کاربرد بک لینک
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در تعریفی بی آلایش، پیوندهایی ساخت بک لینک رایگان  که از سایر وبسایت ها به وب سایت شما داده می‌شود را بک لینک و پیوند (backlink) می‌گویند. موتور کاوش گوگل، از بک پیوند ها تحت عنوان یکی فاکتورهای جايگاه بندی به کار گیری می نماید؛ چون وقتی که یک سایت به تارنما دیگری پیوند می‌دهد، بدین مفهوم میباشد که آن شیت محتوای باارزش و قابل توجهی داراست. بک لینک و پیوند هایی با باکیفیت، به بهینه سازی وب سایت یاری می نمایند و برای شما مرتبه بهتری در صفحه ها حاصل موتور کاوش (SERP) به ارمغان میاورند.

کاربرد بک لینک و پیوند
بک لینک و پیوند ها نقش مهمی در seo وبسایت و ارتقاء مقام اینترنت سایتتان ایفا می نمایند. از جمله، شما نوشته‌ی علمی ای مربوط به مسابقات تنیس منتشر نموده اید و وب سایت معتبری در مورد تنیس، در نوشته‌ی علمی خویش به ورقه شما هم لینک و پیوند می‌دهد. از آنجایی که تارنما دارای اعتبار میباشد و بازدید متعددی داراست، بازدید کنندگان شما نیز به واسطه بک لینک و پیوند ارتقا مییابند. ( seo در مشهد )

پیوند فالو و نوفالو
کلاً، بک پیوند ها به 2 مجموعه، فالو و نوفالو تقسیم می گردند.

موتور کاوش گوگل، در شکل مشاهده پیوند نوفالو، آن را نادیده میگیرد و از آن عبور می نماید. اینگونه پیوند ها، در هیچ سایتی بها و اهمیت ندارند و معمولا در ارتقاء مرتبه و بازدید شما نقشی نخواهند داشت.

البته پیوند های فالو، بک پیوند های مؤثر و مفیدی را صورت میدهند. واضح میباشد که پیوندهایی که از تارنما های دارای اعتبار به دست می‌آیند، از قیمت بیشتری برخوردار میباشند. این نوع لینک و پیوند ها می‌توانند به شما در ارتقای سکو سایتتان در گوگل امداد نمایند.

با این اکنون، لینک و پیوند های فالو مخرب و به اصطلاح \"سمی\" نیز وجود دارا هستند. این نوع پیوند ها از تارنما های نامعتبر به دست میایند و یا این که با نقض کردن موقعیت و مقررات گوگل ساخته می‌شوند.

پیوندهای مخرب قابلیت دارااست منجر جریمه شدن وبسایتتان بوسیله گوگل و یا این که حتی دی ایندکس شدن وب سایت شما شوند. به‌این نکته دقت داشته باشید که کیفیت بک پیوند نسبت به کمیت آن، تاثیر بسیار بیشتری در بهینه سازی وبسایت و درجه تارنما در گوگل داراست.

سفارش میکنیم برای پرهیز از ایرادات ناشی از ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند های شکسته و مخرب به صورت متواتر و پیوسته پیوندهای سایتتان را با ابزار آنالیز لینک و پیوند های شکسته و وخیم در دست گرفتن فرمایید تا از جریمه شدن سایتتان بوسیله الگوریتم پنگوئن دوری گردد.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: