بکلینک (Backlink) یا پیوند ورودی به سایت
نوشته شده توسط : مهمان نواز


بك لینك یا این که لینك بیلدینگ در معنای ساخت بک لینک رایگان  اتصال یك وب سایت به وب سایت دیگر از روش نشانی دادن به كلمه كلیدی متبوع می باشد.

بکلینک (Backlink) یا این که لینک و پیوند ورودی به وبسایت، به هایپرلینک یک سایت به سایت دیگر می گویند که یک کدام از موردها انتخاب‌کننده ی معیار با صرفه‌ سازی موتور کاوش (seo) می باشد. بک لینک و پیوند یا این که پیوند بیلدینگ در معنای اتصال یک وب سایت به وب سایت دیگر از روش نشانی دادن به واژه و کلمه کلیدی متبوع می باشد.

بک لینک و پیوند دو نوع میباشد: بک لینک و پیوند داخلی که درون تارنما میباشد یعنی از کاغذ ای در تارنما خودتان به کاغذ ای دیگر لینک و پیوند داده می‌گردد و بک لینک و پیوند فرنگی در معنای این میباشد که از یک تارنما دیگر به وب سایت شما لینک و پیوند داده بشود. هر دوی این فعالیتها برای seo انجام می شود، و راهی میباشد برای ارتقاء اعتبار نزد موتورهای کاوش نظیر گوگل.

هر بک پیوند مهر تاییدی میباشد بر اعتبار و صدق مقاله وبسایت شما، و از طرفی داشتن بک پیوند از طرف وبسایتهایی که در قضیه عمل شما و یا این که مسئله‌های کامل کننده و مرتبط با آن کار دارا هستند نشان دهنده ی معیار اعتبار تارنما و محتوای شما خواهد بود.

خرید بک لینک و پیوند
با خرید بک لینک و پیوند، به تارنما شما از سایتهای پکیج بک پیوند داده میگردد که سبب ارتقا اعتبار وبسایت شما در موتورهای کاوش می‌گردد. شایسته ترین وب سایت فروش بک پیوند ، وبسایت لینک و پیوند بگیر دات کام می‌باشد. استدلال آنهم این میباشد که شما درین وب سایت که دارنده نشانه اعتماد بوده و به درگاه بی واسطه پرداخت شاپرک (قابلیت و امکان خرید با همه کارتهای عجله) متصل میباشد، میتوانید به راحتی و در پهنا یک دقیقه هر تعداد بک لینک و پیوند از سایتهای فعال اهل ایران بصورت آنلاین خریداری فرمایید و در لحظه و بصورت آنلاین لینک و پیوند تارنما خویش را در آن سایتها ببینید.

برای خرید بک پیوند در وب سایت لینک و پیوند بگیر دات کام، پکیج موردنظر خویش را تعیین نمایید و روی دکمه ی پیشنهاد پکیج کلیک نمائید.
می‌توانید با کلیک روی دکمه لیست سایتها، سایتهای هر پکیج را ببینید. همگی سایتهای پیوند بگیر دات کام فعال و دارای اعتبار بوده و بصورت مداوم بروزرسانی میشوند. این یعنی در صورتیکه شما بک پیوند از این سایتها بگیرید، هر روز به صفحه ها ایندکس گردیده ی گوگل که لینک و پیوند وبسایت شما در آن جای دارد افزوده می‌شود و وبسایت شما هر روز به جايگاه ی فراتر در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر دست میدهد.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: