نوشته شده توسط : مهمان نواز


در حالتی‌که در رابطه بهینه سازی ساخت بک لینک رایگان    و seo داده ها کافی و بروز دارید که یک امتیاز مثبت داشته و به نیکی تولیدها ما‌را فهم و شعور میکنید و نیازی به توضیح جامع در مورد بک لینک و پیوند کارکشته سالس بک پیوند و اینکه یک بک پیوند قادر چه مختصات و تاثیرات مهمی قادر است بر روی یک وبسایت بگذارد وجود ندارد ولی حتی در شرایطی که هیچ اطلاعاتی دراین مورد ندارید ، ابدا مکان نگرانی وجود ندارد ، ما در صدر داده ها کاملی را به شما خوا‌هیم خاطرنشان کرد که حتی در حالتی‌که از سایر موسسات نیز قصد خرید بک پیوند قادر داشتید ، مطلقا به درد شما می خورد ، ما دوستدار سرمایه مشتریان خویش هستیم و معتقدیم باید تبدیل به سپرده گذاری برای وبسایت شما گردد خیر آنکه با امتحان غلط قسمت مهمی از آن سوخت گردد.

بک پیوند حاذق

داشتن یکسری بک پیوند توانا برای یک وبسایت ، تضمین بقاء آن در ابتدا نتیجه ها کاوش میباشد و یک رویه پنهان برای مدیران غالب محسوب میگردد.

بک پیوند توانمند و ضعیف
بک لینک و پیوند هم توانمند و ضعیف داراست و درواقع تاثیری که بعداز تثبیت آن روی تارنما ما می‌گذارد بسیار اساسی میباشد ، بسیار پیش آمده میباشد که صدها بک پیوند برای تارنما خویش تنظیم کردیم که همه دارنده کیفیتی تحت می‌باشند و در سود تفاوت چندان متعددی احساس نکردیم ، اما که بک لینک و پیوند ها بی تاثیر نیستند ولی در مقابل دو یا این که چندین بک پیوند قادر نتیجه ها نتیجه ها را برای سایت ما به صورت محسوسی تغییر‌و تحول داده و تماما به چشم می‌خورد که تعدادی بک لینک و پیوند کارکشته از صدها بک لینک و پیوند ضعیف بهتر و تاثیر گذار خیس است.

شیوه تشخیص بک لینک و پیوند کارکشته از ضعیف
در سالهای بدور پیج رنک استدلال مهمی برای تشخیص سایتی با مرتبه ی مناسب بود ولی امروز بسیار عوض شده میباشد ، پیج اتوریتی و دامین اتوریتی سایتی که فراتر از عدد 50 باشد یک تارنما مناسب و قادر به حساب آورده می شود ، پیج اتوریتی و دامین اتوریتی را می‌توانیم در تارنما موز مشخصا ببینیم {لطفا توجه داشته باشید سایت موز به آی پی حساس است و برای هر آی پی امکان بررسی دو سایت را در هر سه ساعت می دهد} ولی این انتها تشخیص وجود ندارد.

moz - بهینه سازی mastering

سئومسترینگ نیز یک تارنما خوب برای تشخیص بعضا دست اندرکاران اصلی میباشد برای مثال TrustRank سایتی که بیشتراز عدد پنج میباشد نشان از بروز بودن وب سایت دارااست و Site value وبسایت هایی که بیش تر از صد دلار را نشان می دهد بسیار مناسب می‌باشند ، Site value درواقع کل تعدادی فاکتور ازجمله تعداد بک لینک و پیوند ها ، بروز بودن مطالب ، اشتراک در شبکه‌های‌مردمی ، درجه الکسا و بازدید تارنما و تمام یک سری و یکسری دلیل اساسی دیگر را باهم مخلوط کرده و قیمتی روی تارنما میگذارد ، لذا بسیار اصلی میباشد. همینطور عمر دامینی که قصد داریم از آن بک لینک و پیوند بگیریم بسیار دارای اهمیت میباشد ، هرچه دامین عمر بیشتری داشته باشد و سوابق ی براق تری ، طبیعتا بک لینک و پیوند نتایج از آن سود ی مناسب تری برای سایت ما داراست.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


لینک و پیوند بیلندینگ یکی مهم‌ترین ساخت بک لینک رایگان  امور و اقداماتی می باشد که هر وبمستر و مالک کسب و عمل آنلاین بایستی برای وبسایت خودش انجام بده. پیوند ها یکی مهمترین فاکتور های seo و سکو بندی وبسایت برای گوگل به شمار میره و از قبلی تا به امروز مدام گوگل به لینک و پیوند بیلدینگ و تولید و دریافت کردن بک پیوند از وبسایت های دیگه اهمیت داده.

 

چرا پیوند بیلدینگ انقدر برای گوگل مهمه؟
گوگل برای مرتبه بندی تارنما ها در حاصل کاوش از یه محرمانه میزان ها به کار گیری می کنه که یکی‌از مهم‌ترین اون ها تعداد و کیفیت پیوند هایی می باشد که به وب سایت و مطالب وبسایت شما داده گردیده. گوگل میخواد بدونه که مقاله یا این که محصولی که شما تو سایتتون گذاشتید چقدر به درد استفاده کننده میخوره و برای این عمل از پیوند هایی که وبسایت های دیگه به اون مقاله یا این که فرآورده شما داده اند به کارگیری می کنه.

 

چرا می بایست برای سایتمون پیوند سازی کنیم؟
یادگرفتن به دست آوردن بک لینک و پیوند مجانی و ساخت‌و‌ساز بک پیوند

همونطور که فراتر هم اشاره کردیم پیوند سازی برای گوگل بسیار اهمیت داره و هر چه تعداد پیوند های باکیفیتی که به وبسایت شما داده گردیده بیشتر باشه، منزلت شما نزد گوگل هم بالاتره و رتبۀ وبسایت شما در حاصل کاوش فراتر خواهد بود و طبیعتا ترافیک وب سایت شما نیز ارتقاء پیدا می نماید.

در کل بایستی بگیم که لینک و پیوند بیلدینگ خیر فقط تاثیر فوق العاده ای روی seo وب سایت شما داره، بلکه لینک و پیوند سازی خوب به شما یاری می کنه تا مارک تجاری خودتون رو بسازید و ازش تحت عنوان یک اسم دارای اعتبار در موضوع کار خودتون خاطر نمائید.

 

کل آن چیزی که می بایست در رابطه پیوند های فالو و نوفالو بدانید!
لینک و پیوند های نوفالو در لینک و پیوند سازی

 

ما در مجموع دو نوع پیوند داریم follow و nofollow. هنگامی که یه سایتی به شما پیوند فالو بده، در واقع داره از اعتبار خودش خرج وبسایت شما می کنه و به گوگل میگه که‌این لینکی که به وب سایت شما داده رو دنبال کن، این یعنی یه امتیاز مثبت برای تارنما شما.

ولی در لینک و پیوند های نوفالو، این فرمان به ربات های گوگل داده میشه که پیوند داده گردیده رو دنبال مکن و در واقع با این پیوند به شما امتیاز خیلی بالایی داده نمی شه!

درسته که قیمت پیوند های فالو بیشتر از نوفالو می باشد، اما شما نباید در عملیات لینک و پیوند سازی بی خیال و خاطر لینک و پیوند های نوفالو بشید!
اگه کلیه لینک و پیوند های وب سایت شما فالو باشه، گوگل شما رو جریمه می کنه و به هیچ وجه منطقی هم وجود ندارد که هنگامی 70 درصد لینک و پیوند های وب “نوفالو” می باشند، همگی لینک و پیوند های وبسایت شما “فالو” باشه!



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


تمامی ما با به طبع با تعریف و تمجید پیوند ساخت بک لینک رایگان   در فضای وب شناخت داریم، پیوند سازی یا این که به عبارتی پیوند بیلدینگ به تیم عمل هایی گفته میگردد که موجب گردیده وب سایت شما (لندینگ پیج، وب لاگ و …) از وبسایت های دیگر پیوند اخذ نماید.

نکته: در دنیای seo معمولا از کلمه لینک و پیوند بیلدینگ تحت عنوان لینک و پیوند سازی فرنگی حافظه می شود خیر لینک و پیوند سازی داخلی، به شما سفارش می‌گردد برای شناخت با پیوند سازی داخلی به صورت اصولی و به طور کامل کاربردی، نوشته‌ی‌علمی پیوند سازی داخلی آکادمی آمانج را مطالعه بفرمایید.
نکته: بعداز این به پس ما از کلمه پیوند بیلدینگ تحت عنوان معادلی برای لینک و پیوند سازی فرنگی به کارگیری میکنیم.

اکثر اوقات کارشناسان و متخصصان بهینه سازی پیوند سازی فرنگی را فنی ترین و دشوارترین نصیب عمل خویش تلقی کرده و قسمت عمده ای از وقت خویش را صرف کاوش منابع، مطالعه مقاله ها و آزمایش کردن تازه ترین شیوه های پیوند بیلدینگ می‌نمایند چرا‌که می اقتدار ذکر کرد، لینک و پیوند ها شاید مهمترین فاکتور آنالیز رده وبسایت ها در سرپ باشند.

 

غرض پیوند سازی چه چیزی است

آنچه درین نوشته خوا هیم داشت

اهمیت پیوند سازی فرنگی در چه است؟
لینک و پیوند سازی از چه وقتی اهمیت پیدا کرد؟
سوء به کار گیری اینترنت مسترها از لینک و پیوند سازی
اشکال لینک و پیوند های فرنگی
لینک و پیوند های manual
پیوند های حقیقتا طبیعی!
لینک و پیوند های مخاطب
عده بندی
اهمیت پیوند سازی فرنگی در چه میباشد؟
پیوند ها برای موتورهای کاوش کلاً دو معنا اصلی و مهم دارا‌هستند:

ـ امداد به کشف کردن صفحه های نو
ـ امداد به خزنده ها برای امتیاز دهی و تغییر تحول منزلت تارنما

خزنده های موتور کاوش بعد از ورود به کاغذ وبسایت شما، محتوای شما‌را بررسی و ذخیره می نمایند و با اعتنا به یکسری اصول و قواعد محتوا تصمیم میگیرند که محتوای شما‌را در شکل سرچ کلمه ها کلیدی گوناگون در چه جایگاهی به استفاده کننده نشان دهند، در‌این میان لینک و پیوند هایی که تارنما شما از تارنما های دیگر گرفته نیز اهمیت می دهند.

 

لینک و پیوند سازی صحیح و اصولی تاثیر بسیار بالایی بر خزنده ها برای ادراک بهتر محتوای شما و درجه دهی به وب سایت شما داراست.

پیوند سازی از چه وقتی اهمیت پیدا کرد؟
در آخرها قرن بیس بود که لری پیج یکی‌از موسسان موتورجستجوی گوگل، page rank را به هسته مرکزی گوگل اضافه کرد. گوگل از این ابزار اساسی برای انتخاب کیفیت تارنما بر طبق تعدادی از فاکتورها که مهمترین آن لینک و پیوند سازی دریافتی بود، استعمال میکرد.
معنا لینک و پیوند سازی برای گوگل چه بود؟
زمانی تارنما A در محتوای خویش به تارنما‌ B اشاره داشته میباشد، این بدان مضمون‌ میباشد که وبسایت B سایتی موءثر برای استفاده کننده میباشد پس یه خرده از اعتبار برگه A را به ورقه B انتقال می دهم.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


راهنمای خرید ساخت بک لینک رایگان بک پیوند ارزان و بک لینک و پیوند توانا برای عده ای که در‌پی فروش بک پیوند مستمر جهت لینک و پیوند سازی فرنگی ارزان می‌باشند و تصمیم دارا‌هستند که offpage تارنما را خودشان انجام دهند، بسیار کاربردی میباشد. ولی در‌حالتی که که‌این راهنما بر مبنای تجربه حقیقی و واقعی و case study باشد. اینجانب درین نوشته‌ی علمی تجربیات و مطالعات خودم را راجع به خرید بک پیوند در فضای بهینه سازی جمهوری اسلامی ایران را با شما به اشتراک می‌گذارم و امیدوارم قبل از خرید بک پیوند های فالو و تضمینی ، این نوشته‌علمی را به طور بدون نقص مطالعه کرده باشید. اینجانب با یک سری نمونه حقیقی وواقعی به شما خواهم اظهار کرد که خرید بک لینک و پیوند در بهبود جايگاه یک برگه اثر مثبت یا این که منفی خواهد داشت و دقت شمارا به نکاتی اساسی جلب می‌کنم.

مراد ما از خرید بک پیوند چه میباشد ؟
خرید بک پیوند یعنی اخذ پیوند فالو از وب سایت های دیگر در ازاء پرداخت پول. ( برخی از فروشنده ها در ازاء بک لینک و پیوند No-Follow هم از شما پول می‌گیرند). اما نوع رپورتاژ اطلاع رسانی از این مقوله مستقل میباشد. خرید بک پیوند کلاً به ۲ دسته پایین تقسیم بندی میگردند :

وضعیت اولیه : فروشنده در ازاء اخذ وجه، لینک و پیوند وب سایت شما‌را با انکرتکست دلخواه شما، در وب سایت های دیگر درج می نمایند. معمولا این لینک و پیوند ها به طور پیوند های پروفایلی یا این که کامنتی می‌باشند. این فروشنده ها، لیستی از وبسایت هایی که قابلیت درج لینک و پیوند فالو در آنان وجود دارااست را برای خودشان فراهم کرده اند و به محض اخذ توصیه، پیوند وبسایت شمارا درین تارنما ها درج می نمایند. شاید به شما بگویند که تارنما های جان دار در لیست ما، دامین اتوریتی یا این که پیج اتوریتی بالایی دارا‌هستند، البته گول نخورید و اینها تنها بازار گرمی میباشد.

موقعیت دوم : لینک و پیوند تارنما شمارا با انکر تکست دلخواه به طوری در تارنما قرار می‌دهند که در مجموع صفحه ها آن تارنما نمایان گردد. فرض فرمائید تارنما example.com دارنده ۱۰۰ هزار ورقه باشد. در‌صورتی‌که لینک و پیوند وب سایت شما در فوتر example.com درج خواهد شد، ناگهان در بازه زمانی مقطع کوتاهی تا ۱۰۰٫۰۰۰ بک پیوند برای ورقه تارنما شما ساخته میشود. در واقع از یک دامنه، تعداد خیلی متعددی بک پیوند اخذ میکنید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در حالتی که مالک کسب و عمل ساخت بک لینک رایگان   اینترنتی می‌باشید، مطالعه بدون نقص این نوشته‌ی‌علمی به شما پیشنهاد میشود.

به نقل از بازرگانی مهر، پیش از پرداختن به مشاجره «ترازو اهمیت خرید بک لینک و پیوند در seo سایت» با تعاریف seo و بک پیوند استارت می‌کنیم.

seo وبسایت چه می باشد؟

سایت های متعددی در سطح اینترنت فارسی وجود دارا هستند. هر یک از وبمستران این سایت ها به تامل ارتقاء فروش و کسب درآمد بیشتری میباشند البته چه‌گونه؟

در دنیای مجازی نحوه های مختلفی جهت ارتقاء فروش و وصال به درآمد بیشتر وجود دارااست. به عنوان مثال تبلیغات بنری و پاپ آپی، تبلیغات کلیکی و ...

یکی طریق های اساسی که اهمیت آن از موردها نقل شده بیشتر میباشد، بهینه سازی و seo وبسایت میباشد. بهینه سازی وب سایت امداد می نماید تا تارنما شما در بین هزاران حریف دیگری که در سطح اینترنت وجود داراست، بیشتر و بهتر چشم خواهد شد و این بیشتر چشم شدن به معنای فروش و درآمد بیشتر میباشد.

اکنون موتور جستجوی گوگل پرکاربرد ترین موتور کاوش در عالم و همچنین کشور‌ایران میباشد. به این ترتیب در حالتی که می‌خواهید بوسیله مشتریان پیدا گردید بایستی در بالا نتیجه ها این موتور کاوش قرار بگیرید و بدین شکل می‌توانید از همیاران خویش در سطح اینترنت پیشی بگیرید.

پس تعریف‌و‌تمجید بهینه سازی تارنما به این شکل می گردد: چندین شیوه ها و تکنیک ها که امداد می نماید یک سایت با کلمه ها کلیدی خاصی در نتیجه ها ابتدایی موتور کاوش قرار بگیرد که نهایتا منجر ارتقا مشتری، فروش و درآمد شود.

اکنون به سراغ تعریف و تمجید بک لینک و پیوند میرویم.

بک پیوند چه میباشد؟

وقتی که یک سایت به تارنما دیگری لینک و پیوند میدهد آن را \"بک لینک و پیوند\" می نامند. در پیشین بک لینک و پیوند ها مهم ترین برهان در سکو بندی حاصل بودند ولی با گذر مقطع عامل ها دیگری نیز به سیگنال های درجه بندی نتیجه ها افزوده شدند البته آیا بک لینک و پیوند ها دیگر در سکو عبارات کلیدی در حاصل تاثیرگذار نیستد؟ در‌پی نوشته ی علمی جواب این پرسش را خوا هیم بخشید.

آیا خرید بک لینک و پیوند در بهینه سازی وب سایت تاثیر گذار میباشد؟

همان طور که در جریان می باشید نظرها مختلفی در مسئله خرید بک لینک و پیوند در بهینه سازی تارنما و seo تارنما وجود دارااست. یکسری موافق و کسانی هم مخالف خرید بک پیوند می‌باشند البته جذاب میباشد بدانید بنابر گفتگوها گوگل، بک لینک و پیوند ها یکی‌از ۳ سیگنال مهم گزینه به کارگیری در مرتبه بندی حاصل کاوش (SERP) می‌باشند.

به این ترتیب در خصوص اینکه بک لینک و پیوند ها در بهینه سازی وبسایت تاثیرگذارند هیچگونه شکی وجود ندارد ولی بایستی در جریان باشید که تغییرات مداوم الگوریتمیک گوگل منجر ساخت تغییرات در روش ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند ها و پیوند سازی میشود.

بدین ترتیب نحوه لینک و پیوند سازی ای که در قبل برای یک تارنما کارساز بوده و درجه عبارات آن تارنما را در حاصل بهبود می بخشیده میباشد، ممکن میباشد دیگر کارساز نباشد. عده ای که درباره با پیوند سازی داده ها چندانی ندارند، با مشاهده عدم تاثیربخشی شیوه های پیوند سازی خویش بدین فیض می رسند که لینک و پیوند سازی مرده میباشد و دیگر در بهینه سازی وبسایت تاثیرگذار وجود ندارد البته در حقیقت به این شکل وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


جایگاه بندی گوگل و ساخت بک لینک رایگان با صرفه بودن بهینه سازی تارنما یک کدام از مهم ترین معضل ها برای بالابردن بازدید وب سایت های گوناگون میباشد. یکی عواملی که سبب ساز ارتقا اعتماد گوگل به یک تارنما و کسب جايگاه بهتر در جایگاه بندی نتیجه ها کاوش می گردد اخذ پیوند های دارای اعتبار از دیگر وب سایت ها میباشد. رپورتاژ اطلاع رسانی و بک پیوند یکی مهم‌ترین و معمول ترین طرق اخذ لینک و پیوند از دیگر وبسایت ها میباشد. البته تفاوت رپورتاژ اطلاع رسانی و بک لینک و پیوند در چه میباشد؟ کدام یک به بهبود seo وب سایت یاری بیشتری می نمایند؟

برای جواب دادن به‌این سوالهای نخست بهتر میباشد که با رپورتاژ اطلاع رسانی و بک لینک و پیوند بیشتر آشنا شویم. با فهمیدن نقاط ضعف و قوت هرمورد و در حیث به چنگ آوردن استراتژی های وب سایت خویش می‌توانید از رپورتاژ اگهی و بک لینک و پیوند برای ارتقاء بازدید تارنما، بالا رفتن در نتیجه ها گوگل و بهبود seo وبسایت خویش استعمال نمایید.

رپورتاژ اطلاع رسانی، راهی مطلوب برای معرفی سرویس ها و تولید ها شما
رپورتاژ اطلاع رسانی یک استراتژی تبلیغات غالب و دیرین میباشد که حتی پیش از به وجود داخل شدن صفحه های اینترنت در خبر نامه ها و مجلات کاربرد داشت. شالوده رپورتاژ اطلاع رسانی بر معرفی سرویس ها یا این که تولیدات و جذب مشتریان بالقوه قرار گرفته میباشد. در‌این نحوه شما از یک تارنما پربازدیدتر که در موضوع خبرها و مسائل مرتبط با حوزه کاری شما فعال میباشد میخواهید که در قالب یک گزارش غیرتبلیغاتی ، توضیحات جامعی از سرویس ها و محصول ها سایت شما تنظیم نماید. این گزارش معمولا با یک سری پیوند به سایت و صفحه های متبوع شما اشاره می نماید. براین اساس علاوه بر این که برای تولیدها و سرویس ها خویش تبلیغ لبریز بازدیدی انجام داده اید، یکسری پیوند کیفیت عالی هم برای تارنما خویش ساخت و ساز نموده اید. در‌این موقعیت بازدیدکنندگان بیشتری برای وب سایت خویش پیدا می‌کنید و seo وبسایت خویش را بهبود میبخشید.

خصوصیت های رپورتاژ اطلاع رسانی چه میباشد؟
– با یک توشه توصیه رپورتاژ اطلاع رسانی، گزارش مندرج برای مدام در تارنما متبوع باقی خواهد ماند و تا مقطع متعددی می‌تواند بازدید کنندگانی را برای شما به ارمغان آورد. ضمن این که لینک و پیوند های جانور در رپورتاژ اطلاع رسانی جزو بک پیوند های همیشگی محسوب میشوند.

مقاله دارای ارتباط آپدیت رسانی الگوریتم های گوگل
– لینک و پیوند های درست شده در رپورتاژ اطلاع رسانی تنها در به عبارتی شیت گزارش در وب سایت متبوع جای دارد و تنها هنگامی بوسیله بازدید کنندگان چشم می‌شوند که وارد این برگه از تارنما متبوع گردیده باشند.

– رپورتاژ اطلاع رسانی ها به شما این قابلیت را می‌دهند که توضیحات منحصربه‌فرد و جامعی از تارنما و تولید ها و سرویس ها خویش ارائه فرمائید و از یک‌سری کلمه و واژه کلیدی مربوط به صفحه ها متفاوت وب سایت خویش تحت عنوان بک پیوند به کار گیری فرمایید.

– در شرایطی‌که میزان دارایی برای شما اهمیت متعددی دارااست رپورتاژ اطلاع رسانی نحوه قابل قبولی میباشد، چون تنها می بایست یک توشه هزینه تبلیغات را پرداخت نمائید و آن‌گاه نیازی به تمدید دوباره نخواهید داشت.

– بازدهی تبلیغات رپورتاژ اطلاع رسانی معمولا مراحل سریعی ندارد و بایستی در طرح ریزی های بلندمدت خویش از این استراتژی تبلیغاتی استعمال نمائید. هرچند در شرایطی‌که تبلیغات اثر گذار و در سایت معتبری صورت بپذیرد ممکن میباشد بازه زمانی بازدهی نیز کوتاه گردد.

– با استعمال از رپورتاژ اطلاع رسانی در واقع به دو مقصود رسیده اید ، هم کسب و عمل خویش را در یک وبسایت دارای اعتبار و پر طرفدار معرفی نموده اید و هم بک لینکی که از این طرز اخذ نموده اید برای سکو وب سایت شما در گوگل موءثر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


جایگاه بندی گوگل و ساخت بک لینک رایگان با صرفه بودن بهینه سازی تارنما یک کدام از مهم ترین معضل ها برای بالابردن بازدید وب سایت های گوناگون میباشد. یکی عواملی که سبب ساز ارتقا اعتماد گوگل به یک تارنما و کسب جايگاه بهتر در جایگاه بندی نتیجه ها کاوش می گردد اخذ پیوند های دارای اعتبار از دیگر وب سایت ها میباشد. رپورتاژ اطلاع رسانی و بک پیوند یکی مهم‌ترین و معمول ترین طرق اخذ لینک و پیوند از دیگر وبسایت ها میباشد. البته تفاوت رپورتاژ اطلاع رسانی و بک لینک و پیوند در چه میباشد؟ کدام یک به بهبود seo وب سایت یاری بیشتری می نمایند؟

برای جواب دادن به‌این سوالهای نخست بهتر میباشد که با رپورتاژ اطلاع رسانی و بک لینک و پیوند بیشتر آشنا شویم. با فهمیدن نقاط ضعف و قوت هرمورد و در حیث به چنگ آوردن استراتژی های وب سایت خویش می‌توانید از رپورتاژ اگهی و بک لینک و پیوند برای ارتقاء بازدید تارنما، بالا رفتن در نتیجه ها گوگل و بهبود seo وبسایت خویش استعمال نمایید.

رپورتاژ اطلاع رسانی، راهی مطلوب برای معرفی سرویس ها و تولید ها شما
رپورتاژ اطلاع رسانی یک استراتژی تبلیغات غالب و دیرین میباشد که حتی پیش از به وجود داخل شدن صفحه های اینترنت در خبر نامه ها و مجلات کاربرد داشت. شالوده رپورتاژ اطلاع رسانی بر معرفی سرویس ها یا این که تولیدات و جذب مشتریان بالقوه قرار گرفته میباشد. در‌این نحوه شما از یک تارنما پربازدیدتر که در موضوع خبرها و مسائل مرتبط با حوزه کاری شما فعال میباشد میخواهید که در قالب یک گزارش غیرتبلیغاتی ، توضیحات جامعی از سرویس ها و محصول ها سایت شما تنظیم نماید. این گزارش معمولا با یک سری پیوند به سایت و صفحه های متبوع شما اشاره می نماید. براین اساس علاوه بر این که برای تولیدها و سرویس ها خویش تبلیغ لبریز بازدیدی انجام داده اید، یکسری پیوند کیفیت عالی هم برای تارنما خویش ساخت و ساز نموده اید. در‌این موقعیت بازدیدکنندگان بیشتری برای وب سایت خویش پیدا می‌کنید و seo وبسایت خویش را بهبود میبخشید.

خصوصیت های رپورتاژ اطلاع رسانی چه میباشد؟
– با یک توشه توصیه رپورتاژ اطلاع رسانی، گزارش مندرج برای مدام در تارنما متبوع باقی خواهد ماند و تا مقطع متعددی می‌تواند بازدید کنندگانی را برای شما به ارمغان آورد. ضمن این که لینک و پیوند های جانور در رپورتاژ اطلاع رسانی جزو بک پیوند های همیشگی محسوب میشوند.

مقاله دارای ارتباط آپدیت رسانی الگوریتم های گوگل
– لینک و پیوند های درست شده در رپورتاژ اطلاع رسانی تنها در به عبارتی شیت گزارش در وب سایت متبوع جای دارد و تنها هنگامی بوسیله بازدید کنندگان چشم می‌شوند که وارد این برگه از تارنما متبوع گردیده باشند.

– رپورتاژ اطلاع رسانی ها به شما این قابلیت را می‌دهند که توضیحات منحصربه‌فرد و جامعی از تارنما و تولید ها و سرویس ها خویش ارائه فرمائید و از یک‌سری کلمه و واژه کلیدی مربوط به صفحه ها متفاوت وب سایت خویش تحت عنوان بک پیوند به کار گیری فرمایید.

– در شرایطی‌که میزان دارایی برای شما اهمیت متعددی دارااست رپورتاژ اطلاع رسانی نحوه قابل قبولی میباشد، چون تنها می بایست یک توشه هزینه تبلیغات را پرداخت نمائید و آن‌گاه نیازی به تمدید دوباره نخواهید داشت.

– بازدهی تبلیغات رپورتاژ اطلاع رسانی معمولا مراحل سریعی ندارد و بایستی در طرح ریزی های بلندمدت خویش از این استراتژی تبلیغاتی استعمال نمائید. هرچند در شرایطی‌که تبلیغات اثر گذار و در سایت معتبری صورت بپذیرد ممکن میباشد بازه زمانی بازدهی نیز کوتاه گردد.

– با استعمال از رپورتاژ اطلاع رسانی در واقع به دو مقصود رسیده اید ، هم کسب و عمل خویش را در یک وبسایت دارای اعتبار و پر طرفدار معرفی نموده اید و هم بک لینکی که از این طرز اخذ نموده اید برای سکو وب سایت شما در گوگل موءثر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


تمامی ما می‌دانیم که برای ساخت بک لینک رایگان مرتبه بندی خوب به پیوند سازی و پیوندهایی نیاز داریم.

البته خیلی ها هنوز مطمئن نیستند که چه پیوند سازی هایی بک لینک و پیوند خوب محسوب می گردند و چه پیوند سازی هایی یک لینک بد را تشکیل می‌دهد.

این داده ها در تصمیم گیری های ساخت و ساز لینک و پیوند هوشمند بسیار اصلی میباشد و روی نتیجه ها اکران گوگل تاثیر می‌گذارد.

امروز در‌صورتی‌که در تکنیک های ساخت پیوند وارد قسمت پیوند های مشکوک – حتی ناخواسته – قرار بگیرید به احتمال زیاد در معرض پنالتی گوگل خواهید بود که هزینه آن از دست رفتن ترافیک وکاهش فروش را برای شما به همدم خواهد داشت.

به همین ادله میباشد که فهم ظریف اینکه چه نوع پیوندهایی در مرتبه بندی تأثیر مثبت داراست و طبق دستورالعملهای Webmaster گوگل قابل قبول میباشد ، بسیار اساسی میباشد .

به این ترتیب می‌خواهیم به پیوندهای خوب ، بد و زشت بپردازیم و شرح دهیم پیوند سازی های اثر گذار کدامند و لینک و پیوند سازی های منفعل و بی تاثیر کدام.

در‌این پست توضیح داده می‌شود که کدام نوع لینک و پیوند سازی به وبسایت شما زخم میرساند ، که صرفا با عدم بهبود مرتبه ، وقت شمارا هدر میدهد ، و شما‌را به انتهای نتیجه ها کاوش سوق میدهد.

داشتن یک استراتژی اساسی میباشد خیر فقطً ساختن پیوندهای کورکورانه.

این عمل در هنگام بهبود نتیجه ها ، سبب صرفه جویی در وقت ، هزینه و انرژی می‌شود.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


گفته میشود شایسته ترین چیزها در  ساخت بک لینک رایگان معاش بدون پول می باشند؛ ولی در بازاریابی آنلاین، هر هفته با مخارج جدیدی مواجه می‌شوید! هزینه اشتراک ابزار های متعدد، هزینه تبلیغات PPC و بیشتر از تمامی اینها، هزینه بک پیوند! در اولِ این نوشته ی علمی لیست بک پیوند بدون پول را برای شما آماده کرده ایم همینطور طریق یافتن بکلینک های بدون‌پول را در انتهای نوشته ی علمی به شما یادگرفتن میدهیم تا محدود به بک لینک و پیوند های این شیت نباشید. هزینه خرید بک لینک و پیوند زیاد میباشد و در شرایطی که با ماشین کرایه ای های seo همیاری میکنید، بایستی هزینه متعددی بابت لینک و پیوند بیلدینگ پرداخت نمائید. در حالتی که میزان دارایی قابل قبولی داشته باشید، خرید بک پیوند راه نیکی به حساب می‌آید ولی در صورتی میزان دارایی کافی ندارید و در قبال مدت و تجربه قابل توجهی دارید، بک لینک و پیوند های بدون پول برای شما مطلوب خواهند بود. فقط به خلاقیت، ابزار های مطلوب و روش عمل با آن‌ها احتیاج خواهید داشت. پکیج های پیوند سازی ماهر seo ارزان را در لینک و پیوند روبرو مشاهده نمائید: خرید بک پیوند
محتوا [مخفی کردن]

1 چرا بک لینک و پیوند همیشگی مجانی بها بازه زمانی و کوشش شما‌را داراست؟
2 لیست تارنما های بک لینک و پیوند مجانی توانا
2.1 ۱- بکلینک بدون پول کامنتی dofollow
2.2 ۲- بکلینک بدون پول در فروم ها
2.3 ۳- بک پیوند بدون‌پول قادر آموزشی edu
2.4 ۴- ایجاد بکلینک بدون پول در وب لاگ های اهل ایران
2.5 ۵- تولید بکلینک مجانی در بلاگ های فرنگی
2.6 ۶- اخذ بک لینک و پیوند از وب سایت های “تثبیت نوشته ی علمی” (Article Submission)
2.7 ۷- تثبیت بک پیوند در سایت های “بازنشر محتوا”
2.8 ۸- ساخت و ساز بک پیوند بدون‌پول حقیقی وواقعی در وبسایت های اتوریتی بالا
2.9 ۹- اخذ بک لینک و پیوند از وبسایت ساز ها
2.10 ۱۰- ایجاد بکلینک در تارنما های نظرسنجی و فرم سازهای آنلاین
2.11 ۱۱- تولید بک پیوند در سوشیال بوک برند ها (Social Bookmarks)
3 ۱۰۰۰۰ بک لینک و پیوند بدون‌پول [مراقب باشید!]
3.1 مراقب سایت هایی که بک لینک و پیوند بدون پول میسازند، باشید
4 فراگیری جستن بک لینک و پیوند بدون‌پول
4.0.1 بر روی رقبای خویش جاسوسی نمائید
چرا بک لینک و پیوند همیشگی بدون‌پول قیمت بازه و کارایی شمارا داراست؟
در بازاریابی بایستی گزینش نمایید که هزینه نمایید یا این که بازه زمانی بگذارید! بازه گذاشتن، راه‌حل به چنگ آوردن بک پیوند های بدون‌پول میباشد. همینطور برهه زمانی گذاشتن در‌این موضوع، مزایای تحت را نیز به یاروهمدم خواهد داشت:
فهم و شعور بهتر از بازار فعالیت در طول مراحل پژوهش ها بازار و اخذ بک لینک و پیوند مجانی، نیاز ها و منظور های بازار مقصود خویش را بهتر شعور خواهید کرد. در حالتی‌که بخواهید فقط بر روی seo تمرکز فرمایید و یا این که بازدید خریداری نمائید، این علم به دست آمده موءثر واقع شود.
کانال فن‌ای بهبود یافته در بعضا مواقع اخذ بک پیوند های بدون‌پول کانال شمارا توسعه و گسترش خواهند اعطا کرد. در کسب و عمل، شایسته ترین مجال ها از روش کانال شما می‌آیند(مانند کارهای با درآمد بالا و مجال های سپرده گذاری). زمانی که ارتباط ها را محترمانه ساخت و ساز می‌کنید، میتوانید آن ارتباطات را نگه دارید و آن‌ها‌را برای مجال های دیگر بسط دهید.
بهبود تجربه و تخصص در مورد seo ماهر ها در بازاریابی آنلاین همواره می‌بایست توان های خویش را بهبود بخشند. گردآوری داده ها برای اخذ بکلینک بدون‌پول قادر است شما‌را آپ دیت نگه دارااست.
احتمال بالای باقی ماندن بک پیوند ها امروز ۱ میلیون تومان صرف تبلیغات نمایید، بازدیدها به تارنما شما جاری میگردد ولی بعداز انتها تبلیغات بازدیدها نیز به آخر می رسند. تبلیغات طرز موثر و سریعی جهت گرقتن بازدید میباشد. در تضاد و مغایرت آن، بک پیوند ها برای دوران ها باقی خواهند ماند و بر روی تارنما تاثیر خواهند گذاشت.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


با استراتژی درست، در پیوند سازی ساخت بک لینک رایگان داخلی و فرنگی، یک رمز و گردن فراتر از رقبای خویش باشید.

به نیکی میدانیم که یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهای گوگل برای انتخاب رده وبسایت در نتیجه ها کاوش، تعداد و کیفیت لینک و پیوند های اخذ گردیده از دیگر تارنما های اینترنتی میباشد. کارخانه پیوند سازی کلاه سپید با این مقصود پباده سازی شده‌است که؛ استراتژی ظریف و کاربردی برای کل کار های شما در مسئله پیوند سازی داخلی و فرنگی ارائه کند.

در ویدئوی تحت شما می توانید مثال ای از محتوای ارائه گردیده در‌این زمان و طرز ارائه محتوا را مشاهده فرمائید.

در‌پی آنچه درین سوله می‌آموزیم را آنالیز خوا‌هیم کرد.

1- گوگل چطور کیفیت و تاثیر پیوند را تشخیص می‌دهد؟
در تدوین استراتژی پیوند سازی، فقط به یک پیوند خاص اعتنا نمیکنیم. بلکه بررسی خویش را بر روی همه پیوند های ارجاع داده گردیده به وب سایت انجام داده و کارایی می‌کنیم کیفیت و تندرست آن را در بالاترین حد ممکن نگه داریم. درین مسیر، می بایست با مفاهیم اساسی در لینک و پیوند سازی آشنا شویم.

درین کارخانه نخست با مفاهیم مهمی مانند Anchor Text، لینک و پیوند نوفالو، اعتبار دامنه، اسپم اسکور (Spam Score)، کاغذ لندینگ، محل قرار گیری پیوند و عصاره لینک و پیوند (Link Juice) آشنا گردیده و بعد از همین مفاهیم برای ساخت یک استراتژی مطلوب به کار گیری می کنیم.

برای آنکه این مفاهیم را بهتر فهم و شعور کنیم، بها و تاثیر طریق های پیوند سازی را با المان های گرافیکی مشابه سازی کرده و ترازو اعتبار منتقل گردیده در میان صفحه های را با جریان آب اکران می دهیم. تصویر ذیل مثال ای از این مشابه سازی میباشد که در کل قسمت های یادگرفتن از آن به کار گیری خوا هیم کرد.

مشابه سازی تکنیک های لینک و پیوند سازی با جریان آب
2- شایسته ترین بک لینک و پیوند را از وب سایت خودتان بگیرید!
پیوند سازی داخلی، اولی و مهم‌ترین وظیفه ما در پروسه استراتژی پیوند سازی میباشد. قیمت و تاثیر پیوند های داخلی به اندازه بک پیوند هایی میباشد که از تارنما های دیگر اخذ می کنیم. برای تدوین استراژی مطلوب، محتوای صفحه ها را به چندین قسمت اساسی تقسیم می کنیم که عبارتند از:

هدر و منوی اساسی وب سایت
فوتر وبسایت
سایدبار صفحه ها داخلی
محتوای مقاله ها و محصول ها
در‌پی، متناسب باارزش و کارایی هر قسمت استراتژی ظریف و کاربردی برای پیوند سازی داخلی وب سایت ارائه خوا هیم کرد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز

لینک‌های بین یک ساخت بک لینک رایگان صفحه در یک وب سایت به یکدیگر لینک شده‌اند . اگر کسی با سایت شما ارتباط داشته باشد , از آن‌ها عکس بگیرید . اگر به یک وب سایت دیگر لینک دهید , آن‌ها از شما یک عکس می‌گیرند .

برای مثال , این کلمات مربوط به یوتیوب هستند , بنا بر این آن‌ها اکنون تصویری از ما دارند .

در این راهنما شما یاد می‌گیرید :

چرا تبلیغ کنندگان مهم هستند ; چه چیزی باعث می‌شود که یک وب سایت خوب را چک کنید . اگر یک صفحه با یک وب سایت دیگر در یک وب سایت ارتباط داشته باشد , به عنوان یک محرک داخلی شناخته می‌شود .

چرا مهم است ?

آن‌ها به سه چیز اصلی کمک می‌کنند .

موتورهای جستجو مانند google گوگل را به عنوان رای اعتماد می‌بینند . به طور کلی , هرچه تعداد صفحات وب بیشتر باشد , احتمال بیشتری برای کوئری‌های جستجو وجود دارد .

ما از کجا می‌دانیم ? عوامل رتبه‌بندی مبتنی بر پیوند را در چند مورد مطالعه کرده‌ایم و همیشه همان چیز را پیدا می‌کنیم : تعداد لینک‌های وب سایت‌های منحصر به فرد ( حوزه‌های ارجاع ) به شدت با ترافیک جستجوی آلی مرتبط است .

دامنه‌های ارجاع در مقابل ترافیک جستجوی ارگانیک کاشف محتوا

موتورهای جستجو به دنبال مجدد صفحات جدیدی هستند که در حال حاضر برای بررسی پیوندهای جدید می‌دانند .

از آنجا که موتورهای جستجو , صفحات محبوب را بیشتر از صفحات منفور بازبینی می‌کنند , ممکن است اگر از صفحات محبوب بیرون بروید , محتوای شما را سریع‌تر کشف کنند .

ترافیک ارجاعی برای ارجاع افراد به منابع مفید وجود دارد . به همین دلیل است که آن‌ها دوباره ظاهر می‌شوند .

وقتی کسی روی یک لینک به وب سایت شما کلیک می‌کند , ترافیک ارجاعی دریافت می‌کنید .



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


حدودا تمامی در امر اینفوگرافیک‌ها ساخت بک لینک رایگان   می دانند. ولی شاید کمتر کسی بداند که لینک و پیوند‌سازی با این طریق بسیار معمولی میباشد. چون همگی تصور می‌نمایند که ساخت‌و‌ساز اینفوگرافیک خیلی دشوار بوده و در حالتی‌که اینفوگرافیک‌شان وایرال نشود (به تعداد متعددی به اشتراک نهاده نشود) در‌این فعالیت ناکامی خورده‌اند. خوشبختانه هر دوی این فرض ها غلط هستند. امروزه با خدمت‌های آنلاین، تولید یک اینفوگرافیک به طور تقریب بیشتر از یک ساعت دوران نمی‌پیروزی. مثل canva ،piktochart و venngage

حتی وب سایت‌هایی مثل freepik و اینفوگرافیک وجود دارا‌هستند که دارنده الگوهای فراهم‌ای برای اینفوگرافیک می باشند (مانند تصویر پایین)، تنها کافی میباشد مقداری آنان را تغییر تحول داده و مطالب خویش را در آنها بگذارید. اما به عبارتی‌طور که می دانیم این سبک اینفوگرافیک‌ها صد در صد فن‌ای نیستند اما برای استارت عمل بسیار موثر خواهند بود.

اینفوگرافیک شما حتی در شرایطی که وایرال هم نشود البته قادر است بک‌ پیوند‌های موءثر و قدرتمندی را به سمت وب سایت شما بیاورد. نگران نباشید و همین امروز استارت به عمل فرمایید.

مثال‌ی مهیا‌ی اینفوگرافیک

رپورتاژآگهی

رپورتاژ اطلاع رسانی (Advertorial) که ترکیبی از دو واژه و کلمه‌ی Advertisement و Editorial Content است، نوعی محتوای مبلغی و در واقع نوعی تبلیغات میباشد که داده ها مرتبط با کالا را به طور یک نوشته‌علمی در خبرنامه، خبر نامه یا این که وب سایت ارائه میدهد. به عبارت دیگر با به کار گیری از رپورتاژآگهی خواهیم توانست فرآورده خویش را به صورتی تبلیغ کنیم که در نگاه نخستین، خواننده متوجه تبلیغاتی بودن آن نوشته‌علمی نشود.
خواننده در طول مطالعه‌ی رپورتاژ تصور می‌نماید که‌این نوشته ی علمی تماما یک طرفه درج شده و تالیف کننده‌ی نوشته‌علمی قصد تبلیغات کالا یا این که وب سایت را نداشته میباشد. به همین برهان گوگل آن را باارزش می داند (به ذکر دیگر آن را Editorial تلقی می‌نماید) و بک‌لینکی که به وب سایت داده گردیده را بک‌لینکی دارای اعتبار و کیفیت خوب به اکانت میاورد. البته در واقعیت این نوشته‌علمی محتوای تبلیغاتی داشته و بابت آن پول پرداخت شده‌است.

در پی‌ی نوشته‌علمی بیشتر راجع به بک‌لینک و پیوند‌های مبلغی توضیح داده‌ام و اینکه می توانند چه تاثیر بدی روی سئوی تارنما شما بگذارند. البته به عبارتی‌طور که اشاره کردم با اینکه رپورتاژآگهی نوعی بک‌لینک و پیوند مبلغی است، البته زیرا موقتا گوگل نمی‌تواند تشخیص دهد بابت آن پول پرداخت شده‌است، یک کدام از گونه های بک‌پیوند‌های خیلی خوب به شمار می‌رود.


۲. بک‌ لینک و پیوند‌های رتبه‌ی دو

بک‌ پیوند‌ های جايگاه‌ی دو نوعی از بک‌پیوند‌ها می‌باشند که بهتر میباشد از آن ها به کارگیری نکنید. زیرا در مرتبه‌بندی شما تاثیر متعددی ندارند و به احتمال زیاد گوگل در آینده‌ای مجاورت آن ها را بی‌بها می‌نماید. طبیعی میباشد که به خیال و خاطر طاقت فرسا بودن بک‌پیوند‌های رتبه‌ی یک بخواهید از این نوع بک‌لینک و پیوند‌ها به کار گیری فرمائید، البته تجربه اثبات نموده است که وقت گذاشتن روی این بک‌لینک و پیوند‌ها بها چندانی ندارد.

بک‌ پیوند‌ های سکو‌ی دو مشتمل بر موردها تحت می گردند:

پست مهمان تکراری
لینک و پیوند‌های هدر، فوتر و نوار کناری

پست مهمان تکراری
در سال ۲۰۱۴، Matt Cutts، قیم قسمت Web Spam گوگل، اعلام‌کرد که در شرایطی که میخواهید از پست مهمان صرفا برای تولید بک‌لینک و پیوند به کار گیری فرمایید، بهتر میباشد به فعالیت خویش آخر دهید!

ارسال پست مهمان مقطع و عملکرد متعددی را صرف می‌نماید. به عبارتی‌طور هم که پیش از این اشاره کردم این طریق یک کدام از شیوه‌های خیلی خوب ایجاد بک‌لینک و پیوند می باشد. ولی مورد‌ای که می بایست به آن دقت کنیم این میباشد که بعضی از افرادی که محتوا در قالب پست مهمان می‌نویسند و آن را در یک تارنما منتشر می‌نمایند، بعد مقاله منتشر گردیده را پاره ای تغییر تحول میدهند یا این که به اصطلاح می‌پیچانند البته اصل مورد نگهداری میشود و با این نحوه آبادی‌ها ورژن‌ی تغییریافته از آن را در سایت‌های متفاوت برای فراهم نمودن بک‌لینک و پیوند منتشر می‌نمایند، سبب می گردند این نوع از بک‌پیوند‌ها قیمت خویش را از دست دهند. همانگونه که می توانید فکر کنید، تارنما‌های دارای اعتبار چنین محتواهایی را قبول نمیکنند. بدین ترتیب این پست‌ها در تارنما‌های کیفیت بالا معدود که در تارنما‌شان قریه‌ها تبلیغ دارا هستند، منتشر میگردند.

ایراد این استراتژی این میباشد که هیچ مزیتی برای مارک شما ندارد. همینطور یک الگوی قابل تشخیصی را تولید می‌نماید که به وسیله الگوریتم‌های هوشمند گوگل قابل پیگیری میباشند. براین اساس توصیه میکنم که از این طریق استعمال نکنید.


پیوند‌های هدر، فوتر و نوار کناری
گوگل روءیت کرد نیکی نسبت به لینک و پیوند‌هایی که در هدر، فوتر و نوار کناری (sidebar) میباشند، ندارد و بها چندانی برای آنان قائل وجود ندارد. چون تصور می‌نماید که در حالتی‌که این پیوند‌ها قیمت بالایی داشتند در باطن محتوای شیت قرار می‌گرفتند خیر نصیب‌هایی که ممکن میباشد مخاطب آن ها را نبیند. (از جمله استفاده کننده ممکن میباشد اسکرول نکند و تا ذیل شیت نیاید، در سود پیوند در فوتر را نخواهد روءیت کرد) همینطور گوگل این پیوند‌ها را معمولا جز لینک و پیوند‌های مبلغی در لحاظ می گیرد و احتمالا تارنما را جریمه خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


همانگونه که گفتم از مدتی پیش تامبلر از لینک و پیوند های نوفالو برای پیوند های ساخت بک لینک رایگان خروجی اش بهره مند شد. علاوه بر این آنها در مجموع لینک و پیوند های تصاویر را هم از شرایط فالو بیرون کردند!

با اعتنا به‌این داده ها پیوند های دریافتی از این وبسایت اجتماعی مثل لینک و پیوند های دریافتی از توییتر است و فقط تحت عنوان سیگنال های موءثر اجتماعی می توانید از آن ها استعمال نمائید.

آیا این دسته از لینک و پیوند ها امن و کارآمد می باشند؟
هر یک سری ما در از روش انجمن های تخصصی سئوی خارجی گزارشاتی درباره‌ی عده ای میبینیم که به خیال پیوند بیلدینگ از روش تامبلر با جریمه های متعدد مواجه گردیده اند البته در کل این پلتفرم برای لینک و پیوند سازی امن میباشد. تلاش نمایید هیچوفت همت نکنید سیستم را به دور بزنید و یا این که در یک پست وسعت متعددی پیوند به تارنما خودتان بدهید تا ایمنی پیوند سازی تان محافظت گردد.

چطور از تامبلر پیوند بگیریم؟
۱- یک وب لاگ در تامبلر بسازید
او‌لین کاری که بایستی بکنید اینکه یک حساب درون وب سایت تامبلر بسازید. این فعالیت خیلی ریلکس و سریع میباشد.

هنگامی که یک حساب در تامبلر ساختید می بایست کاغذ وب لاگ خویش را فعال‌ساز‌ی فرمایید. تامبلر تغییرات بی آلایش ای در بلاگ شما ساخت و ساز می‌نماید ولی شما قابلیت و امکان های کافی برای انعطاف پذیری در فردی سازی بلاگ تان ندارید.

یک کدام از نکاتی که به شدت پیشنهاد میکنم در زمان راه‌اندازی وب لاگ تان رعایت فرمایید، این میباشد که در توضیحات آن به وبسایت خویش لینک و پیوند بدهید.

نکته دیگری که بایستی رعایت فرمایید این میباشد که دقیقا از به عبارتی جایی به تارنما خویش لینک و پیوند بدهید که به دیگر صفحه های کانال اجتماعی تان لینک و پیوند می‌دهید.

این زمینه به خیر این سیگنال را به گوگل میرساند که‌این دو با هم در رابطه می‌باشند. پس همان گونه که مرتبا در تامبلر پرورش می کنید، گوگل متوجه ارتقا محوبیت اجتماعی شما هم می گردد.

۲- دقیقا مشخص و معلوم فرمایید که چه چیزی منتشر میکنید
مرحله بعدی شما این میباشد که دقیقا برسی فرمائید چه محتوایی مربوط به شما وجود داراست که برای اعضای تامبلر اثرگذار و جذب کننده می‌باشند.

بلاگ تامبلر یک بلاگ بی نقص وجود ندارد و تنها روی بعضا از سر مشق های رفتاری مثل تصاویر، محتوای کوتاه و نقل و قسم ها فوکوس داراست. همان اعضای این پلتفرم بیشتر دنبال این موردها می باشند.

این قضیه را فراموش نکنید که تصاویر مهم‌ترین مورد مقابل شما برای اخذ پیوند های پشت سر هم می باشند.

بلاگ تامبلر یک دور و اطراف عالی برای آزمایش کردن ایده های محتوا و دیدن آنچه که روی یوزرها پاسخ می دهد میباشد. در صورتی یکسری هفته میباشد که راجع‌به ساخت یک وب سایت حیوان ها خانگی می‌پندارید، پس بهتر میباشد اولیه مدتی در تامبلر کار فرمایید تا ملاحظه کنید برخورد یوزرها نسبت به شما و کارتان چه‌طور میباشد.

۳- محتوا و لینک و پیوند های خویش را منتشر نمائید
منتشر کردن محتوا در تامبلر خیلی سهل و آسان میباشد. کافیه آیکون قلم در کناره بالا و سمت راست رو پیدا فرمایید و با کلیک روی اون تعیین فرمایید که چه نوع محتوایی رو می‌خواید ارسال نمائید. فراموش نکنید که ایمن ترین وضعیت به دست آوردن بک پیوند، به کارگیری از تصاویر میباشد.

براین اساس در میان آیتم های نوع محتوا، عکس را تعیین فرمائید و از این نحوه به تارنما خودتان لینک و پیوند بدهید.

بعداز منتشر کردن محتوا، به ساب دامین خویش در تامبلر بروید.

اعتنا نمائید که در داشبور، لینک و پیوند ممکن میباشد یک هدایت جاوا اسکریپ را نشان بدهد ولی در بلاگ حقیقی هیچ مشکلی نیست و پیوند به خیر و خوبی اعمال شده‌است:

خب از همین مراحل برای ایجاد پیوند های متعدد می توانید به کار گیری فرمایید.

مانیتورینگ پیوند های تامبلر شما
مانیتور های بک لینک و پیوند شایسته ترین طرز برای پیگیری پیوند های شما می باشند. در حالتی که پیش از این عضو هیچ کدام از چنین خدمت هایی نبوده اید توصیه میکنم به طبع عضو بشوید تا رئیس بهتری خیر فقط روی بک لینک و پیوند های تامبلر بلکه بقیه بک لینک و پیوند های خودتان داشته باشید. (پیشنهاد می‌کنیم نوشته‌علمی مانیتورینگ بک پیوند های تارنما را بخوانید.)

بعداز نام نویسی میتوانید خیلی ریلکس و سریع با اضافه کردن دامنه خویش کل بک لینک و پیوند هایتان را پیگیری فرمائید.
با به کار گیری از غربال های سمت راست میتوانید پیگیری تان را به بک لینک و پیوند های تامبلر محدود فرمائید.
با این عمل میتوانید در طی اینکه در تامبلر لینک و پیوند سازی می کنید، آنها‌را پیگیری هم فرمائید.
عده بندی راجع‌به لینک و پیوند های تامبلر
بک لینک و پیوند تامبلر

بهتر میباشد که تنها به تامبلر برای بک لینک و پیوند سازی توکل نکنید.
همانگونه که گفتیم گوگل از تامبلر تحت عنوان یک پلتفرم اشتراک گذاری اجتماعی به طور کامل دانایی دارااست و به همین ادله بها لینک و پیوند های آن نسبتا ذیل هستند البته گشوده هم در شکل استعمال صحیح تاثیر مثبت خودشان را میگذارند.
علاوه بر این موتور های کاوش متفاوت یک پروفایل بک پیوند سلامت، مختلف و گران بها را دوست دارا هستند
به هر حالا شما با توکل به داده ها این نوشته‌ی‌علمی میتوانید تحت عنوان یک کارشناس تامبلر عمل فرمائید و از آن برای پرورش کسب و کارتان به کار گیری فرمائید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()