نوشته شده توسط : مهمان نواز


همگی ی بک لینک و پیوند هایی ساخت بك لينك رايگان  که ساخته می شن، به واحد سنجش متساوی قیمت ندارن. به عبارت دیگه، درصورتی که میخواهید رده نیکی در گوگل به دست بیارین، بایستی روی بک لینک و پیوند های کیفیت خوب تمرکز کنین.

مثلا:

یک بک لینک و پیوند کیفیت عالی، می تونه از 10.000 بکلینک نادر کیفیت گران بها خیس باشه.

ولی از کجا بفهمیم که یک بکلینک با کیفیته یا این که نادر کیفیت؟

خصوصیت های بک پیوند کیفیت بالا چه میباشد؟
این طور که معلومه، بک پیوند های کیفیت بالا، کلیه از 5 خصوصیت برخوردار می‌باشند.

خصوصیت #1: بک پیوند های کیفیت خوب، از تارنما های آیتم اعتماد و دارای اعتبار دربین

مکان تعجبی وجود ندارد. شما دوست دارین از جایی مثل هاروارد بک لینک و پیوند بگیرین یا این که یه سایت فردی رندوم؟

این طور که معلومه، گوگل هم شم شما‌را داره.

به‌این مضمون‌ ، “اعتبار دامنه” یا این که “Domain Authority” گفته می شه. اساسا هرچه اعتبار سایتی که قراره ازش پیوند بگیرین بیشتر باشه، قیمت و اعتبار بیشتری را می تونه به تارنما شما منتقل کنه. (از روش لینک و پیوند دادن)

(پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بیشتر با مضمون‌ اعتبار دامنه آشنا گردید، نوشته‌ی‌علمی “دامین آتوریتی” از وب سایت خودمون را بخوانید.)

بک پیوند کیفیت عالی

در فصل 3 به شما نشان می دهم که چطور از وبسایت های معتبری مانند Forbes، Mashable و CNN بک لینک و پیوند بگیرید.

البته موقتی بریم سراغ خصوصیت دوم.

خصوصیت #2: بک لینک و پیوند های کیفیت خوب، واژه و کلمه کلیدی مقصود شما‌را با انکرتکست لینک و پیوند میدن
کلاً، شما لینک و پیوند هایی در قالب انکرتکست (anchor text) می‌خواهید که لغت ها کلیدی شما‌را در بر بگیره.

در واقعیت، یک همبستگی در میان انکرتکست و تصاحب کردن رنک بیشتر برای به عبارتی واژه و کلمه کلیدی در گوگل وجود داره.

بک لینک و پیوند با انکرتکست



تنها جهت تذکر، انکرتکست، لینکی میباشد که اونو در قالب متن می‌بینید.



همان گونه که گفته شد، جای‌جای که توانستید، بهتره از انکرتکست به کار گیری فرمائید که کلمه و واژه کلیدی شما‌را در بر بگیره.

از جمله، اینجا یک پیوند را در قالب انکرتکست می‌بینید.

بک پیوند

دیدید که چطور یک انکرتکست واژه و کلمه ی “E-Commerce سئو” را در بر گرفته میباشد؟

خب این واژه و کلمه در واقعیت واژه و کلمه کلیدی اساسی اون ورقه می‌باشد. به‌این مضمون‌ که‌این یک پیوند فوق العاده توانمند میباشد.

درحال حاضر یه اخطار کوچک:

شما نباید از این زمینه سوء به کار گیری فرمایید. در واقع گوگل یه فیلتری به اسم الگوریتم پنگوئن داره.

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن گوگل، وبسایت هایی که از استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی کلاه سیاه استعمال می کنن را غربال می کنه و با چکش می افته به جون همگی تارنما هایی که یه عالمه پیوند با انکرتکست های شبیه دارا‌هستند.

از جمله در شرایطی‌که شما در تارنما دیگه ای تحت عنوان مهمان وارد شدین و خواستین پستی ارسال کنین، به وب سایت خودتون این طوری لینک و پیوند ندید: “برای داده ها بیشتر در رابطه خرید از اینترنت گل، وبسایت مرا ملاحظه کنید.” این سبک لینک و پیوند، از نظر گوگل اسپم محسوب می شه.)

خصوصیت #3: بک پیوند کیفیت بالا، با محتوای وب سایت شما مرتبطه
این خیلی مهمه که سایت و یا این که کاغذ ای که به شما لینک و پیوند می آبادی، با محتوای وبسایت شما دارای ارتباط باشه. گوگل دوست داره ببینه پیوند هایی که به وبسایت شما داره اشاره می کنه در حوزه کاری خودتون می‌باشد.

اگه در خصوص آن تصور کنید، با عقل جور در میاد: فکر کنید که شما یه نوشته ی علمی در خصوص ماراتون منتشر کردید.

در‌این حالت، گوگل به پیوند هایی که شما از تارنما های مربوط به ماراتون، وب سایت های ورزشی و یا این که تارنما هایی درباره ی ماهیگیری، دوچرخه سواری و … می‌گیرید قیمت بیشتری میدهد.



تلاش نمائید در تارنما هایی دارای ارتباط و یا این که در حدود قضیه وب سایت و بیزینس خویش پیوند بسازید.

خصوصیت #4: لینکی که به تارنما شما وارد می‌شود “Dofollow” باشد
گوگل و بقیه موتورهای کاوش، پیوند هایی که خواص “Nofollow” داشته باشن را نادیده می گیره (به عبارت دیگر، آنان این پیوند ها را در الگوریتم های درجه بندی به اکانت نمیارن).

تگ نوفالو (no follow)خوشبختانه اکثر پیوند ها در اینترنت، “dofollow” میباشند. و آن دسته از لینک و پیوند هایی که تگ جدید فالو دارا‌هستند، آنقدر وبسایت های قدرتمندی نیستند. به عنوان مثال، لینک و پیوند هایی از این منابع معمولا نوفالو می‌باشند:

لینک و پیوند های کامنتی وبلاگ
مطبوعات
تبلیغات مبلغی
پیوند های پروفایل
این پیوند ها در seo آنقدری قوی نیستند، براین اساس با نوفالو بودن آن‌ها چیز بزرگی را از دست نخواهید اعطا کرد.

خصوصیت #5: پیوند فرنگی از دامینی باشد که تا به اکنون به شما لینک و پیوند نداده میباشد
فرض نمائید شما از وبسایت A لینک و پیوند گرفتین.

خب، درحال حاضر فرض نمایید تارنما A مجدد به شما پیوند بده. و هم چنین مجدد و مجدد.

آیا پیوند های دوم، سوم و چهارم به اندازه پیوند نخستین کارکشته خواهد بود؟

خیر! اینطور که معلومه لینک و پیوند هایی که از یک تارنما فی مابین، قیمت بک پیوند را معدود می کنن.



لینک و پیوند فرنگی از یک دامین



بزارین یه جور دیگه بگیم:

خیلی بهتره که شما 100 لینک و پیوند از 100 تارنما متعدد بگیرید تا اینکه 1,000 لینک و پیوند از به عبارتی یک تارنما بگیرید.

در واقعیت، تعداد تارنما هایی که به شما پیوند میدن از فاکتورهای رنک دهی گوگل است، خیر تعداد بک پیوند ها.

ارتباط مقام گوگل با بک لینک و پیوند



خب، اینا مهمترین خاصیت بک پیوند های کیفیت خوب و حاذق بود.

در قسمت بعدی به شما نشان میدهیم که چطور با به کار گیری از “آهن ربای لینک و پیوند” برای وب سایت خویش لینک و پیوند بگیرید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


تکنیک های ایجاد بک پیوند,ایجاد بک پیوند,دریافت کردن بک پیوند
دوستان عزیزم درین نوشته‌ی علمی بی نظیرترین ساخت بک لینک رایگان  و پیوند را معرفی می‌کنم. در حالتی که مقاله‌ها من‌را دنبال کرده باشید بارها با عبارت اسمان خراش مواجه گردیده اید و میدانید که‌این اسم الگوریتم های خاص بهینه سازی امیر قمصری میباشد. امیدوارم گزینه اعتنا شما قرار بگیرد و به شایسته ترین صورت ممکن از آن استعمال نمایید. می‌دانم به زودی این نوشته‌ی علمی فوق العاده اثر گذار و گرانبها هم مثل مجموع مقاله ها دیگر وب سایت نیوسئو و امیر قمصری در وبسایت های seo، خبری و … منتشر می گردد و بعضی حتی به نام خودشان منتشر می نمایند البته امیدوارم در محتوا دست نبرند تا کلیه از این تکنیک های ناب به کار گیری نمایند.

دوستان عزیزم بدانید که‌این نوشته‌ی‌علمی مسلما بخش اعظمی از سئوکاران را خشمگین می نماید، به این دلیل که آنان فکر‌می کنند همگی چیز را بایستی برای خویش نگاه دارا‌هستند و نکته ای را به کسی یادگرفتن ندهند در حالیکه سر پیروزی امیر قمصری و بیشتراز 100 برابر شدن سرمایه وی در سه سال صداقت در عمل و فراگیری و سرویس به دیگر افراد میباشد …

برویم رمز این تکنیک های ناب :

ساخت و ساز محتوا، بهتر از شایسته ترین!

درین تکنیک بایستی همت فرمائید محتوایی را منتشر نمائید که بتوانید با آن ضربه مشقت به شایسته ترین رقبای خویش بزنید.

برای این فعالیت فرایند پایین را انجام دهید:

تعیین کلمه ها کلیدی که میخواهید در آن‌ها درجه به دست بیاورید.
تک تک لغت ها کلیدی که تعیین کردید را در گوگل کاوش نمایید تا متوجه گردید که کدام حریف مرتبه ابتدا را دارااست. براین اساس سرسخت ترین رقبای خویش را در هر عبارت کلیدی پیدا خواهید کرد.
به محتوای منتشر گردیده در وبسایت قدرتمند ترین حریف خویش نگاهی بیاندازید و به‌این مسئله تصور کنید که چطور میگردد محتوایی بهتر از آن ساخت و ساز فرمائید. آیا نکته ای میباشد که بتوانید برای بهبود و ارتقاع محتوا به کارگیری نمایید؟ نقاط قوت و ضعف محتوا چه می‌باشد؟
دست به ایجاد محتوای برتر بزنید و آن را در وب سایت خویش منتشر فرمایید.
وب سایت هایی که به رقبای شما پیوند داده اند را پیدا فرمائید. برای این عمل میتوانید از ابزارهای seo وبسایت استعمال فرمایید که تا قبل از این معرفی کرده ام. همینطور وب سایت های کار کشته و مرتبطی که هنوز به رقبای شما بک لینک و پیوند تخصیص نداده اند را پیدا نمایید.
با به کارگیری از نشانی اینترنتی با مالکان این وبسایت ها یا این که وب لاگ ها رابطه برقرار فرمایید.
برای مثال:

درود حمید عزیزم

اینجانب مدتی بود که وب سایت/ بلاگ تو رو گزینه تحلیل و کاوش قرار دادم و نوشته ی علمی ای درباره با استراتژی های seo تارنما پیدا کردم. حقیقتا بایستی بگم نوشته ی علمی بی نظیری بود و از تلاوت اون بسیار لذت بردم.

ولی نکته ای که خواستم بگم این بود که تو یک لینک و پیوند به یک نوشته‌ی علمی سابق درباره با فاکتورهای درجه بندی گوگل تخصیص داده ای، اما اینجانب این نوشته‌ی‌علمی را دوست داشتم زیرا حقیقتا گرانبها بود. ولی در‌صورتی‌که دوست داری می تونی بدین نوشته‌ی‌علمی اینجانب که جدیدتر و به روزتر میباشد پیوند بدهی.

این لینک و پیوند نوشته‌ی‌علمی میباشد که می تونی برای اطمینان چک کنی. [link]

این نوشته ی علمی می تونه مقاله تو رو ارزشمندتر از گذشته بکنه. به هر اکنون، امیدوارم همچنان کارت رو عالی انجام بدی و غالب باشی.

 

همان طور که میبینید با صراحت درخواست بک پیوند مطرح نمی‌شود. شما هم می بایست در پیام ارسالی خویش اندکی توجه و احتیاط فرمائید و از درخواست صریح پیوند دوری کنید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


می قدرت اظهار کرد، موتورهای کاوش گر به دو شیوه از لینک و پیوند ها ساخت بک لینک رایگان  به کار گیری می نمایند: برای یافتن تارنما ها و صفحه ها تازه برای تصمیم گیری دربارۀ سکو بندی یک وبسایت وقتی که موتورهای جستجو گر تارنما ها را شناسایی می نمایند، میتوانند محتوای آن صفحه های را استخراج و به ایندکس خویش اضافه نمایند. بنابراین، آنان می‌توانند تصمیم بگیرند آیا یک کاغذ کیفیت موردنیاز برای مرتبه بندی در کلمه ها کلیدی دارای ارتباط را داراست یا این که نه؟ (گوگل یک ویدئوی کوتاه درخصوص این مسئله تنظیم کرده که فرآیند عمل را در آن تماما توضیح داده میباشد). وقتی که موتورهای کاوشگر دراین مورد تصمیم میگیرند، صرفا به محتوای کاغذ اعتنا نمیکنند، بلکه تعداد پیوند هایی که به وبسایت اشاره دارا هستند و کیفیت آن لینک و پیوند ها برایشان اهمیت دارااست. کلاً می قدرت اظهار‌کرد، هرچه تعداد لینک و پیوند های شما در سایت های دارای اعتبار بیشتر باشد، رتبۀ سایت شما در نتیجه ها کاوش فراتر خواهد بود. پیوند ها تحت عنوان یکی فاکتورهای اصلی seo و سکو بندی وبسایت، به عبارتی عواملی میباشند که به گوگل اذن دادند بازار موتورهای کاوشگر را در دهۀ 90 تسلط نماید. لَری پِیج، یک کدام از موسسین کمپانی گوگل، PageRank را نوآوری کرد که به گوگل اذن می اعطا کرد مبتنی بر تعداد بک پیوند ها ، کیفیت یک سایت را اندازه گیری نماید. این شیوه اندازه گیری تحت عنوان یک کدام از ابزارها در الگوریتم مرتبه بندی کلی به کار گیری میشد و توانست محبوبیت بسیار متعددی کسب نماید چون نحوه خیلی نیکی برای گزینش کیفیت یک وب سایت بود. نحوه PageRank فوق العاده اثر گذار بود چون بر این پایه اساس گذاری گردیده بود که هر لینک و پیوند تحت عنوان یک رای تایید برای یک کاغذ به شمار می آمد. به صورت نمونه چنانچه برگه ای کیفیت مورد نیاز را نداشت، هیچ لینکی اخذ نمیکرد. در واقع تئوری ذکر میکرد: زمانی که شخصی به اینترنت سایتی (غیر از تارنما خودش) پیوند میدهد به‌این مفهوم میباشد که برگه نام برده منبع اطلاعاتی مفیدی به حساب می آید. در غیر اینصورت نمی بایست این کاغذ لینک و پیوند خواهد شد. همان گونه که شما یک رستوران بد را به دوستتان معرفی نمی‌کنید. با این اکنون، طولی نکشید که متخصصان بهینه سازی نحوه هایی را برای به دور زدن ضوابط گوگل و دست کاری PageRank و نتیجه ها جستجوی لغت ها کلیدی یافتند. در همین راستا، گوگل نیز برای یافتن این وبسایت های اسپم سیرتکامل، کار خویش را مقدمه کرد. غربال گذاری های گوناگون و ارائه به روز های منظم از طریق های گوگل برای تقابل با تارنما هایی بود که سزاوار رتبۀ یک حاصل کاوش نبودند. این به دور زدن ها گوگل را وادار کرد که بعضا از طریق های لینک و پیوند بیلدینگ خویش را که تا قبل از اینً معرفی کرده بود، بی اعتبار نماید. مثلا نحوه تثبیت نشانی سایت در فهرست های راهنما و اخذ پیوند به ازای آن، یک کدام از طرز هایی بود که در برهۀ وقتی خاصی به وسیله گوگل سفارش میشد، ولی از آنجاییکه متخصصان seo از این طریق سوء به کارگیری کردند، گوگل تصمیم گرفت که مانند کهن بدین شیوه پیوند دهی اهمیت ندهد. به تازگیً گوگل طرز های تنبیهی را برای سایت هایی که چنین اقدامات اسپم سیرتکامل ای را انجام میدهند، در حیث گرفته میباشد: سایت هایی که بیشتراز حد به دیگر سایت ها لینک و پیوند میدهند. آپ دیت های نسخۀ \"پنگوئن\" گوگل به همین استدلال ساخت‌و‌ساز گردیده اند. راهنمای پنگوئن به شما می‌گوید می بایست از چه شیوه های لینک و پیوند بیلدینگ دوری کنید تا بتوانید شایسته ترین کارایی را در چارچوب قانون ها گوگل داشته باشید. راهنمای (قانون ها) گوگل یکی مباحث مهمی میباشد که در آینده درباره‌ی آن کلام خوا هیم کرد. ما با الگوریتمی که گوگل برای سکو بندی حاصل جستجوی خویش به کار گیری می نماید، تماماً شناخت نداریم (این نکته از اسرار گوگل به حساب می آید). علی رغم وجود این زمینه، متخصصان بهینه سازی متفق القول اعتقادوباور دارا‌هستند لینک و پیوند بیلدینگ هنوز هم یکی‌از مهمترین دست اندرکاران اثرگذار بر درجه بندی وب سایت در نتیجه ها کاوش به حساب می آید. دو بخش از چارت پایین مرتبط با پیوند بیلدینگ برای تارنما می گردد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز

 

بهینه سازی امروزی به طور تقریب ساخت بک لینک رایگان در دو مساله بیشتر تاکید دارااست : محتوا و لینک و پیوند سازی یا این که بک پیوندساخت‌و‌ساز محتوا و بازاریابی آن، یک مساله تماما پیچیده است که ما قصد نداریم در‌این نوشته ی علمی به آن بپردازیم. ما درین نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی تارنما می‌خواهیم در زمینه‌ی پیوند سازی و تکنیک های آن کلام کنیم. لینک و پیوند ها اساسا تحت عنوان یک تایید برای وب سایت تلقی میشوندزمانی که شما از روش بک پیوند وارد یک تارنما می‌شوید، گوگل متوجه می گردد که شما به‌این تارنما عشق مند هستید و برای شما بها و اعتبار دارااستبی آلایش ترین منش برای اخذ مرتبه در موتورهای کاوش، لینک و پیوند سازی می‌باشد که می‌تواند در هر مکانی شکل بگیرد اما در حالتی‌که به صحت و اصولی صورت بپذیرد. شما وقتی که روی یک لینکی کلیک می‌کنید، این مساله را ذکر نموده اید که به محتوای ارائه گردیده بوسیله این تارنما عشق مند میباشد که‌این قادر است یک امتیاز مثبت برای آن وبسایت باشد. با سئوکار باشید. در یک سری سال اخیر، اعتنا بخش اعظمی به‌این مساله لینک و پیوند سازی و بک لینک و پیوند انجام شده میباشدپیش از این شما می توانستید تعدادی وبسایت ساخت کرده و آنان‌را به سایت اساسی خویش بک لینک و پیوند بدهید. این مساله منجر دورزدن الگوریتم گوگل میگردید که بوسیله الگوریتم پنگوئن به طور کامل این نوع کلاه بردای و سواستفاده نابودشد در فیض همگی وب سایت هایی که از این نوع کلک به کار گیری می کردند، جریمه شدند. امروزه شما بایستی بتوانید بک لینک و پیوند های با اشکال مختلفی را به سوی وب سایت خویش جذب نماییدطریق های پیوند سازی و بک لینک و پیوند براساس دست اندرکاران مختلفی که دارااست، دارنده ارزشهای متفاوتی می‌باشد. در اینجا سه ادله اصلی تاثیر گذار در بهینه سازی را در این مورد مطرح می‌کنیم: • بک پیوند دریافت کردن از وبسایت هایی با درجه بالا دارنده قیمت اکثری میباشد. اینکه شما چطوری بتوانید بک پیوند بگیرید به استراتژی شما بستگی داراست البته شایسته ترین و راحت ترین خط مش ساخت‌و‌ساز محتوای عالی در وبسایتتان می‌باشد. • کارایی نمایید که از وب سایت هایی که مربوط به کسب و کارتان میباشد بک پیوند بگیرید. زیرا یوزرها شما یکسان میباشند، آن ها قطعا به تارنما شما نیز آیتم تحلیل قرار می‌دهند. • از تاءمل خرید بک پیوند بیاد خارج، زیرا در حالتی که گوگل متوجه گردد علاوه براینکه شمارا جریمه می نماید، جايگاه وبسایت شمارا به پیشین گشوده میگرداند.


:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


به آسانی میتوان خاطرنشان کرد: پیوند از سایتی به تارنما دیگر معنی بک پیوند را به وجود میاورد. موتور های ساخت بک لینک رایگان کاوش مانند گوگل از بک پیوند تحت عنوان یک سیگنال حاذق در درجه بندی حاصل کاوش خویش استعمال می نمایند بر این انگیزه که محتوای لینک و پیوند گردیده از قیمت و اعتبار بالایی شامل است. بک لینک و پیوند های کیفیت خوب به کسب مرتبه در گوگل یاری بسزایی می نمایند این تاثیر به حدی میباشد که طبق آمار و ارقام به بدست آمده از محاسبه صدها بهینه سازی فعالیت در سرتاسر دنیا مشخص و معلوم گردیده که لینک و پیوند ها مهمترین فاکتور در seo وبسایت می‌باشند. کارکرد بک پیوند (Backlink) پیوند ها نقش مهمی در الگوریتم موتور های کاوش بازی می نمایند در صورتیکه دنیای اینترنت را یک تار عنکبوت و خزنده موتور کاوش را عنکبوت تارها نقش لینک و پیوند را ایفا می نمایند، در صورتیکه تاری (لینک و پیوند) نباشد عنکبوت حاذق به خزیدن بر روی تار (ایندکس اینترنت) نخواهد بود. اما این قصه را از زوایای دیگر نیز می اقتدار روءیت کرد تصور کنید محمد یک بلاگر می‌باشد که در رابطه شایسته ترین اتفاق افتاد های ورزشی نوشته‌ی علمی ای منتشر کرده از طرفی مریم که یکی‌از کمپانی کنندگان همین روی داد ها بوده از بلاگ خویش به نوشته محمد لینکی میدهد و نوشته ی علمی محمد را شایسته ترین مرجع برای گزینش روی داد های ورزشی معرفی می نماید در اینجا به صورت بدون واسطه گفتگویی بین این دو تارنما صورت گرفته میباشد. گونه های بک پیوند مجموعاَ دو نوع بک لینک و پیوند وجود دارااست که یکی‌از دیگری از بها و اعتبار بیشتری شامل است بهتر میباشد نگاهی سریع بدین مورد بیاندازیم: ۱- پیوند نوفالو (Nofollow) که بوسیله موتور های کاوش نادیده گرفته میشود از قیمت و اعتبار بالایی برای seo برخوردار وجود ندارد البته می‌تواند به طبیعی جلوه دادن بک لینک و پیوند پروفایل وبسایت یاری دهد. ۲- پیوند فالو (Dofollow) لینکی که به وسیله موتور کاوش دنبال گردیده و به صورت بی واسطه بر سکو بندی حاصل کاوش تاثیر گذار می باشد در صورتی‌که لینکی نوفالو نباشد به طور پیش فالو در لحاظ گرفته میگردد لذا نبازی به قرار دادن کد فالو در تگ وجود ندارد. نکته ای که در باب پیوند های فالو می بایست بدانید این میباشد که‌این لینک و پیوند ها میتوانند منجر ارتقا یا این که جايگاه وب سایت شما در نتیجه ها کاوش شوند در شرایطی که بک لینکی از وبسایت های بی کیفیت و اسپم دارید پیشنهاد می‌کنیم تا آن‌ها‌را Disavow نمایید. تولید بک لینک و پیوند شاید غول پایان seo ساختن بک لینک و پیوند برای سایتمان باشد زیرا ما کنترلی بر آن نداریم و می بایست با ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی دیگر تارنما ها را تشویق به دادن پیوند به خودمان کنیم که موضوع بسیار وقتگیر و مالامال زخمت است ولی نگران نباشید و ۱۲ طرز معمولی برای استارت پیوند سازی به شما معرفی میکنیم: لینک و پیوند وبسایت خویش را در کاغذ شبکه‌های‌اجتماعی قرار دهید. از مقالاتی که سکو نیکی در حاصل کاوش دارا‌هستند به صفحه ها تازه خویش پیوند داخلی دهید. از ضمیر هایی مانند: چطور، کجا، شایسته ترین، ارزان ترین و … به کار گیری فرمائید این مقاله‌ها بخت بیشتری برای لینک و پیوند شدن دارا‌هستند. جامع ترین نوشته‌علمی را ساخت و ساز نمایید، نگاهی به مقاله‌ها رقبا بی اندازید و نوشته ای کامل تر که درخور استفاده کننده باشد ساخت‌و‌ساز فرمائید. با پست مهمان در تارنما های مربوط به قضیه کار خودتان لینک و پیوند بگیرید. با اشخاص فعال در صنعت خویش رابطه ایمیلی برقرار فرمائید و از آن ها بخواهید تا به شما پیوند نمایند. با اشخاص دارای شهرت حوزه عمل خودتان مذاکره انجام دهید. با به کار گیری از ابزارهای ارزیابی بک لینک و پیوند مانند Ahrefs رقبای خویش را دنبال فرمایید و از سایتی که آن‌ها لینک و پیوند دارا هستند پیوند بگیرید. با پاره ای هزینه از تارنما های پهناور خبری جمهوری اسلامی ایران رپورتاژ اطلاع رسانی بخرید. با مقایسه تولیدات یا این که سرویس ها دیگر وب سایت ها بخت چشم شدن خویش در گوگل را بالا ببرید. در انجمن های اینترنتی عضو گردید و با یوزرها رابطه بر قرار نمایید. در وبسایت های سوال و جواب عمل فرمائید و سوال ها کاربرن جواب دهید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


