نوشته شده توسط : مهمان نواز

لینک‌های بین یک ساخت بک لینک رایگان صفحه در یک وب سایت به یکدیگر لینک شده‌اند . اگر کسی با سایت شما ارتباط داشته باشد , از آن‌ها عکس بگیرید . اگر به یک وب سایت دیگر لینک دهید , آن‌ها از شما یک عکس می‌گیرند .

برای مثال , این کلمات مربوط به یوتیوب هستند , بنا بر این آن‌ها اکنون تصویری از ما دارند .

در این راهنما شما یاد می‌گیرید :

چرا تبلیغ کنندگان مهم هستند ; چه چیزی باعث می‌شود که یک وب سایت خوب را چک کنید . اگر یک صفحه با یک وب سایت دیگر در یک وب سایت ارتباط داشته باشد , به عنوان یک محرک داخلی شناخته می‌شود .

چرا مهم است ?

آن‌ها به سه چیز اصلی کمک می‌کنند .

موتورهای جستجو مانند google گوگل را به عنوان رای اعتماد می‌بینند . به طور کلی , هرچه تعداد صفحات وب بیشتر باشد , احتمال بیشتری برای کوئری‌های جستجو وجود دارد .

ما از کجا می‌دانیم ? عوامل رتبه‌بندی مبتنی بر پیوند را در چند مورد مطالعه کرده‌ایم و همیشه همان چیز را پیدا می‌کنیم : تعداد لینک‌های وب سایت‌های منحصر به فرد ( حوزه‌های ارجاع ) به شدت با ترافیک جستجوی آلی مرتبط است .

دامنه‌های ارجاع در مقابل ترافیک جستجوی ارگانیک کاشف محتوا

موتورهای جستجو به دنبال مجدد صفحات جدیدی هستند که در حال حاضر برای بررسی پیوندهای جدید می‌دانند .

از آنجا که موتورهای جستجو , صفحات محبوب را بیشتر از صفحات منفور بازبینی می‌کنند , ممکن است اگر از صفحات محبوب بیرون بروید , محتوای شما را سریع‌تر کشف کنند .

ترافیک ارجاعی برای ارجاع افراد به منابع مفید وجود دارد . به همین دلیل است که آن‌ها دوباره ظاهر می‌شوند .

وقتی کسی روی یک لینک به وب سایت شما کلیک می‌کند , ترافیک ارجاعی دریافت می‌کنید .



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


حدودا تمامی در امر اینفوگرافیک‌ها ساخت بک لینک رایگان   می دانند. ولی شاید کمتر کسی بداند که لینک و پیوند‌سازی با این طریق بسیار معمولی میباشد. چون همگی تصور می‌نمایند که ساخت‌و‌ساز اینفوگرافیک خیلی دشوار بوده و در حالتی‌که اینفوگرافیک‌شان وایرال نشود (به تعداد متعددی به اشتراک نهاده نشود) در‌این فعالیت ناکامی خورده‌اند. خوشبختانه هر دوی این فرض ها غلط هستند. امروزه با خدمت‌های آنلاین، تولید یک اینفوگرافیک به طور تقریب بیشتر از یک ساعت دوران نمی‌پیروزی. مثل canva ،piktochart و venngage

حتی وب سایت‌هایی مثل freepik و اینفوگرافیک وجود دارا‌هستند که دارنده الگوهای فراهم‌ای برای اینفوگرافیک می باشند (مانند تصویر پایین)، تنها کافی میباشد مقداری آنان را تغییر تحول داده و مطالب خویش را در آنها بگذارید. اما به عبارتی‌طور که می دانیم این سبک اینفوگرافیک‌ها صد در صد فن‌ای نیستند اما برای استارت عمل بسیار موثر خواهند بود.

اینفوگرافیک شما حتی در شرایطی که وایرال هم نشود البته قادر است بک‌ پیوند‌های موءثر و قدرتمندی را به سمت وب سایت شما بیاورد. نگران نباشید و همین امروز استارت به عمل فرمایید.

مثال‌ی مهیا‌ی اینفوگرافیک

رپورتاژآگهی

رپورتاژ اطلاع رسانی (Advertorial) که ترکیبی از دو واژه و کلمه‌ی Advertisement و Editorial Content است، نوعی محتوای مبلغی و در واقع نوعی تبلیغات میباشد که داده ها مرتبط با کالا را به طور یک نوشته‌علمی در خبرنامه، خبر نامه یا این که وب سایت ارائه میدهد. به عبارت دیگر با به کار گیری از رپورتاژآگهی خواهیم توانست فرآورده خویش را به صورتی تبلیغ کنیم که در نگاه نخستین، خواننده متوجه تبلیغاتی بودن آن نوشته‌علمی نشود.
خواننده در طول مطالعه‌ی رپورتاژ تصور می‌نماید که‌این نوشته ی علمی تماما یک طرفه درج شده و تالیف کننده‌ی نوشته‌علمی قصد تبلیغات کالا یا این که وب سایت را نداشته میباشد. به همین برهان گوگل آن را باارزش می داند (به ذکر دیگر آن را Editorial تلقی می‌نماید) و بک‌لینکی که به وب سایت داده گردیده را بک‌لینکی دارای اعتبار و کیفیت خوب به اکانت میاورد. البته در واقعیت این نوشته‌علمی محتوای تبلیغاتی داشته و بابت آن پول پرداخت شده‌است.

در پی‌ی نوشته‌علمی بیشتر راجع به بک‌لینک و پیوند‌های مبلغی توضیح داده‌ام و اینکه می توانند چه تاثیر بدی روی سئوی تارنما شما بگذارند. البته به عبارتی‌طور که اشاره کردم با اینکه رپورتاژآگهی نوعی بک‌لینک و پیوند مبلغی است، البته زیرا موقتا گوگل نمی‌تواند تشخیص دهد بابت آن پول پرداخت شده‌است، یک کدام از گونه های بک‌پیوند‌های خیلی خوب به شمار می‌رود.


۲. بک‌ لینک و پیوند‌های رتبه‌ی دو

بک‌ پیوند‌ های جايگاه‌ی دو نوعی از بک‌پیوند‌ها می‌باشند که بهتر میباشد از آن ها به کارگیری نکنید. زیرا در مرتبه‌بندی شما تاثیر متعددی ندارند و به احتمال زیاد گوگل در آینده‌ای مجاورت آن ها را بی‌بها می‌نماید. طبیعی میباشد که به خیال و خاطر طاقت فرسا بودن بک‌پیوند‌های رتبه‌ی یک بخواهید از این نوع بک‌لینک و پیوند‌ها به کار گیری فرمائید، البته تجربه اثبات نموده است که وقت گذاشتن روی این بک‌لینک و پیوند‌ها بها چندانی ندارد.

بک‌ پیوند‌ های سکو‌ی دو مشتمل بر موردها تحت می گردند:

پست مهمان تکراری
لینک و پیوند‌های هدر، فوتر و نوار کناری

پست مهمان تکراری
در سال ۲۰۱۴، Matt Cutts، قیم قسمت Web Spam گوگل، اعلام‌کرد که در شرایطی که میخواهید از پست مهمان صرفا برای تولید بک‌لینک و پیوند به کار گیری فرمایید، بهتر میباشد به فعالیت خویش آخر دهید!

ارسال پست مهمان مقطع و عملکرد متعددی را صرف می‌نماید. به عبارتی‌طور هم که پیش از این اشاره کردم این طریق یک کدام از شیوه‌های خیلی خوب ایجاد بک‌لینک و پیوند می باشد. ولی مورد‌ای که می بایست به آن دقت کنیم این میباشد که بعضی از افرادی که محتوا در قالب پست مهمان می‌نویسند و آن را در یک تارنما منتشر می‌نمایند، بعد مقاله منتشر گردیده را پاره ای تغییر تحول میدهند یا این که به اصطلاح می‌پیچانند البته اصل مورد نگهداری میشود و با این نحوه آبادی‌ها ورژن‌ی تغییریافته از آن را در سایت‌های متفاوت برای فراهم نمودن بک‌لینک و پیوند منتشر می‌نمایند، سبب می گردند این نوع از بک‌پیوند‌ها قیمت خویش را از دست دهند. همانگونه که می توانید فکر کنید، تارنما‌های دارای اعتبار چنین محتواهایی را قبول نمیکنند. بدین ترتیب این پست‌ها در تارنما‌های کیفیت بالا معدود که در تارنما‌شان قریه‌ها تبلیغ دارا هستند، منتشر میگردند.

ایراد این استراتژی این میباشد که هیچ مزیتی برای مارک شما ندارد. همینطور یک الگوی قابل تشخیصی را تولید می‌نماید که به وسیله الگوریتم‌های هوشمند گوگل قابل پیگیری میباشند. براین اساس توصیه میکنم که از این طریق استعمال نکنید.


پیوند‌های هدر، فوتر و نوار کناری
گوگل روءیت کرد نیکی نسبت به لینک و پیوند‌هایی که در هدر، فوتر و نوار کناری (sidebar) میباشند، ندارد و بها چندانی برای آنان قائل وجود ندارد. چون تصور می‌نماید که در حالتی‌که این پیوند‌ها قیمت بالایی داشتند در باطن محتوای شیت قرار می‌گرفتند خیر نصیب‌هایی که ممکن میباشد مخاطب آن ها را نبیند. (از جمله استفاده کننده ممکن میباشد اسکرول نکند و تا ذیل شیت نیاید، در سود پیوند در فوتر را نخواهد روءیت کرد) همینطور گوگل این پیوند‌ها را معمولا جز لینک و پیوند‌های مبلغی در لحاظ می گیرد و احتمالا تارنما را جریمه خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


همانگونه که گفتم از مدتی پیش تامبلر از لینک و پیوند های نوفالو برای پیوند های ساخت بک لینک رایگان خروجی اش بهره مند شد. علاوه بر این آنها در مجموع لینک و پیوند های تصاویر را هم از شرایط فالو بیرون کردند!

با اعتنا به‌این داده ها پیوند های دریافتی از این وبسایت اجتماعی مثل لینک و پیوند های دریافتی از توییتر است و فقط تحت عنوان سیگنال های موءثر اجتماعی می توانید از آن ها استعمال نمائید.

آیا این دسته از لینک و پیوند ها امن و کارآمد می باشند؟
هر یک سری ما در از روش انجمن های تخصصی سئوی خارجی گزارشاتی درباره‌ی عده ای میبینیم که به خیال پیوند بیلدینگ از روش تامبلر با جریمه های متعدد مواجه گردیده اند البته در کل این پلتفرم برای لینک و پیوند سازی امن میباشد. تلاش نمایید هیچوفت همت نکنید سیستم را به دور بزنید و یا این که در یک پست وسعت متعددی پیوند به تارنما خودتان بدهید تا ایمنی پیوند سازی تان محافظت گردد.

چطور از تامبلر پیوند بگیریم؟
۱- یک وب لاگ در تامبلر بسازید
او‌لین کاری که بایستی بکنید اینکه یک حساب درون وب سایت تامبلر بسازید. این فعالیت خیلی ریلکس و سریع میباشد.

هنگامی که یک حساب در تامبلر ساختید می بایست کاغذ وب لاگ خویش را فعال‌ساز‌ی فرمایید. تامبلر تغییرات بی آلایش ای در بلاگ شما ساخت و ساز می‌نماید ولی شما قابلیت و امکان های کافی برای انعطاف پذیری در فردی سازی بلاگ تان ندارید.

یک کدام از نکاتی که به شدت پیشنهاد میکنم در زمان راه‌اندازی وب لاگ تان رعایت فرمایید، این میباشد که در توضیحات آن به وبسایت خویش لینک و پیوند بدهید.

نکته دیگری که بایستی رعایت فرمایید این میباشد که دقیقا از به عبارتی جایی به تارنما خویش لینک و پیوند بدهید که به دیگر صفحه های کانال اجتماعی تان لینک و پیوند می‌دهید.

این زمینه به خیر این سیگنال را به گوگل میرساند که‌این دو با هم در رابطه می‌باشند. پس همان گونه که مرتبا در تامبلر پرورش می کنید، گوگل متوجه ارتقا محوبیت اجتماعی شما هم می گردد.

۲- دقیقا مشخص و معلوم فرمایید که چه چیزی منتشر میکنید
مرحله بعدی شما این میباشد که دقیقا برسی فرمائید چه محتوایی مربوط به شما وجود داراست که برای اعضای تامبلر اثرگذار و جذب کننده می‌باشند.

بلاگ تامبلر یک بلاگ بی نقص وجود ندارد و تنها روی بعضا از سر مشق های رفتاری مثل تصاویر، محتوای کوتاه و نقل و قسم ها فوکوس داراست. همان اعضای این پلتفرم بیشتر دنبال این موردها می باشند.

این قضیه را فراموش نکنید که تصاویر مهم‌ترین مورد مقابل شما برای اخذ پیوند های پشت سر هم می باشند.

بلاگ تامبلر یک دور و اطراف عالی برای آزمایش کردن ایده های محتوا و دیدن آنچه که روی یوزرها پاسخ می دهد میباشد. در صورتی یکسری هفته میباشد که راجع‌به ساخت یک وب سایت حیوان ها خانگی می‌پندارید، پس بهتر میباشد اولیه مدتی در تامبلر کار فرمایید تا ملاحظه کنید برخورد یوزرها نسبت به شما و کارتان چه‌طور میباشد.

۳- محتوا و لینک و پیوند های خویش را منتشر نمائید
منتشر کردن محتوا در تامبلر خیلی سهل و آسان میباشد. کافیه آیکون قلم در کناره بالا و سمت راست رو پیدا فرمایید و با کلیک روی اون تعیین فرمایید که چه نوع محتوایی رو می‌خواید ارسال نمائید. فراموش نکنید که ایمن ترین وضعیت به دست آوردن بک پیوند، به کارگیری از تصاویر میباشد.

براین اساس در میان آیتم های نوع محتوا، عکس را تعیین فرمائید و از این نحوه به تارنما خودتان لینک و پیوند بدهید.

بعداز منتشر کردن محتوا، به ساب دامین خویش در تامبلر بروید.

اعتنا نمائید که در داشبور، لینک و پیوند ممکن میباشد یک هدایت جاوا اسکریپ را نشان بدهد ولی در بلاگ حقیقی هیچ مشکلی نیست و پیوند به خیر و خوبی اعمال شده‌است:

خب از همین مراحل برای ایجاد پیوند های متعدد می توانید به کار گیری فرمایید.

مانیتورینگ پیوند های تامبلر شما
مانیتور های بک لینک و پیوند شایسته ترین طرز برای پیگیری پیوند های شما می باشند. در حالتی که پیش از این عضو هیچ کدام از چنین خدمت هایی نبوده اید توصیه میکنم به طبع عضو بشوید تا رئیس بهتری خیر فقط روی بک لینک و پیوند های تامبلر بلکه بقیه بک لینک و پیوند های خودتان داشته باشید. (پیشنهاد می‌کنیم نوشته‌علمی مانیتورینگ بک پیوند های تارنما را بخوانید.)

بعداز نام نویسی میتوانید خیلی ریلکس و سریع با اضافه کردن دامنه خویش کل بک لینک و پیوند هایتان را پیگیری فرمائید.
با به کار گیری از غربال های سمت راست میتوانید پیگیری تان را به بک لینک و پیوند های تامبلر محدود فرمائید.
با این عمل میتوانید در طی اینکه در تامبلر لینک و پیوند سازی می کنید، آنها‌را پیگیری هم فرمائید.
عده بندی راجع‌به لینک و پیوند های تامبلر
بک لینک و پیوند تامبلر

بهتر میباشد که تنها به تامبلر برای بک لینک و پیوند سازی توکل نکنید.
همانگونه که گفتیم گوگل از تامبلر تحت عنوان یک پلتفرم اشتراک گذاری اجتماعی به طور کامل دانایی دارااست و به همین ادله بها لینک و پیوند های آن نسبتا ذیل هستند البته گشوده هم در شکل استعمال صحیح تاثیر مثبت خودشان را میگذارند.
علاوه بر این موتور های کاوش متفاوت یک پروفایل بک پیوند سلامت، مختلف و گران بها را دوست دارا هستند
به هر حالا شما با توکل به داده ها این نوشته‌ی‌علمی میتوانید تحت عنوان یک کارشناس تامبلر عمل فرمائید و از آن برای پرورش کسب و کارتان به کار گیری فرمائید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


یکی مشکلاتی که اکثری از وبسایت ها ساخت بک لینک رایگان با آن دست و پنجه قابل انعطاف می نمایند بک پیوند اسپم میباشد که خیر فقط جریمه وب سایت را در پی دارااست ، بلکه موجب حذف برخی از صفحه ها از حاصل گوگل میگردد و زحماتی که روی تارنما کشیده گردیده را هدر می‌دهد. درین مقاله توضیح می‌دهیم که بک پیوند اسپم چه چیزی است و چه خصوصیت هایی داراست و چه طور می بایست از شر تاثیرات منفی آن خلاص شد.

گهگاه این بک لینک و پیوند ها بوسیله خویش شما به غلط ساخت گردیده اند و در بعضا مورد ها نیز جز تهاجم ها seo منفی به حساب آورده می شود و به وسیله رقبای شما تثبیت گردیده اند. هرچه میباشد می بایست سریعتر این ایراد را برطرف فرمایید.( یکی‌از مهمترین مقالاتی که مالکان و مدیران وبسایت ها بایستی بخوانند تا گرفتار اقدامات منفی رقبا نشوند: راه و روش های رویارویی با تهاجم ها seo منفی)

در صورتی‌که در به وسیله ابزار محاسبه و تخلیل وب سایت ، تا به امروز با فاکتوری به اسم اسپم اسکور عکس العمل داشته اید ، می بایست بدانید که یک سیستم امتیازدهی منفی میباشد و هرچه امتیاز وب سایت به ازای spam score کمتر باشد بهتر میباشد.

در یک حرف؛ لینک و پیوند اسپم ، بک پیوند های بد می باشند!

خصوصیت های بک لینک و پیوند اسپم چه می‌باشد؟
بک لینک و پیوند اسپم که تحت عنوان لینک و پیوند های بد ، سمی یا این که غیرطبیعی شناخته می‌شوند، کیفیت و جايگاه پایینی دارا هستند و تاثیرات مخربی در درجه وبسایت شما خواهند گذاشت. این نوع پیوند ها تخت‌گاز به وسیله الگوریتم پنگوئن گوگل شناسایی می گردند و جریمه وبسایت را درپی خواهد داشت که سود آن ، کاهش محسوس ترافیک تارنما میباشد.

از نگاه اصول و معیارهای بهینه سازی ، بک پیوند های اسپم یک سری خصوصیت بارز دارا هستند که از وب سایت هایی با وضعیت پایین اخذ میگردند:

وب سایت هایی با قدمت دامنه معدود

سایتهایی با تعداد صفحه های بسیار نادر

سایتی که دامین اتوریتی پایینی دارااست

اینترنت سایتی که spam score بالایی داراست

وبسایت هایی که پی رنک پایینی دارا‌هستند

سایتی که سکو moz پایینی داشته باشد

صفحاتی که بیشتر از 100 لینک و پیوند فرنگی در خویش مکان داده اند

وبسایت هایی که به وسیله پنگوئن یا این که پاندای گوگل جریمه گردیده اند

توصیه میکنیم مطلقا نوشته ی علمی کاهش spam score وب سایت را مطالعه کنید تا با شیوه ها و اصول کاهش امتیاز اسپم وبسایت خویش به طور کامل آشنا گردید.

بک پیوند اسپم به چه شکل ساخت میگردد؟
عارضه ها مختلفی وجود داراست که چرا یک تارنما بک لینک و پیوند اسپم اخذ نموده است.

متاسفانه بعضی از تارنما ها با پکیج های فروش بک پیوند را با وعده ارتقاء سکو و ترافیک تارنما ارائه میدهند و بخش اعظمی از اشخاص به جهت علم نادر دراین باره و جهت بالا بردن سکو وب سایت خویش مبادرت به خرید بک لینک و پیوند می نمایند، که‌این طریق به طور کامل منسوخ گردیده و تماما خطا میباشد و با ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند اسپم برای وبسایت ناخواسته موجب افت سکو آن در گوگل می گردند.

همینطور قابلیت و امکان داراست شما پروژه بهینه سازی وبسایت خویش را به شخص سوای تخصصی سپرده باشید و وی بک پیوند های متعددی را سوای اطلاع از مضرات آن برای وبسایت شما تثبیت کرده‌با‌شد و اینگونه به وب سایت جراحت بزند.

مهمترین انگیزه بک پیوند اسپم ، کار تخریبی رقبا در مقابل وبسایت شماست و موجب باخت شما در رقابت برای کسب درجه بهتر در نتیجه ها کاوش می گردد.

به طور کلی اهمیت ندارد که چه‌طور بک لینک و پیوند های اسپم برای تارنما شما تثبیت گردیده ، اصلی این میباشد که هرچه سریعتر آن‌ها‌را حذف نمائید.

تفاوت فی مابین بک پیوند خوب و اسپم در کیفیت سایتی میباشد که به وبسایت شما لینک و پیوند داده.

شما از روش کنسول جستجوی گوگل میتوانید پیوند هایی که به سایتتان داده گردیده را محاسبه نمائید و با تحلیل اسپم اسکور هرمورد ، پیوند های بی کیفیت را با ابزار disavow حذف کنید. جهت شناخت با این ابزار نوشته‌علمی ابزار disavow را ملاحظه کنید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در هر سایتی که در فضای آنلاین وجود دارااست ساخت بک لینک رایگان نگاه نمائید، در قسمت‌های متفاوت پیوندی برای کلیک کردن وجود داراست تا شما‌را به جایی منتهی نماید؛ این لینک و پیوند به صورت‌های گوناگونی مثل متن، تصویر و بقیه ساختارهایی که امکان گزینش لینک و پیوند دارا‌هستند را در دسترس میباشد.

