ابزارهای بک لینک و لینک سازی Link-building
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در‌این نوشته ی علمی ما  قصد داریم ساخت بک لینک رایگان چهار ابزار مخصوص که در لینک و پیوند سازی بهتر و پیروزی در زمینه‌ی بک پیوند به شما امداد میکند را ارزیابی کنیم و ببینیم که به چه شکل هرکدام میتوانند به تجزیه و آنالیز صفحه ها اینترنت و به عملکرد های پیوند سازی شما امداد نمایند، با ویرلن همپا باشید:

در حالتی که می‌دانید که بک پیوند چه است و به صورت فعال در اکنون ساخت بک لینک و پیوند می باشید، احتمالا خودتان هم در باب بخش اعظمی از ابزارهای ساخت و ساز پیوند چیزهای شنیده اید. در شرایطی که وقت و میزان دارایی تان اذن میدهد، برخی از این ابزارهای سئو موتور کاوش (بهینه سازی) یک سری منظوره را برای پیشبرد کوشش های پیوند سازی تان محاسبه نمائید.

اینجانب ابزارها را در کل پوشش می دهم و آن‌گاه به خصوصیت های منحصر هر ابزار خواهم پرداخت تا شما بیشترین فیض را هنگام لینک و پیوند سازی (Link-building) و کمپین های بازاریابی محتوا خویش کسب نمائید.

 

ابزارهای مبلغی و ماهر بک پیوند
پیش از معرفی این دو ابزار و خرید بک لینک و پیوند می بایست بدانید همان طور که در نوشته‌ی‌علمی تاثیر بک لینک و پیوند در seo وب سایت هم گفتیم، همواره اخذ بک پیوند فالو مستمر از روش نشر رپورتاژ اطلاع رسانی در خبرگزاری های پر طرفدار که اتوریتی بالایی دارا هستند شایسته ترین و موثرترین راهکار seo در کشور‌ایران میباشد.

 

در‌این نصیب به راهکار هایی می‌پردازیم که آیتم های خیر می باشند که کاربردهای مختلفی را ارائه میدهند ولی بایستی برای آن ها هزینه فرمائید:

 

Nightwatch.io

این ابزارِ نسبتاً نو دارنده بضاعت آنالیز بر ۲۰ دامنه و ۱۰۰ واژه و کلمه کلیدی میباشد. همچون بخش اعظمی از ابزارها، Nightwatch به شما اذن میدهد تا مرتبه بندی (رنکینگ) خویش را دنبال فرمائید، بر بک پیوند های خویش ارزیابی فرمائید و از دیگر امکان های ابزار برخوردار گردید، البته در صورتی توان پرداخت دارید یا این که درپی ابزاری تازه می‌باشید، این ابزار می‌تواند بها آزمون کردن را داشته باشد.

ارزیابی بک پیوند

این ابزار بسیار خوشگل و دارنده امکان بصری عالی ای میباشد. شما میتوانید آن را به Google Analytics و Search Console نیز متصل فرمائید.

 

از دید ساخت و ساز پیوند، در حالی که اینجانب هیچگاه به کسی پیشنهاد نمی‌کنم که صرفا بر روی جايگاه بندی و یا این که هر میزان دیگری به طور واحد توکل نماید، البته پی بردن اینکه آیا پیشرفتی در رنکینگ یا این که مرتبه بندی داشته اید یا این که خیر، یااینکه در کاغذ اولیه گوگل (SERPs) باقی‌مانده اید یا این که سقوط نموده اید، قادر است بسیار موثر باشد.

 

یک قسمت عالی در ابزار Nightwatch وجود داراست که در آن شما می‌توانید نمودار شرایط میانگین و کلی بهینه سازی و حاصل گوگل SERP خویش را در کنار رقبای خویش ملاحظه کنید. شما می‌توانید تخت‌گاز گزارش های درجه بندی را بر طبق کلمه ها کلیدی ای که در حیث دارید، اخذ فرمایید و بفهمید که کدام لغات کلیدی نیاز به فعالیت و بهبود seo دارا‌هستند. در صورتیکه برای صفحه های خاصی پیوند می سازید و از (anchors) خاصی به کار گیری می‌کنید، میتوانید این داده ها را بکار ببرید تا ملاحظه کنید که در کدام نصیب می بایست تمرکز بیشتری قرار دهید. صرفا سرگرم نوسانات روزمره رنکینگ نشوید، چون می‌تواند شمارا عصبانی نماید.

یک کدام از دیگر از خصوصیت های عالی که اینجانب اکثر اوقات از آن استعمال می‌کنم این میباشد که سریعاً چگونگی جايگاه بندی یک مشتری نسبت به سکو بندی رقبا را مقایسه فرمائید و آن را به تصویر بکشید. این داده ها می‌تواند هنگام آغاز یک کمپین پیوند سازی بسیار موثر واقع گردد. چنانچه متوجه شدید که یکی‌از صفحه های تان در درحال حاضر نزول میباشد، در حالی که رقبا در هم اکنون پیشرفت میباشند، این نماد خیر و خوبی خواهد بود که ورقه متبوع نیاز به تغییر و تحول یا این که دستکاری دارااست.

 

در شرایطی که که بخواهید چند تارنما را هم زمان محاسبه فرمایید یا این که داده ها متعدد یک وبسایت را آنالیز فرمایید، می‌توانید مورد ها را در داشبورد پین نمایید. در این حالت به راحتی می‌توانید داشبوردی بسازید که فورا بعد از ورود ، آنچه را که نیاز دارید در اختیارتان بگذارد.

و در صورتیکه شما مثلا اشخاصی می‌باشید که مشتاق دیدن گزارش های سکو بندی به طور روزمره می باشند، می‌توانید از این ابزار به کار گیری فرمایید.

ابزار بک پیوند

چیز دیگری که اینجانب درین ابزار دوست دارم، قسمت اطلاعیه (Notifications) میباشد که عبارات کلیدی را ردیابی کرده و به شما پیشنهاداتی در قضیه کلید واژه و کلمه های نو می‌دهد. اینجانب شیدا اخذ پیشنهادات عبارات کلیدی هستم، مخصوصاً وقتی که ایده و حیث جدیدی در ذهنم نمی گذرد یا این که هنگامی که کوشش می‌کنم شرکای بک‌پیوند یا این که پیوند سازی نو یا این که ایده هایی جدید برای ساخت محتوا پیدا کنم.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: