وواقعی فروش ” در لینکدین را تحلیل نمائید. این مارک آلبوم عکس بدون پول قابل دانلودی را درین پلتفرم قرار داده میباشد که مشتمل بر عکس هایی از فیس فروشندگان حقیقی و واقعی در سراسر دنیاست. این عکس ها همینطور در سایت هایی مانند پینترست، پکسلز و آنسپلش نیز حضور دارا هستند که‌این فعالیت سبب ساز شناخته شدن مارک و به چنگ آوردن بیشتراز 35 میلیون بازدید شده‌است.

10- از مسیریابی و نقشه ها به کارگیری نمایید
برخلاف آنچه تابحال شنیده اید،‌ مسیریابی هنوز نمرده میباشد. در واقع، آنان یکی شایسته ترین منش ها برای افزایش عملکرد سئوی محلی شما می‌باشند و به مشتریان احتمالی امداد می نمایند تا شما‌را بهتر پیدا نمایند.

ولی که ما درباره‌ی راهنماهای اسپم طور که تنها مشتمل بر چند لینک و پیوند میباشند سخن نمی‌‌کنیم، به دلیل آنکه آنان به احتمال زیاد به سئوی شما صدمه ی دور از شوخی عرضه می کنند. ما درخصوص موعظه به کار گیری می‌کنیم که عموم حقیقتاً‌ از آنان استعمال می نمایند، مانند گوگل مای بیزینس، تریپ ادوایزر و یلپ. بغیر از این موردها شناخته گردیده، راهنماهای متعددی می باشند که شما میتوانید با به کار گیری از آنان به مخاطبان مقصود دسترسی پیدا نمائید و ترافیک خویش را ارتقا دهید.

11- از متد ایجاد پیوند های شکسته به کارگیری فرمایید
در‌این تاکتیک شما به اینترنت سایتی که در یکی‌از صفحاتش یک لینک و پیوند اوتباند وخیم (‌لینکی از یک منبع فرنگی) داراست مراجعه می‌کنید و از صاحب و مالک سایت درخواست میکنید که پیوند حاد این شیت را برداشته و بجای آن یک پیوند از یکی‌از صفحه ها وبسایت شما‌را جایگزین نماید. واضح میباشد که شما بایستی منبع نیکی درباره‌ی مورد مهم ورقه تارنما نام برده داشته باشید و محتوای قابل اعتماد و کیفیت بالا شما می بایست به حیث صاحب و مالک اینترنت تارنما راضی کننده به حیث رسد تا با درخواست شما موافقت گردد.

ایجاد لینک و پیوند های شکسته
درین تاکتیک شما به سایتی که یک پیوند وخیم داراست مراجعه می‌کنید و از مالک وب سایت درخواست میکنید که آن را با لینک و پیوند شما جایگزین نماید
یک کدام از دلایلی که‌این تاکتیک خیلی خوب پاسخ می‌دهد این میباشد که در واقع برای خویش مالک وبسایت نیز بسیار موثر میباشد، به دلیل آن که یک کدام از لینک و پیوند های وخیم روی سایتشان را صحیح می نماید و درضمن سبب ساز ساخت و ساز تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگانشان شود.

بحران مهم این تاکتیک همانگونه که معلوم میباشد جستن پیوند های حاد میباشد. برای این عمل شما یک‌سری راهکار پیش روی خودتان دارید:

درپی سایت های دارنده پیوند های حاد بگردید و محتواهای مربوط به قضیه آن‌ها را برای توصیه جایگزینی در تارنما خودتان معلوم فرمائید.
شما می‌توانید صفحه ها مرده (error 404) که تا قبل از اینً لینک و پیوند های متعددی می گرفته اند را پیدا نمائید و به آنان سفارش محتوای نو و بهتر و دارای ارتباط خیس بدهید و بعد از آن شیت را نوسازی نمائید و به اشخاصی که در قبلی بدین برگه پیوند زده اند دسترسی پیدا کرده و به آن‌ها درباره ی آپ تو دیت شدن ورقه اطلاع دهید.
در هر دو شکل، شما به یک ابزار خوب بهینه سازی نیاز دارید که پیوند های حاد را برای شما پیدا نماید. برای این عمل می‌توانید از وب سایت لاینر و اهرف، که راجع به می‌توانند به خیر شما‌را حمایت نمایند استعمال فرمائید. وقتی که وبسایت های مقصود را پیدا کرده و محتوایتان را فراهم کردید،‌ وقتش رسیده که به صاحبان وبسایت ها دسترسی پیدا فرمائید. تلاش فرمائید پیغامی که به آنها می دهید دوستانه و کوتاه باشد و بجای تامل کردن به بک لینک و پیوند، به یاری کردن به مالک وبسایت بیاندیشید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


بی شک یکی مهم‌ترین و بزرگترین مباحث seo  ساخت بک لینک رایگان  و پیوند بیلدینگ (پیوند سازی) وبسایت میباشد، همینطور یکی فاکتور های اساسی گوگل برای جايگاه دهی به وب سایت ها پیوند بیلدینگ آن‌ها و کیفیت لینک و پیوند های خروجی و وروردی میباشد. در شرایطی‌که می‌خواهید وبسایت شما در گوگل جايگاه داشته باشد بایستی لینک و پیوند بیلدینگ تارنما شما خیلی خوب و بدون نقص باشد، درصورتی که در‌این دستور بی اعتنا باشید جراحت بزرگی به خویش خواهید زد که شاید جبرانش عمل خیلی طاقت فرسا تری باشد. در‌این نوشته ی علمی سعی ما بر این است در بالا شمارا با پیوند بیلدینگ آشنا کنیم و در‌پی مقاله روش لینک و پیوند سازی با صرفه برای کسب سکو را به شما خوا‌هیم ذکر کرد پس تا پایان نوشته ی علمی با دی ام تابان یار و همدم باشید.
لینک و پیوند بیلدینگ 
لینک و پیوند بیلدینگ در معنای اخذ “هایپر پیوند” از یک تارنما به تارنما خودتان میباشد. برای راحتی بیشتر به هایپر لینک و پیوند، لینک و پیوند می گویند. در واقعیت لینک و پیوند بیلدینگ به خواسته بهتر شدن مشاهده کرد موتور های کاوش برای مثال گوگل به تارنما انجام می شود. که در شرایطی‌که به طور خوب صورت پذیرد تارنما شاهد ارتقاء مرتبه در حاصل گوگل خواهد بود. برای اینکار شما می بایست برای پیوند سازی خویش چارچوب و استراتژی معین مکنید و طبق آن پیش روید. امروزه پیوند بیلدینگ اهمیت ویژه ای برای سکو دهی دارااست حتی اکثری از وبمستران معتقدند بزرگترین ترازو برای جايگاه بندی در الگوریتم گوگل پیوند های آن میباشد. خب حال چرا لینک و پیوند بیلدینگ اهمیت دارااست؟

عارضه ها اهمیت لینک و پیوند بیلدینگ
برای ادراک این قضیه می بایست یک اشاره گر بک بزنیم به وقتی که عمده عموم از موتور کاوش هایی نظیر Yahoo یا این که Alta Vista به کارگیری میکردند. در آن مدت پیوند ها تنها پل ارتباطی در بین صفحه ها بودند و ارزشی را انتقال نمیدادند و طریق جايگاه دهی آن‌ها صرفا بر پایه ی محتوا بود؛ با ورود گوگل بازی تغیر کرد و بعداز رونمایی از الگوریتم دارای اسم و رسم PageRank
لینک و پیوند ها اهمیت ویژه ای پیدا کردند. گوگل با این الگوریتم بجای اینکه صرفا محتوای یک شیت را چک نماید ، آنالیز کرد که یک‌سری نفر به آن ورقه لینک و پیوند داده اند. حدس گوگل صحیح بود و با در حیث به چنگ آوردن لینک و پیوند های ورودی و خروجی کیفیت حاصل کاوش گردیده بوسیله مخاطب به شیوه شایان توجه ای تغیر کرد و خیلی بهبود پیدا کرد و تارنما هایی که برای کسب سکو بهتر تنها واژه کلیدی در برگه خویش اضافه میکردند کنار گذارده شدند. از آن موقع به آنگاه بک پیوند ها تحت عنوان یک سیگنال اساسی در جايگاه بندی گوگل باقی ماندند.

اما شرایط فعلی حدود 20 سال از الگوریتم Page Rank میگذرد و تاکنون به روزرسانی های اکثری صورت گرفته و گوگل الگوریتم های مختلفی را رونمایی کرده که هر یک از آن‌ها برای خویش دنیایی دارااست! کلیه این الگوریتم ها برای بهبود حاصل جستجوی مخاطب اعمال شده‌است. حتی گوگل در نهایی آپ دیت خویش یعنی “الگوریتم هسته گوگل”  که در ماه می 2020 انجام شد گشوده هم روی کیفیت لینک و پیوند های ورودی و خروجی و در حیث به چنگ آوردن آن ها برای جايگاه دهی تاکید نموده است.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


الف- لینک و پیوند سازی مشتمل بر:

بسته های لینک و پیوند ساخت بک لینک رایگان  سازی راکت (پیوند سازی سایتهای متنوع و با کیفیت )
رپورتاژ در سایتهای PBN سوپروب (رپورتاژ در کانال منحصر سایتهای سوپروب که سایتهای با قدمت 4+ سال، کیفیت عالی و اتوریتی بالا می‌باشند. شاخصه اساسی اینها ارزان بودن آنهاست )
ب: بک لینک و پیوند ماهیانه (یا این که سایدبار یا این که تبلیغات متنی) دربرگیرنده:

بک لینک و پیوند در سایتهای PBN سوپروب (شاخصه اساسی این بک لینکها ارزان بودن آنهاست در عین هم اکنون از کیفیت مناسب برخوردار میباشند.)
بک لینک و پیوند در بیش تر از 100 وب سایت کشوری
ج: رپورتاژ در سایتهای خبری

چارت اشکال بک پیوند ها
مرحله 3: لینک و پیوند سازی مستمر:
این نوع بک لینک و پیوند که به لینک و پیوند سازی همیشگی یا این که بکینگ انبوه یا این که لینک و پیوند بیلدینگ دارای شهرت میباشد در معنای تثبیت بک پیوند انبوه به طور همیشگی در وبسایت های مخاطب محور است. تارنما های مخاطب محور وب سایت هایی می باشند که استفاده کننده قابلیت و امکان نام نویسی و تولید پروفایل در آن را داراست و میتوانند محتوای متبوع خویش را در وب سایت مربوطه قرار دهد. بلاگ ها، کانال‌های اجتماعی، فروم ها از این دسته میباشند.

بعداز کامل شدن سئوی داخلی، دو‌مین گام پیوند سازی در وبسایت های متفاوت به نحوه طبیعی و طبق اصول آن هست. با این فعالیت، واژه و کلمه کلیدی تارنما شما در گوگل ارتقاء سکو را تجربه خواهد کرد. این که به مرتبه ۱ یا این که ورقه ۱ یا این که برگه 3 گوگل رسد بستگی به کیفیت بک لینک و پیوند ها و رقابت کلمه و واژه کلیدی دارااست. این جا یک‌سری مثال را پهنا می کنیم:

بر روی یک وب سایت در موضوع اطلاع رسانی استخدامی فعالیت کردیم که با تصحیح سئوی داخلی، ساخت و ساز محتوا و پیوند سازی از برگه ۱۲ گوگل به ورقه 2 گوگل رسید.
بر روی سایتی در موضوع سرویس ها چاپ دیجیتال و کاتالوگ فعالیت شد و با تصحیح سئوی داخلی و ساخت محتوا و پیوند سازی از کاغذ ۱۳ به ورقه 3 گوگل رسید.
توصیه ما: توصیه شماره سوپروب برای لینک و پیوند سازی به کار گیری از “بسته های جامع لینک و پیوند بیلدینگ راکت” میباشد. که درین بسته ها در گونه های سایتهای کار کشته اهل ایران فرنگی (اکثرا اهل ایران) که دارای ارتباط خیس، رنک فراتر و داری تنوع و کیفیت عالی میباشند تثبیت می‌شوند و اصول seo درین بسته ها رعایت می گردد. پس در صورتی‌که می خواهید مبادرت به لینک و پیوند سازی فرمایید، در آغاز این بسته ها را توصیه دهید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در‌این نوشته ی علمی ما  قصد داریم ساخت بک لینک رایگان چهار ابزار مخصوص که در لینک و پیوند سازی بهتر و پیروزی در زمینه‌ی بک پیوند به شما امداد میکند را ارزیابی کنیم و ببینیم که به چه شکل هرکدام میتوانند به تجزیه و آنالیز صفحه ها اینترنت و به عملکرد های پیوند سازی شما امداد نمایند، با ویرلن همپا باشید:

در حالتی که می‌دانید که بک پیوند چه است و به صورت فعال در اکنون ساخت بک لینک و پیوند می باشید، احتمالا خودتان هم در باب بخش اعظمی از ابزارهای ساخت و ساز پیوند چیزهای شنیده اید. در شرایطی که وقت و میزان دارایی تان اذن میدهد، برخی از این ابزارهای سئو موتور کاوش (بهینه سازی) یک سری منظوره را برای پیشبرد کوشش های پیوند سازی تان محاسبه نمائید.

اینجانب ابزارها را در کل پوشش می دهم و آن‌گاه به خصوصیت های منحصر هر ابزار خواهم پرداخت تا شما بیشترین فیض را هنگام لینک و پیوند سازی (Link-building) و کمپین های بازاریابی محتوا خویش کسب نمائید.

 

ابزارهای مبلغی و ماهر بک پیوند
پیش از معرفی این دو ابزار و خرید بک لینک و پیوند می بایست بدانید همان طور که در نوشته‌ی‌علمی تاثیر بک لینک و پیوند در seo وب سایت هم گفتیم، همواره اخذ بک پیوند فالو مستمر از روش نشر رپورتاژ اطلاع رسانی در خبرگزاری های پر طرفدار که اتوریتی بالایی دارا هستند شایسته ترین و موثرترین راهکار seo در کشور‌ایران میباشد.

 

در‌این نصیب به راهکار هایی می‌پردازیم که آیتم های خیر می باشند که کاربردهای مختلفی را ارائه میدهند ولی بایستی برای آن ها هزینه فرمائید:

 

Nightwatch.io

این ابزارِ نسبتاً نو دارنده بضاعت آنالیز بر ۲۰ دامنه و ۱۰۰ واژه و کلمه کلیدی میباشد. همچون بخش اعظمی از ابزارها، Nightwatch به شما اذن میدهد تا مرتبه بندی (رنکینگ) خویش را دنبال فرمائید، بر بک پیوند های خویش ارزیابی فرمائید و از دیگر امکان های ابزار برخوردار گردید، البته در صورتی توان پرداخت دارید یا این که درپی ابزاری تازه می‌باشید، این ابزار می‌تواند بها آزمون کردن را داشته باشد.

ارزیابی بک پیوند

این ابزار بسیار خوشگل و دارنده امکان بصری عالی ای میباشد. شما میتوانید آن را به Google Analytics و Search Console نیز متصل فرمائید.

 

از دید ساخت و ساز پیوند، در حالی که اینجانب هیچگاه به کسی پیشنهاد نمی‌کنم که صرفا بر روی جايگاه بندی و یا این که هر میزان دیگری به طور واحد توکل نماید، البته پی بردن اینکه آیا پیشرفتی در رنکینگ یا این که مرتبه بندی داشته اید یا این که خیر، یااینکه در کاغذ اولیه گوگل (SERPs) باقی‌مانده اید یا این که سقوط نموده اید، قادر است بسیار موثر باشد.

 

یک قسمت عالی در ابزار Nightwatch وجود داراست که در آن شما می‌توانید نمودار شرایط میانگین و کلی بهینه سازی و حاصل گوگل SERP خویش را در کنار رقبای خویش ملاحظه کنید. شما می‌توانید تخت‌گاز گزارش های درجه بندی را بر طبق کلمه ها کلیدی ای که در حیث دارید، اخذ فرمایید و بفهمید که کدام لغات کلیدی نیاز به فعالیت و بهبود seo دارا‌هستند. در صورتیکه برای صفحه های خاصی پیوند می سازید و از (anchors) خاصی به کار گیری می‌کنید، میتوانید این داده ها را بکار ببرید تا ملاحظه کنید که در کدام نصیب می بایست تمرکز بیشتری قرار دهید. صرفا سرگرم نوسانات روزمره رنکینگ نشوید، چون می‌تواند شمارا عصبانی نماید.

یک کدام از دیگر از خصوصیت های عالی که اینجانب اکثر اوقات از آن استعمال می‌کنم این میباشد که سریعاً چگونگی جايگاه بندی یک مشتری نسبت به سکو بندی رقبا را مقایسه فرمائید و آن را به تصویر بکشید. این داده ها می‌تواند هنگام آغاز یک کمپین پیوند سازی بسیار موثر واقع گردد. چنانچه متوجه شدید که یکی‌از صفحه های تان در درحال حاضر نزول میباشد، در حالی که رقبا در هم اکنون پیشرفت میباشند، این نماد خیر و خوبی خواهد بود که ورقه متبوع نیاز به تغییر و تحول یا این که دستکاری دارااست.

 

در شرایطی که که بخواهید چند تارنما را هم زمان محاسبه فرمایید یا این که داده ها متعدد یک وبسایت را آنالیز فرمایید، می‌توانید مورد ها را در داشبورد پین نمایید. در این حالت به راحتی می‌توانید داشبوردی بسازید که فورا بعد از ورود ، آنچه را که نیاز دارید در اختیارتان بگذارد.

و در صورتیکه شما مثلا اشخاصی می‌باشید که مشتاق دیدن گزارش های سکو بندی به طور روزمره می باشند، می‌توانید از این ابزار به کار گیری فرمایید.

ابزار بک پیوند

چیز دیگری که اینجانب درین ابزار دوست دارم، قسمت اطلاعیه (Notifications) میباشد که عبارات کلیدی را ردیابی کرده و به شما پیشنهاداتی در قضیه کلید واژه و کلمه های نو می‌دهد. اینجانب شیدا اخذ پیشنهادات عبارات کلیدی هستم، مخصوصاً وقتی که ایده و حیث جدیدی در ذهنم نمی گذرد یا این که هنگامی که کوشش می‌کنم شرکای بک‌پیوند یا این که پیوند سازی نو یا این که ایده هایی جدید برای ساخت محتوا پیدا کنم.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز



اکنون تاثیر شگفت انگیز ساخت بک لینک رایگان و پیوند ها در seo و جايگاه بندی لغات کلیدی بر هیچ کس پوشیده وجود ندارد، مطالعات انجام یافته درباره با رابطه پیوند ها و جايگاه بندی تارنما ها نشان می دهد که تقریبآ سکو های بالا در کلمه ها مالامال رقابت سوای وجود لینک و پیوند های گران بها ناممکن میباشد.

link building

وب سایت MOZ با مطالعه و ارزیابی 15 هزار واژه و کلمه ی کلیدی نشان اعطا کرد که 99/2 درصد از کل وب سایت هایی که در بالای نتیجه ها جست و جو قرار میگیرند دستکم یک پیوند فرنگی دارا‌هستند. نمودار تحت تعداد بک لینک و پیوند های ۳۰ نتیجۀ برتر جستجوی گوگل را نشان میدهد. همانگونه که مشاهده میکنید ۱۰ سود نخستین گوگل، نسبت به بقیه سایت ها تعداد بک پیوند بیشتری دارا هستند.

backlink

به کار گیری از آدرس اینترنتی های اسپم و خرید لینک و پیوند های تبلیغاتی یک استراتژی سابق و ناکارآمد و در بعضا مورد ها حتی به ضرروزیان سایت شما خواهد بود.

فراموش نکنید پیوند های ارزشمند و کیفیت عالی کسب کردنی می باشند و خیر خریدنی!

پیوند های کیفیت عالی:
البته پیش از ارزیابی روش های کسب پیوند های باکیفیت بهتر میباشد با خصوصیت های این پیوند ها آشنا گردید:

back link

از یک منبع مربوط به مقاله و سایت شما باشد.
منبع، موثق و آیتم اعتماد گوگل باشد.
پیوند در محتوای اساسی به فعالیت رفته باشد.
پیج رنک کاغذ ی متبوع در سایت منبع مطلوب باشد.
حالا که با خصوصیت های پیوند های باکیفیت آشنا شدید می‌توانید لینک و پیوند های کیفیت عالی را از پیوند های بی کیفیت مستقل فرمائید، زیرا همانگونه که پیوند های کیفیت بالا سبب ساز بهبود جايگاه بندی و حتی بالا رفتن نرخ رجوع و برگشت سرمایه (ROI) شما میگردد، پیوند های بی کیفیت سبب ساز جریمه شدن و به هدر رفتن زحمات شما شود.

شایسته ترین مطالب را در حوزه ی عمل خویش ساخت نمایید:


بی آلایش ترین و در عین هم اکنون موثرترین نحوه کسب پیوند های ارزشمند ایجاد محتواهای کیفیت عالی و کاربردیست. در محتواهای خویش از اینفوگرافیک ها، عکس های کیفیت خوب و ویدئوها به کارگیری فرمائید و بعداز ساخت هر محتوا این سوال ها را از خودتان بپرسید:

آیا محتوای اینجانب قابلیت و امکان دیدنی خیس شدن را دارااست؟

آیا میشود از تصاویر دیدنی تری استفاده نمود؟

آیا به داده ها و علم استفاده کننده با مطالعه و یا این که مشاهده ی این پست اضافه می‌گردد؟

در شکل آموزشی بودن مقاله، آیا عملی و قابل اجراست و آیا به اندازه ی کافی قابل درک میباشد؟

فراموش نکنید محتواهای بیش تر از 2500 لغت بخت برد بیشتری در بهینه سازی و کسب بک پیوند های کیفیت بالا دارا‌هستند.

ساخت اینفوگرافی های منحصر:


مغز ما عشق و علاقه ی متعددی به آنالیز و ذخیره ی داده ها به طور دیداری داراست، مثلا به لغت ها تلفن، میز و چنگال تصور کنید، چه چیزی نخست به ذهنتان خطور میکند؟ حروف تشکیل دهنده ی این کلمات یا این که صورت فیزیکی آن ها؟

اینفوگرافیک ها داده ها و داده های پیچیده را سریع و بی آلایش و به طور تصاویر دیدنی ارائه میدهند. ترازو به اشتراک گذاری اینفوگرافیک ها بسیار فراتر از سایر فرمت های ویدئویی میباشند.



شرکت کردن دادن همیاران یا این که حتی رقیبان خویش در ساخت‌و‌ساز محتوا: (Ego bait)
Ego bait

یکی روشهای اخذ بک لینک و پیوند، ایجاد محتوا در خصوص خصوصیت های بقیه افراد میباشد، از جمله یک کدام از کارشناسان seo در پست خویش با تیتر شایسته ترین ابزارهای seo، ایده ها 143 نفر از کارشناسان بهینه سازی را به فعالیت برده میباشد و این پست بیش تر از 10 هزار توشه به اشتراک نهاده گردیده و 250 لینک باارزش را تولید نموده است و اکنون در ابتدا حاصل جست و جویبار این عبارت باارزش و مشقت بار قرار گرفته میباشد.



بلاگ نویسی میهمان:
back link

وب لاگ نویسی به وسیله میهمان ها یکی‌از خط مش های مطلوب برای جذب ترافیک و تصاحب کردن بک پیوند به حساب میآید. اشخاص متفاوت وقتی که در تنظیم ی یک مقاله یا این که محتوا دخیل می‌شوند کل کارایی خویش را برای چشم شدن آن مقاله انجام میدهند. اما فراموش نکنید فقط مطالب کیفیت بالا درج شده به وسیله میهمان ها را منتشر فرمائید خیر هر مقاله بی کیفیتی را!



ارسال آدرس اینترنتی:
newsletter

بخشی از مطالب با ارزش و کیفیت خوب خویش را به طور روزنامه برای مخاطبین آدرس اینترنتی نمایید تا مخاطبان به دلیل مطالعه یا این که اخذ بدون نقص محتوا از روش پیوند های مو جود در نشانی اینترنتی وارد تارنما شما شوند. مطمئناً همۀ کمپین های آدرس اینترنتی مارکتینگ به آمار بالا دست پیدا نمی‌کنند چون همان گونه که در ابتدا اشاره کردیم، امروزه بدست آوردن بک پیوند بسیار دشوار شده‌است. همین رنج عمل سبب ساز گردیده که برای ساخت و ساز بک لینک و پیوند ناچار شویم از قواعد و اصول خاصی پیروی کنیم.
ارسال پست الکرونیکی، یکی‌از شایسته ترین طرز های خریداری کردن بک لینک و پیوند میباشد، البته برای کسب برد، بایستی قالب و محتویات آن را فردی سازی فرمائید. ساختن محتوای گرانبها به تنهایی کفایت نمیکند و نشانی اینترنتی های قالب دار تکراری نیز به همین صورت بی خودی می باشند. از مطالب مفصل و اما اثرگذار، دیدگاه های منحصربه‌فرد بفرد، داده ها و تصاویر جالب به کار گیری نمایید تا مطالب تان آیتم پسند یوزرها واقع خواهد شد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


اصلی بودن بک پیوند فرنگی : بک لینک و پیوند چه میباشد و در seo تارنما چه اندازه اساسی میباشد؟به لهجه شل ساخت بک لینک رایگان به لینک هایی ذکر می ‌گردد که از تارنما ‌های دیگر به تارنما شما منتقل می‌ گردد. زمانی که از وب سایت خویش به وبسایت دیگر لینک و پیوند داده می‌شود، وبسایت رووبرو از وب سایت شما بک لینک و پیوند می‌گیرد .

اصلی بودن بک پیوند در seo می ‌قدرت اظهار‌کرد به انداره ای اساسی میباشد، تجربه معلوم نموده است وب سایت ‌هایی که بک لینک و پیوند های طبیعی بیشتری دارا‌هستند و در پیش آن محتوای آراسته و نو ساخت و ساز می ‌نمایند، سکو والایی دارا‌هستند.برای باخبر یافتن اهمیت Backlink در seo و به کارگیری.با صرفه وبسایت به‌این مثال اعتنا فرمائید:

فکر کنید شما در گردهمایی‌ ای بیانی را ذکر کردید و ۱۰ نفر عناونی را که ذکر کردید تایید کردند و به آن رأی دادند؛ سپس شخص دیگری عناوینی را اعلام کرد و ۴ نفر به وی رأی دادند و او‌را تر و تمیز کردند. هم اکنون صحبت شما بها زیاد تری دارااست یا این که شخص روبرو؟ جواب آشکار میباشد که شما! چون عده ای که صحبت شمارا تایید می ‌نمایند اکثرا ازفرد فرد مقابل میباشد.

بک پیوند فرنگی هم بدین سیرتکامل میباشد؛ به اندازه ای مثل رأی می ‌ماند، هر اندازه بک پیوند‌های شما اکثر به وب سایت شما و مطالب شما باشد در معنای اینکه اشخاص بیشتری به آن رأی می ‌دهند، آن را عشق و علاقه دارا هستند و گزینه تاییدشان میباشد، براین اساس درجه خوب تری را درا خواهید داشت. بک پیوند از بها هایی میباشد که سکو وبسایت را مشخص می‌ نماید.

آیا بک پیوند بایستی مطمعنا خرید بشود

در صورتی به‌این گمان فرمائید که با خرید بک پیوند فرنگی در وبسایت‌ های که اسم گردیده می‌ توانید اندازه دامین و وب سایت خویش را بیفزایید و سکو مطلوب تری را حافظه بگیرید، طاقت فرسا در اشتباه می باشید! به انگیزه اینکه گوگل و دیگر موتور های کاوش قادر به راحتی وبسایت ‌هایی که باعو بداست آوردن جايگاه خوب خیس در کاوش فعالیت به خرید پیوند می‌ نمایند را آشنایی نموده و از رنک آن‌ها معدود می نماید.

ولی شایان گفتن میباشد در شرایطی که رغبت دارید در یک وبسایت خبری متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک و پیوند می ‌توانید دیگر استرس بوجود داخل شدن اشکالی برای وب سایت خویش نباشید. ممکن میباشد سوال نمایید که در شرایطی‌که بک لینک و پیوند فرنگی را خریداری نکنیم در فیض به چه شکل می ‌توانیم به تارنما خویش بک لینک و پیوند بگیریم و کنیم و به این‌شیوه اقتدار وبسایت خویش را بالا برده و سکو زیاد تری را کسب کنیم؟

جواب این میباشد که شما می بایست بک لینکر‌ها را به صورت طبیعی بگیرید ؛ بدین معنا که مطالب بروز و کاربردی صحیح نمایید تا یوزرها در وب سایت ‌ها و بلاگ ‌های خویش پیوند ‌های شمارا مکان دهند. همچنین از اطراف های اجتماعی میتوانید برای بک پیوند فرنگی بیلدینگ صحیح به عمل ببرید



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


اصلی بودن بک پیوند فرنگی : بک لینک و پیوند چه میباشد ساخت بک لینک رایگان و در seo تارنما چه اندازه اساسی میباشد؟به لهجه شل بک پیوند به لینک هایی ذکر می ‌گردد که از تارنما ‌های دیگر به تارنما شما منتقل می‌ گردد. زمانی که از وب سایت خویش به وبسایت دیگر لینک و پیوند داده می‌شود، وبسایت رووبرو از وب سایت شما بک لینک و پیوند می‌گیرد .

اصلی بودن بک پیوند در seo می ‌قدرت اظهار‌کرد به انداره ای اساسی میباشد، تجربه معلوم نموده است وب سایت ‌هایی که بک لینک و پیوند های طبیعی بیشتری دارا‌هستند و در پیش آن محتوای آراسته و نو ساخت و ساز می ‌نمایند، سکو والایی دارا‌هستند.برای باخبر یافتن اهمیت Backlink در seo و به کارگیری.با صرفه وبسایت به‌این مثال اعتنا فرمائید:

فکر کنید شما در گردهمایی‌ ای بیانی را ذکر کردید و ۱۰ نفر عناونی را که ذکر کردید تایید کردند و به آن رأی دادند؛ سپس شخص دیگری عناوینی را اعلام کرد و ۴ نفر به وی رأی دادند و او‌را تر و تمیز کردند. هم اکنون صحبت شما بها زیاد تری دارااست یا این که شخص روبرو؟ جواب آشکار میباشد که شما! چون عده ای که صحبت شمارا تایید می ‌نمایند اکثرا ازفرد فرد مقابل میباشد.

بک پیوند فرنگی هم بدین سیرتکامل میباشد؛ به اندازه ای مثل رأی می ‌ماند، هر اندازه بک پیوند‌های شما اکثر به وب سایت شما و مطالب شما باشد در معنای اینکه اشخاص بیشتری به آن رأی می ‌دهند، آن را عشق و علاقه دارا هستند و گزینه تاییدشان میباشد، براین اساس درجه خوب تری را درا خواهید داشت. بک پیوند از بها هایی میباشد که سکو وبسایت را مشخص می‌ نماید.

آیا بک پیوند بایستی مطمعنا خرید بشود

در صورتی به‌این گمان فرمائید که با خرید بک پیوند فرنگی در وبسایت‌ های که اسم گردیده می‌ توانید اندازه دامین و وب سایت خویش را بیفزایید و سکو مطلوب تری را حافظه بگیرید، طاقت فرسا در اشتباه می باشید! به انگیزه اینکه گوگل و دیگر موتور های کاوش قادر به راحتی وبسایت ‌هایی که باعو بداست آوردن جايگاه خوب خیس در کاوش فعالیت به خرید پیوند می‌ نمایند را آشنایی نموده و از رنک آن‌ها معدود می نماید.

ولی شایان گفتن میباشد در شرایطی که رغبت دارید در یک وبسایت خبری متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک و پیوند می ‌توانید دیگر استرس بوجود داخل شدن اشکالی برای وب سایت خویش نباشید. ممکن میباشد سوال نمایید که در شرایطی‌که بک لینک و پیوند فرنگی را خریداری نکنیم در فیض به چه شکل می ‌توانیم به تارنما خویش بک لینک و پیوند بگیریم و کنیم و به این‌شیوه اقتدار وبسایت خویش را بالا برده و سکو زیاد تری را کسب کنیم؟

جواب این میباشد که شما می بایست بک لینکر‌ها را به صورت طبیعی بگیرید ؛ بدین معنا که مطالب بروز و کاربردی صحیح نمایید تا یوزرها در وب سایت ‌ها و بلاگ ‌های خویش پیوند ‌های شمارا مکان دهند. همچنین از اطراف های اجتماعی میتوانید برای بک پیوند فرنگی بیلدینگ صحیح به عمل ببرید



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


همگی ی بک لینک و پیوند هایی ساخت بك لينك رايگان  که ساخته می شن، به واحد سنجش متساوی قیمت ندارن. به عبارت دیگه، درصورتی که میخواهید رده نیکی در گوگل به دست بیارین، بایستی روی بک لینک و پیوند های کیفیت خوب تمرکز کنین.

مثلا:

یک بک لینک و پیوند کیفیت عالی، می تونه از 10.000 بکلینک نادر کیفیت گران بها خیس باشه.

ولی از کجا بفهمیم که یک بکلینک با کیفیته یا این که نادر کیفیت؟

خصوصیت های بک پیوند کیفیت بالا چه میباشد؟
این طور که معلومه، بک پیوند های کیفیت بالا، کلیه از 5 خصوصیت برخوردار می‌باشند.

خصوصیت #1: بک پیوند های کیفیت خوب، از تارنما های آیتم اعتماد و دارای اعتبار دربین

مکان تعجبی وجود ندارد. شما دوست دارین از جایی مثل هاروارد بک لینک و پیوند بگیرین یا این که یه سایت فردی رندوم؟

این طور که معلومه، گوگل هم شم شما‌را داره.

به‌این مضمون‌ ، “اعتبار دامنه” یا این که “Domain Authority” گفته می شه. اساسا هرچه اعتبار سایتی که قراره ازش پیوند بگیرین بیشتر باشه، قیمت و اعتبار بیشتری را می تونه به تارنما شما منتقل کنه. (از روش لینک و پیوند دادن)

(پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بیشتر با مضمون‌ اعتبار دامنه آشنا گردید، نوشته‌ی‌علمی “دامین آتوریتی” از وب سایت خودمون را بخوانید.)

بک پیوند کیفیت عالی

در فصل 3 به شما نشان می دهم که چطور از وبسایت های معتبری مانند Forbes، Mashable و CNN بک لینک و پیوند بگیرید.

البته موقتی بریم سراغ خصوصیت دوم.

خصوصیت #2: بک لینک و پیوند های کیفیت خوب، واژه و کلمه کلیدی مقصود شما‌را با انکرتکست لینک و پیوند میدن
کلاً، شما لینک و پیوند هایی در قالب انکرتکست (anchor text) می‌خواهید که لغت ها کلیدی شما‌را در بر بگیره.

در واقعیت، یک همبستگی در میان انکرتکست و تصاحب کردن رنک بیشتر برای به عبارتی واژه و کلمه کلیدی در گوگل وجود داره.

بک لینک و پیوند با انکرتکست



تنها جهت تذکر، انکرتکست، لینکی میباشد که اونو در قالب متن می‌بینید.



همان گونه که گفته شد، جای‌جای که توانستید، بهتره از انکرتکست به کار گیری فرمائید که کلمه و واژه کلیدی شما‌را در بر بگیره.

از جمله، اینجا یک پیوند را در قالب انکرتکست می‌بینید.

بک پیوند

دیدید که چطور یک انکرتکست واژه و کلمه ی “E-Commerce سئو” را در بر گرفته میباشد؟

خب این واژه و کلمه در واقعیت واژه و کلمه کلیدی اساسی اون ورقه می‌باشد. به‌این مضمون‌ که‌این یک پیوند فوق العاده توانمند میباشد.

درحال حاضر یه اخطار کوچک:

شما نباید از این زمینه سوء به کار گیری فرمایید. در واقع گوگل یه فیلتری به اسم الگوریتم پنگوئن داره.

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن گوگل، وبسایت هایی که از استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی کلاه سیاه استعمال می کنن را غربال می کنه و با چکش می افته به جون همگی تارنما هایی که یه عالمه پیوند با انکرتکست های شبیه دارا‌هستند.

از جمله در شرایطی‌که شما در تارنما دیگه ای تحت عنوان مهمان وارد شدین و خواستین پستی ارسال کنین، به وب سایت خودتون این طوری لینک و پیوند ندید: “برای داده ها بیشتر در رابطه خرید از اینترنت گل، وبسایت مرا ملاحظه کنید.” این سبک لینک و پیوند، از نظر گوگل اسپم محسوب می شه.)

خصوصیت #3: بک پیوند کیفیت بالا، با محتوای وب سایت شما مرتبطه
این خیلی مهمه که سایت و یا این که کاغذ ای که به شما لینک و پیوند می آبادی، با محتوای وبسایت شما دارای ارتباط باشه. گوگل دوست داره ببینه پیوند هایی که به وبسایت شما داره اشاره می کنه در حوزه کاری خودتون می‌باشد.

اگه در خصوص آن تصور کنید، با عقل جور در میاد: فکر کنید که شما یه نوشته ی علمی در خصوص ماراتون منتشر کردید.

در‌این حالت، گوگل به پیوند هایی که شما از تارنما های مربوط به ماراتون، وب سایت های ورزشی و یا این که تارنما هایی درباره ی ماهیگیری، دوچرخه سواری و … می‌گیرید قیمت بیشتری میدهد.



تلاش نمائید در تارنما هایی دارای ارتباط و یا این که در حدود قضیه وب سایت و بیزینس خویش پیوند بسازید.

خصوصیت #4: لینکی که به تارنما شما وارد می‌شود “Dofollow” باشد
گوگل و بقیه موتورهای کاوش، پیوند هایی که خواص “Nofollow” داشته باشن را نادیده می گیره (به عبارت دیگر، آنان این پیوند ها را در الگوریتم های درجه بندی به اکانت نمیارن).

تگ نوفالو (no follow)خوشبختانه اکثر پیوند ها در اینترنت، “dofollow” میباشند. و آن دسته از لینک و پیوند هایی که تگ جدید فالو دارا‌هستند، آنقدر وبسایت های قدرتمندی نیستند. به عنوان مثال، لینک و پیوند هایی از این منابع معمولا نوفالو می‌باشند:

لینک و پیوند های کامنتی وبلاگ
مطبوعات
تبلیغات مبلغی
پیوند های پروفایل
این پیوند ها در seo آنقدری قوی نیستند، براین اساس با نوفالو بودن آن‌ها چیز بزرگی را از دست نخواهید اعطا کرد.

خصوصیت #5: پیوند فرنگی از دامینی باشد که تا به اکنون به شما لینک و پیوند نداده میباشد
فرض نمائید شما از وبسایت A لینک و پیوند گرفتین.

خب، درحال حاضر فرض نمایید تارنما A مجدد به شما پیوند بده. و هم چنین مجدد و مجدد.

آیا پیوند های دوم، سوم و چهارم به اندازه پیوند نخستین کارکشته خواهد بود؟

خیر! اینطور که معلومه لینک و پیوند هایی که از یک تارنما فی مابین، قیمت بک پیوند را معدود می کنن.



لینک و پیوند فرنگی از یک دامین



بزارین یه جور دیگه بگیم:

خیلی بهتره که شما 100 لینک و پیوند از 100 تارنما متعدد بگیرید تا اینکه 1,000 لینک و پیوند از به عبارتی یک تارنما بگیرید.

در واقعیت، تعداد تارنما هایی که به شما پیوند میدن از فاکتورهای رنک دهی گوگل است، خیر تعداد بک پیوند ها.

ارتباط مقام گوگل با بک لینک و پیوند



خب، اینا مهمترین خاصیت بک پیوند های کیفیت خوب و حاذق بود.

در قسمت بعدی به شما نشان میدهیم که چطور با به کار گیری از “آهن ربای لینک و پیوند” برای وب سایت خویش لینک و پیوند بگیرید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


تکنیک های ایجاد بک پیوند,ایجاد بک پیوند,دریافت کردن بک پیوند
دوستان عزیزم درین نوشته‌ی علمی بی نظیرترین ساخت بک لینک رایگان  و پیوند را معرفی می‌کنم. در حالتی که مقاله‌ها من‌را دنبال کرده باشید بارها با عبارت اسمان خراش مواجه گردیده اید و میدانید که‌این اسم الگوریتم های خاص بهینه سازی امیر قمصری میباشد. امیدوارم گزینه اعتنا شما قرار بگیرد و به شایسته ترین صورت ممکن از آن استعمال نمایید. می‌دانم به زودی این نوشته‌ی علمی فوق العاده اثر گذار و گرانبها هم مثل مجموع مقاله ها دیگر وب سایت نیوسئو و امیر قمصری در وبسایت های seo، خبری و … منتشر می گردد و بعضی حتی به نام خودشان منتشر می نمایند البته امیدوارم در محتوا دست نبرند تا کلیه از این تکنیک های ناب به کار گیری نمایند.

دوستان عزیزم بدانید که‌این نوشته‌ی‌علمی مسلما بخش اعظمی از سئوکاران را خشمگین می نماید، به این دلیل که آنان فکر‌می کنند همگی چیز را بایستی برای خویش نگاه دارا‌هستند و نکته ای را به کسی یادگرفتن ندهند در حالیکه سر پیروزی امیر قمصری و بیشتراز 100 برابر شدن سرمایه وی در سه سال صداقت در عمل و فراگیری و سرویس به دیگر افراد میباشد …

برویم رمز این تکنیک های ناب :

ساخت و ساز محتوا، بهتر از شایسته ترین!

درین تکنیک بایستی همت فرمائید محتوایی را منتشر نمائید که بتوانید با آن ضربه مشقت به شایسته ترین رقبای خویش بزنید.

برای این فعالیت فرایند پایین را انجام دهید:

تعیین کلمه ها کلیدی که میخواهید در آن‌ها درجه به دست بیاورید.
تک تک لغت ها کلیدی که تعیین کردید را در گوگل کاوش نمایید تا متوجه گردید که کدام حریف مرتبه ابتدا را دارااست. براین اساس سرسخت ترین رقبای خویش را در هر عبارت کلیدی پیدا خواهید کرد.
به محتوای منتشر گردیده در وبسایت قدرتمند ترین حریف خویش نگاهی بیاندازید و به‌این مسئله تصور کنید که چطور میگردد محتوایی بهتر از آن ساخت و ساز فرمائید. آیا نکته ای میباشد که بتوانید برای بهبود و ارتقاع محتوا به کارگیری نمایید؟ نقاط قوت و ضعف محتوا چه می‌باشد؟
دست به ایجاد محتوای برتر بزنید و آن را در وب سایت خویش منتشر فرمایید.
وب سایت هایی که به رقبای شما پیوند داده اند را پیدا فرمائید. برای این عمل میتوانید از ابزارهای seo وبسایت استعمال فرمایید که تا قبل از این معرفی کرده ام. همینطور وب سایت های کار کشته و مرتبطی که هنوز به رقبای شما بک لینک و پیوند تخصیص نداده اند را پیدا نمایید.
با به کارگیری از نشانی اینترنتی با مالکان این وبسایت ها یا این که وب لاگ ها رابطه برقرار فرمایید.
برای مثال:

درود حمید عزیزم

اینجانب مدتی بود که وب سایت/ بلاگ تو رو گزینه تحلیل و کاوش قرار دادم و نوشته ی علمی ای درباره با استراتژی های seo تارنما پیدا کردم. حقیقتا بایستی بگم نوشته ی علمی بی نظیری بود و از تلاوت اون بسیار لذت بردم.