ما به خیال سیاست‌های گوگل بدون چاره هستیم تا از این پیوند‌ها برای مرتبه بندی سایتهای خویش در حاصل کاوش، استعمال کنیم؛ علاوه بر اینها به خواسته ارجاع دادن یوزرها به منبع و به کار گیری از منابع دیگر نیز از این قابلیت و امکان به کار گیری میکنیم. ولی این تنها تا حدی صحت دارد؛ در حالتی‌که حقیقتاً می خواهید سئو نیکی داشته باشید و از حالت پیوند‌ها به شکلی که گزینه تایید گوگل میباشد به کار گیری نمایید می بایست، دو گزینه را فهم و شعور نمایید:

نخستین اینکه از پیوندهای nofollow به کار گیری فرمائید.
دوم اینکه از پیوندهای فالو(follow) یا این که به عبارتی dofollow به صدق به کارگیری فرمایید.
تخصص بهینه سازی، تخصصی بسیار پهناور میباشد که در صورتیکه بتوانید کل استراتژی‌های آن را به نحو احسنت اجرا فرمایید، کارکشته خواهید بود تا به سکو‌های بالا دست یابید. ما در نوشته‌علمی‌ی \" استراتژی 9 مرحله ای بهینه سازی 2019 \" به پراهمیت‌ترین استراتژی‌های بهینه سازی پرداخته‌ایم.



لینک و پیوند فالو و نوفالو چه چیزی است؟ چه تفاوتی دارا هستند؟
برای کسانی که اهمیت ندارد که به طور فالو باشند یااینکه به طور نوفالو مصرف شده باشد. آن‌ها در هر شکل روی پیوندی که گزینش کرده‌اید کلیک کرده و وارد شیت مقصد خواهند شد. ولی برای موتورهای کاوش و گوگل این مسئله خیلی اهمیت دارااست. در واقع شما با معین کردن این لینک و پیوند برای گوگل معین می‌کنید که لینک انتخابی می بایست به صورت استعمال شود که اعتباری از وب سایت شمارا به برگه مقصد بدهد، یااینکه این واقعه نیفتد.

پیوند‌های فالو و نوفالو از برچسب های html می‌باشند که به طور rel=”nofollow” یا این که rel=”follow” از آن‌ها به کار گیری می شود.

این که به طور فالو تعیین گردیده باشد برای گوگل به‌این مفهوم میباشد که قادر است بخشی از اعتبار شیت وبسایت شما‌را بدین لینک و پیوند تخصیص دهد. دراین‌صورت وب سایت مقصد با اخذ لینک و پیوند فالو به تعداد بیشتر به گذر زمان مرتبه بهتری را در حاصل کاوش کسب می‌نماید.

ولی در‌حالتی که که به طور نوفالو گزینش گردیده باشد، برای گوگل بدین مضمون‌ میباشد که اعتباری از وبسایت شما به کاغذ مقصد منتقل نشده و فقطً گوگل پیوند مقصد را تحلیل خواهد کرد. در‌این حالت این پیوند بها خیلی متعددی روی مرتبه بندی نداشته و در واقع گفته می شود که به هیچ عنوان اعتباری را پیوند مقصد نمی‌دهد.

از یک لینک و پیوند نوفالو شبیه مثال پایین در صفحه های اینترنت به کارگیری میگردد.

Elegant Themes Blog

مهم ترین الگوریتم گوگل برای سکو بندی بوسیله لینک و پیوند ها از دو ضابطه پایین پیروی می نماید.

تعداد پیوند‌هایی که از یک وبسایت به تارنما دیگری داده می ‌گردد.
کیفیت و بها سایتی که‌این لینک و پیوند را داده میباشد.
خب، حال اذن دهید به چک گونه های لینک و پیوند‌ها پرداخته و ببینیم که چطور، چه موقع و چه گونه می بایست از این نوع لینک و پیوند‌ها به کارگیری فرمایید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


پیوند فالو و نوفالو چه میباشد؟ یکی فاکتورهای ساخت بک لینک رایگان اساسی برای بهینه سازی و seo وبسایت ، استعمال از بک لینک و پیوند ها است که بعنوان بخشی از سئو آف پیج مطرح میباشد. برای انکه بتوانیم سئو آف پیج را کیفیت بالا و صحیح انجام دهیم ما یحتاج میباشد از اشکال پیوند ها داده ها داشته باشیم. ما در اینجا به معرفی پیوند فالو ، لینک و پیوند نوفالو و تفاوت انها می پردازیم.

زمانی شما یک محتوای seo گردیده در تارنما خویش مینویسید و لود می کنید، این مقاله دربرگیرنده پیوند هایی میباشد که در وقتی که خزنده های گوگل وارد سایت شما میگردند گزینه بازبینی قرار می‌دهند. اینکه گوگل چه پیوند هایی را آیتم اهمیت قرار داده و انها را ردیابی نماید موضوعی میباشد که در‌این نوشته‌علمی در خصوص آن حرف می‌کنیم.

وقتی که لینکی را از نوع فالو تعریف و تمجید می‌کنید، این بدان معناست که پیوند از حیث شما ارزشمند بوده و دوست دارید گوگل آنرا را ردیابی نماید. البته زمانیکه پیوند بصورت نوفالو تمجید می شود و در تعریف و تمجید آن از تگ نوفالو استعمال می‌گردد خواسته اینست که نمی خواهید گوگل آنرا دنبال نماید. این پیوند ها فقط بوسیله بازدید کنندگان دنبال گردیده و هیچ زمان خزنده های گوگل به سراغ انها نمیروند.

نکته مهمی که وجود داراست اینست که همگی پیوند ها در وضعیت پیش فرض بصورت فالو در لحاظ گرفته گردیده اند و این شما می‌باشید که در شکل رغبت می‌توانید انها را بصورت نوفالو تهیه و تنظیم فرمایید.

اهمیت پیوند فالو و نوفالو
تاثیر لینک و پیوند فالو در بهینه سازی تارنما
همانگونه که می‌دانید موتورهای کاوش در ادامه راهی می باشند که از روش آن جايگاه بهتری را به وبسایت بدهند. مثلا موردها اصلی و کاربری در مشاجره بهینه سازی فرنگی ، تعداد لینک و پیوند هایی که از تارنما های دیگر به کاغذ متبوع داده شده‌است. تاثیر این مسئله به قدریست که در صورتی‌که دو وبسایت در حالت یکسانی از نگاه محتوا باشند البته یک کدام از با به کار گیری از پیوند داخلی دهی را قادر خیس نموده باشد و دیگری به‌این مساله بی ملاحظه بوده باشد ، تارنما اولین اقبال بالاتری برای بهینه سازی و کسب سکو دارااست.

تاکید بر این نکته نباید سبب ساز گردد که برای لینک و پیوند دهی به سراغ طرز های غیر طبیعی روی بیاوریم ؛ چراکه هرقدر لینک و پیوند دهی طبیعی و نرمال خیس باشد یاری بیشتری به ارتقا رنک وبسایت میکند. در واقعیت میتوان بیان کرد لینک و پیوند فالو قدرتمندترین لینک و پیوند در بهینه سازی و seo میباشد که بایستی گزینه دقت واقع گردد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


شایسته ترین شیوه تولید بک پیوند   ساخت بک لینک رایگان   این قابلیت و امکان را به وجود میاورند تا الگوریتم های گوگل تا آنجا که می‌گردد راز از وبسایت شما در بیآورند.

مشاجره بک پیوند ها فعلا بسیار داغ میباشد و طریق های متعددی نیز تا به اکنون برای ساخت و ساز آنان مطرح شده‌است.

ولی دقیقا چرا کلیه در‌پی ساختن بک پیوند ها می‌باشند و ساخت چنین لینک و پیوند هایی چه سودی در ارتقاء بهینه سازی وب سایت دارااست؟ این مباحث کلیه در نوشته ی علمی امروز ما جواب داده می‌گردد.در غایت مهم‌ترین بحثمان یعنی شایسته ترین طرز ساخت و ساز بلک لینک و پیوند را با شما بین میگذاریم.



چرا بک لینک و پیوند میسازیم؟
بک لینک و پیوند ها تمامی مسیری می باشند که ما‌را به وب سایت های دیگر منتقل می نمایند. گوگل با تعقیب کردن این مسیر ها در غایت به تارنما ما میرسد. این که گوگل بتوآند تا آنجا که ممکن میباشد رمز از وب سایت ما در بیاورد، نکته قابل توجهی میباشد که در پی به آن خوا هیم پرداخت.



نوشته‌ی‌علمی ما درباره با بک لینک و پیوند ها و اشکال آن را از دست ندهید:

بک پیوند چه می‌باشد؟»



روایت به عبارتی روایت دیرین بالابردن seo وب سایت میباشد. و هر آنچه که انجام میدهیم در غایت چهت نیل بدین نیاز میباشد. استعمال از بک لینک و پیوند ها نیز این قابلیت را برای سایتمان مهیا می نماید.

اما می بایست اشاره کردن که ساختن بک پیوند ذیل هر قوانینی هم خوب وجود ندارد و سبب بالارفتن سئو تارنما نمیشود.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


برای ساختن یک ساخت بک لینک رایگان  رزومه کیفیت عالی از بک پیوند ها، شما بایستی هدر دادن انرژی تان برای لینک و پیوند بیلدینگ را متوقف فرمایید و آغاز به کسب کردن پیوند یا این که Link Earning فرمائید. برای کسب کردن پیوند ما می بایست محتواهایی قابل اعتماد، عالی و بدون نقص ساخت و ساز کنیم و با کل قدرت به اشاعه و پروموت کردن آن محتوا بپردازیم.

تعزیر پیوند بیلدینگ بوسیله اجتماع، عملی منفی تلقی می‌شود، این شیوه تاءمل ناشی از ترسی میباشد که گوگل از روش ربات های مثل ” Penguin ” و ” Panda ” و جریمه هایی که آن ها برای وب سایت های عظیم در لحاظ می‌گیرند، ساخته شده است.

در یکی مکالمه ها، از یک کدام از پرسنل گوگل ” John Mueller ” پرسیدند که ” آیا لینک و پیوند بیلدینگ عملی مثبت و خوب میباشد ؟ ” وی جواب اعطا کرد ” در کل، توصیه می دهم که از آن مسافت بگیرید”

بیشتر بخوانید : تکنیک های لینک و پیوند بیلدینگ، ساخت و ساز لینکهای خوب، بد و زشت
در عکس تحت تفاوت و تکامل ما دربین Link Building و Link Earning را ملاحظه کنید :

تفاوت Link Building و Link Earning

چرا وبسایت شما به Link Earning مستلزم میباشد ؟
ما این قبیل از سوالهای را خیلی از مشتری های خویش می شنویم :

● قیمت یک لینک و پیوند در چه میباشد ؟

● به چه ادله تارنما ما نیاز به لینک و پیوند از سایر سایت ها داراست ؟

ارتقاء ترافیک
کسب کردن لینک و پیوند به طور ارگانیک ترافیک تارنما شما‌را ارتقا می‌دهد. پیوند از یک سایت دیگر، تماشاچی های بیشتری را به سمت تارنما شما سوق میدهد. البته بایستی در لحاظ بگیریم که یک پیوند تاثیری در Conversion بیشتر، خریدهای ایده آل، یا این که فروش بیشتر ندارد، این وظیفه ی وبسایت میباشد که از تماشاچی ها مشتری بسازد، خیر پیوند.



تدبیر از مارک
وقتی که شما یک لینک و پیوند کسب میکنید، اصولا شما چیزی بیشتر از یک پیوند کسب نموده اید. در همین راستا، به عنوان مثال چنانچه شما لینکی از سایت ” New York Times ” اخذ فرمائید، احتمال چشم شدن محتوای شما یکسری برابر می گردد.

این را هم در لحاظ بگیرید که در حالتی‌که شما از تارنما های کوچک خیس با بازدید های کمتر لینکی اخذ فرمایید، احتمال تاثیر آن خیلی بالا نخواهد بود. ولی در حالتی‌که آن سایت مملو‌از بازدید کننده هایی از جامعه ی غرض شما باشد، تماما ارزشش را خواهد داشت.





موتور های کاوش به لینک و پیوند ها اهمیت میدهند.
پیوند ها به مارک شما توان، اعتماد و قیمت میدهند. به همین ادله،در‌حالتی که شما لینکی از یک تارنما دارای اعتبار اخذ فرمائید، موتور های کاوش نمره و طبقه بندی در سئوی وبسایت شما‌را ارتقا میدهند.

یک استراتژی ساخت محتوا، میتواند به شما یک راهکار ساختار یافته برای چک ارزشی که به مشتری خویش ارائه می دهید، عده ای که به شما گوش میدهند و محل توزیع مطلوب را اهدا نماید.

توسعه و گسترش دادن یک استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوای قادر، که به Link Earning شما امداد می نماید میتواند بیشترین تاثیر را برای پیروزی ها طولانی دوران داشته باشد. Link Earning یک تکنیک بازاریابی وجود ندارد، بلکه تاثیری میباشد که شما با محتوای خویش روی بازدید کننده های وبسایت خویش میگذارید که نهایتا منجر پرورش seo شما نیز میشود.

حال حاضر که تفاوت Link Building و Link Earning را خواندیم و از تاثیر آن‌ها مطلع شدیم، سوالی که پیش میاید این میباشد که چطور خواهیم توانست این عمل را انجام دهیم ؟



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز

بک لینک و پیوند مجانی یک کدام از شایسته ترین ساخت بک لینک رایگان  خدماتی میباشد که می شود به سایت ها ارائه اعطا کرد. همان گونه که میدانید امروزه بهینه سازی وب سایت یک کدام از مهم ترین مواقعی میباشد که همگی کسب و شغل های اینترنتی می بایست دقت ویژه ای به آن داشته باشند. یکی‌از مهم ترین مواقعی ساخت بک لینک رایگان که در سئوی تارنما مطرح می‌گردد بک پیوند میباشد که مطلقا برای بالا بردن سکو وبسایت خویش در لیست جستجوی موتورهای کاوش بایستی دقت ویژه ای به آن داشته باشید. امروزه اکثری از سایت ها می باشند که با مخارج بسیار بالا برای وبسایت شما بک پیوند می‌زنند. ما در‌این مقاله قصد داریم مقداری بیشتر در رابطه بک لینک و پیوند مجانی کلام کنیم و اطلاعاتی را در چنگ شما در اختیار بگذاریم. به این ترتیب در صورتیکه که شما هم جز کسانی میباشید که دارنده یک کسب و عمل اینترنتی میباشید به شما سفارش می‌کنیم به طبع این مقاله را تا آخر مطالعه فرمایید.
بک پیوند چه چیزی است و چه تاثیری بر روی بهینه سازی دارااست؟

پیش از آن که قصد داشته باشیم در رابطه بک لینک و پیوند بدون‌پول سخن کنیم بهتر میباشد نخست در رابطه این مورد کلام کنیم که بک لینک و پیوند چه میباشد و چه تاثیری بر روی سئوی وب سایت دارااست؟ در جواب بدین پرسش می بایست بیان کرد که بک پیوند یا این که پیوند سازی به فرایندی گفته میشود که در آن شما تحت عنوان مالک یک تارنما لینک و پیوند هایی از وبسایت خویش را در یک وبسایت دیگر قرار می دهید تا کاربرانی که وارد تارنما های دیگر میشوند نیز با سایت شما آشنا شوند. این عمل یکسری مزیت برای وبسایت شما داراست که یکی آن ها این میباشد که ترازو ترافیک تارنما شمارا ارتقاء خواهد اعطا کرد و علاوه بر این از آنجایی که گوگل الگوریتم هایی را برای تشخیص ورود به وبسایت شما از روش وبسایت های دیگر داراست سکو تارنما شما نیز در موتورهای کاوش به ترازو متعددی بهبود پیدا خواهد کرد.

بک لینک و پیوند بدون پول
بک لینک و پیوند بدون‌پول چه میباشد؟

امروزه در شرایطی که شما یک تارنما ماهر باشید و کسب و عمل اینترنتی شما منفعت متعددی داشته باشد پیشنهاد ما به شما این میباشد که به طبع کارایی فرمایید مبادرت به لینک و پیوند سازی به طور مبلغی فرمایید به این دلیل که هرچه بک پیوند هایی که شما می سازید در وبسایت های دارای اعتبار تری باشند اعتبار تارنما شما نیز هم میان یوزرها اینترنتی و هم برای موتور جستجوی گوگل ارتقاء پیدا می نماید و در سود شما میتوانید سکو بهتری را در لیست جستجوی موتورهای کاوش داشته باشید. با این وجود بخش اعظمی از تارنما هایی که فایده متعددی را از سایت خویش ندارند و یا میزان دارایی کافی برای پیوند سازی مبلغی ندارند می‌توانند از روش برخی از وبسایت ها مبادرت به تولید بک پیوند مجانی نمایند. این فعالیت مزایا و معایب خاص خویش را دارا میباشد که ما پیرو این مقاله کوشش می‌کنیم برخی از مهم ترین این مزایا و معایب را آیتم ارزیابی در اختیار بگذاریم و نکات مفیدی را در رابطه این زمینه برای شما ذکر کنیم.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


برای وارد شدن تارنما در حق تقدم گوگل ساخت بک لینک رایگان نیاز به انجام شغل های متعدد seo هست که می بایست به آنان دقت نمائید کارهایی مانند تولید محتوای مطلوب استفاده کننده پسند، لینک و پیوند گذاری، تعیین لغت ها کلیدی مطلوب، لینک و پیوند سازی، تعیین تیتر مطلوب برای محتوا و... خیلی از مواقعی که در بهینه سازی وب سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار هست. ما درین قسمت می خواهیم به بک لینک و پیوند بپردازیم.
به اخذ پیوند از وبسایت‌های دیگر به ساخت وب سایت خودتان بک پیوند یا این که پیوند سازی گفته می‌گردد. با این طریق می باشد که شما می توانید با قرار دادن لینکی بر روی متن یا این که تصویر متبوع یوزرها را با کلیک بر روی آن به برگه دیگری منتقل نمائید. بک لینک و پیوند‌ها دارنده اشکال مختلفی می باشند مانند بک لینک و پیوند فالو، نوفالو، پیوند داخلی و پیوند فرنگی.

چه طور بک پیوند بگیریم؟
در یک‌سری سال اخیر دقت متعددی به لینک و پیوند سازی و بک پیوند شده‌است. در‌حالتی که شما بک پیوند قابل قبولی را برای تارنما خویش اخذ فرمایید بیش‌خیس شیوه را به صدق طی کرده‌اید و هر چه بیشتر به هدف ها خویش مجاورت می شوید. ممکن میباشد برای شما پرسش پیش آید که چه‌طور بک پیوند بگیریم؟ ما درین نصیب مواقعی که با توجه به آن می توانید بک پیوند‌های قابل قبولی را بگیرید را برای شما معرفی می کنیم تا به هدف ها خویش برسید. در صورتی‌که میخواهید تا بک پیوند‌های مطلوب اخذ فرمائید قطعا اعتنا نمایید تا وبسایت شما در مرحله نخستین از سرعت بالایی برخوردار باشد از طرفی مسلما ریسپانسیو باشد تا اشخاص موبایلی بتوانند به راحتی در نمایشگرهای دیگر مانند تلفن همراه و تبلت آنها را مشاهده نمایند.

1.پیوند‌های کانال اجتماعی
کانال‌های اجتماعی نقش مهمی را در طراحی وب و پیروزی کسب ‌و عمل داراست یوزرها نیز به کانال‌های اجتماعی بسیار علاقمند بوده و به محض مشاهده آنان دوست دارا‌هستند تا ورقه متبوع را برانداز نمایند. کانال‌های اجتماعی خیر فقط برای seo تارنما شما موءثر می باشد بلکه در معرفی مارک و بیشتر شناساندن کسب ‌و کارتان به اشخاص بسیار تاثیرگذار می باشد.
2.ساخت محتوای عالی برای وبسایت
داشتن محتوای عالی یک کدام از دیگر از استراتژی‌های بارز یک seo تارنما میباشد. که در‌حالتی که به آن دقت فرمایید و مطالب مهمی را در آن قرار دهید تا یوزرها رضایت جامعی را از آن اخذ نمایند همینطور وب سایت‌های دیگر پیوند شمارا در صفحه ها خویش قرار دهند.
3.پاسخگویی
یکی از دیگر از طریق‌هایی که برای بک لینک و پیوند دریافت کردن بسیار مطلوب هست این میباشد که در شکل مشاهده پرسشی در کانال‌های اجتماعی، انجمن‌ها یا این که تیم‌های دارای ربط که جواب آن را می دانید پاسخ دهید و در شکل نیاز پیوند تارنما خویش را نیز قرار دهید.
4.تایپ کردن پست مهمان
اکثری از وبسایت‌ها به یوزرها خویش اذن می دهند که مطالبشان از روش تارنما آنها منتشر نمایند شما با تنظیم مطلبی مطلوب و قرار دادن نشانی صفحه های داخلی و مربوط به وب سایت می توانید یک بک پیوند عالی را برای خویش ساخت فرمائید.
5.بک پیوند از تارنما‌های خبری
یکی‌از دیگر از طریق‌های کسب بک لینک و پیوند، از وب سایت‌های خبری می باشد به همین مراد شما بایستی در وبسایت خویش محتوایی را ایجاد فرمایید تا گزینه اعتنا خبرنگاران قرار گیرد. این شیوه میتواند بسیار به وب سایت شما یاری دهد. علاوه بر این می توانید از طراحی وب سایت اطلاع رسانی نیز یاری بگیرید.






:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()