ولی نکته ای که خواستم بگم این بود که تو یک لینک و پیوند به یک نوشته‌ی علمی سابق درباره با فاکتورهای درجه بندی گوگل تخصیص داده ای، اما اینجانب این نوشته‌ی‌علمی را دوست داشتم زیرا حقیقتا گرانبها بود. ولی در‌صورتی‌که دوست داری می تونی بدین نوشته‌ی‌علمی اینجانب که جدیدتر و به روزتر میباشد پیوند بدهی.

این لینک و پیوند نوشته‌ی‌علمی میباشد که می تونی برای اطمینان چک کنی. [link]

این نوشته ی علمی می تونه مقاله تو رو ارزشمندتر از گذشته بکنه. به هر اکنون، امیدوارم همچنان کارت رو عالی انجام بدی و غالب باشی.

 

همان طور که میبینید با صراحت درخواست بک پیوند مطرح نمی‌شود. شما هم می بایست در پیام ارسالی خویش اندکی توجه و احتیاط فرمائید و از درخواست صریح پیوند دوری کنید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


می قدرت اظهار کرد، موتورهای کاوش گر به دو شیوه از لینک و پیوند ها ساخت بک لینک رایگان  به کار گیری می نمایند: برای یافتن تارنما ها و صفحه ها تازه برای تصمیم گیری دربارۀ سکو بندی یک وبسایت وقتی که موتورهای جستجو گر تارنما ها را شناسایی می نمایند، میتوانند محتوای آن صفحه های را استخراج و به ایندکس خویش اضافه نمایند. بنابراین، آنان می‌توانند تصمیم بگیرند آیا یک کاغذ کیفیت موردنیاز برای مرتبه بندی در کلمه ها کلیدی دارای ارتباط را داراست یا این که نه؟ (گوگل یک ویدئوی کوتاه درخصوص این مسئله تنظیم کرده که فرآیند عمل را در آن تماما توضیح داده میباشد). وقتی که موتورهای کاوشگر دراین مورد تصمیم میگیرند، صرفا به محتوای کاغذ اعتنا نمیکنند، بلکه تعداد پیوند هایی که به وبسایت اشاره دارا هستند و کیفیت آن لینک و پیوند ها برایشان اهمیت دارااست. کلاً می قدرت اظهار‌کرد، هرچه تعداد لینک و پیوند های شما در سایت های دارای اعتبار بیشتر باشد، رتبۀ سایت شما در نتیجه ها کاوش فراتر خواهد بود. پیوند ها تحت عنوان یکی فاکتورهای اصلی seo و سکو بندی وبسایت، به عبارتی عواملی میباشند که به گوگل اذن دادند بازار موتورهای کاوشگر را در دهۀ 90 تسلط نماید. لَری پِیج، یک کدام از موسسین کمپانی گوگل، PageRank را نوآوری کرد که به گوگل اذن می اعطا کرد مبتنی بر تعداد بک پیوند ها ، کیفیت یک سایت را اندازه گیری نماید. این شیوه اندازه گیری تحت عنوان یک کدام از ابزارها در الگوریتم مرتبه بندی کلی به کار گیری میشد و توانست محبوبیت بسیار متعددی کسب نماید چون نحوه خیلی نیکی برای گزینش کیفیت یک وب سایت بود. نحوه PageRank فوق العاده اثر گذار بود چون بر این پایه اساس گذاری گردیده بود که هر لینک و پیوند تحت عنوان یک رای تایید برای یک کاغذ به شمار می آمد. به صورت نمونه چنانچه برگه ای کیفیت مورد نیاز را نداشت، هیچ لینکی اخذ نمیکرد. در واقع تئوری ذکر میکرد: زمانی که شخصی به اینترنت سایتی (غیر از تارنما خودش) پیوند میدهد به‌این مفهوم میباشد که برگه نام برده منبع اطلاعاتی مفیدی به حساب می آید. در غیر اینصورت نمی بایست این کاغذ لینک و پیوند خواهد شد. همان گونه که شما یک رستوران بد را به دوستتان معرفی نمی‌کنید. با این اکنون، طولی نکشید که متخصصان بهینه سازی نحوه هایی را برای به دور زدن ضوابط گوگل و دست کاری PageRank و نتیجه ها جستجوی لغت ها کلیدی یافتند. در همین راستا، گوگل نیز برای یافتن این وبسایت های اسپم سیرتکامل، کار خویش را مقدمه کرد. غربال گذاری های گوناگون و ارائه به روز های منظم از طریق های گوگل برای تقابل با تارنما هایی بود که سزاوار رتبۀ یک حاصل کاوش نبودند. این به دور زدن ها گوگل را وادار کرد که بعضا از طریق های لینک و پیوند بیلدینگ خویش را که تا قبل از اینً معرفی کرده بود، بی اعتبار نماید. مثلا نحوه تثبیت نشانی سایت در فهرست های راهنما و اخذ پیوند به ازای آن، یک کدام از طرز هایی بود که در برهۀ وقتی خاصی به وسیله گوگل سفارش میشد، ولی از آنجاییکه متخصصان seo از این طریق سوء به کارگیری کردند، گوگل تصمیم گرفت که مانند کهن بدین شیوه پیوند دهی اهمیت ندهد. به تازگیً گوگل طرز های تنبیهی را برای سایت هایی که چنین اقدامات اسپم سیرتکامل ای را انجام میدهند، در حیث گرفته میباشد: سایت هایی که بیشتراز حد به دیگر سایت ها لینک و پیوند میدهند. آپ دیت های نسخۀ \"پنگوئن\" گوگل به همین استدلال ساخت‌و‌ساز گردیده اند. راهنمای پنگوئن به شما می‌گوید می بایست از چه شیوه های لینک و پیوند بیلدینگ دوری کنید تا بتوانید شایسته ترین کارایی را در چارچوب قانون ها گوگل داشته باشید. راهنمای (قانون ها) گوگل یکی مباحث مهمی میباشد که در آینده درباره‌ی آن کلام خوا هیم کرد. ما با الگوریتمی که گوگل برای سکو بندی حاصل جستجوی خویش به کار گیری می نماید، تماماً شناخت نداریم (این نکته از اسرار گوگل به حساب می آید). علی رغم وجود این زمینه، متخصصان بهینه سازی متفق القول اعتقادوباور دارا‌هستند لینک و پیوند بیلدینگ هنوز هم یکی‌از مهمترین دست اندرکاران اثرگذار بر درجه بندی وب سایت در نتیجه ها کاوش به حساب می آید. دو بخش از چارت پایین مرتبط با پیوند بیلدینگ برای تارنما می گردد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()