بک لینک و پیوند سازی یکی کاربردی ترین ساخت بک لینک رایگان  اصول seo میباشد که در واقعیت به کلیک کردن روی لینک و پیوند یک تارنما خاص از روش وب سایت های دیگر اشاره داراست. فراگیری بک لینک و پیوند سازی به به چنگ آوردن بک لینک و پیوند مفید برای ارتقا مرتبه تارنما در موتورهای کاوش به خصوص گوگل امداد می نماید. زیرا هرچه تعداد وبسایت های دارای اعتبار و پر طرفدار که لینک و پیوند تارنما شما در آن‌ها جای دارد؛ بیشتر باشد؛ احتمال هدایت شدن مخاطب به تارنما شما از روش وب سایت های دیگر ارتقا یافته و درنتیجه، به چنگ آوردن بک پیوند موءثر بیشتر، مقام وبسایت شما‌را در سکو بندی گوگل افزایش پیدا می نماید. معنا بک لینک و پیوند سازی معنی بک پیوند سازی را با یک نمونه بهتر می اقتدار توضیح اعطا کرد. مثلا، فرض فرمائید یک مخاطب با ورود به یک تارنما همگانی درحال قرائت مطلبی میباشد تا داده ها متبوع خویش را بدست بیاورد. در‌این محتوا، موضوعات خاص و دارای ربط به متن اساسی وجود دارااست که توضیحاتی در رابطه آن‌ها داده نشده البته مخاطب نیاز دارااست که اطلاعاتی درباره با آن نیز کسب نماید. پس تولید کننده محتوا یا این که کارشناس seo میتواند یک پیوند باطن متن قرار دهد تا مخاطب بتواند با کلیک کردن روی آن، داده ها متبوع خویش را از وبسایت دیگری بدست بیاورد. چنانچه این پیوند، خواننده را به سایتی غیر از به عبارتی سایتی که در درحال حاضر مطالعه متن مهم در آن میباشد؛ هدایت نماید؛ یک بک پیوند برای تارنما دوم در موتورهای کاوش تثبیت می‌شود. اشکال بک پیوند بک پیوند فالو: به صورت معمول مجموع پیوند هایی که در صفحه های تارنما منتشر میگردند؛ از نوع فالو می باشند. زمانیکه استفاده کننده روی لینک و پیوند فالو کلیک میکند؛ گوگل برای آن وب سایت قیمت و اعتباری احتساب کرده و به آن امتیاز میدهد. بدین ترتیب برای به دست آوردن بک لینک و پیوند موءثر می بایست نوع لینک و پیوند سازی، بک پیوند فالو باشد تا در موتورهای کاوش قیمت گذاری خواهد شد. بک پیوند نوفالو: بک پیوند نوفالو همان گونه که از اسم آن پیداست بوسیله گوگل یا این که موتورهای کاوش ردیابی نمی‌شود و تاثیری بر بها و اعتبار آن وبسایت حتی با کلیک کردن بر روی آن، ندارد. به همین انگیزه سفارش میشود در‌صورتی‌که بک لینک و پیوند سازی در متن برای وب سایت هایی که تحت عنوان حریف ما شناخته میشوند؛ ساخت گردیده تا رضایت خواننده جلب خواهد شد؛ عبارت nofollow به تگ اضافه خواهد شد. بک پیوند فرنگی: دریافت کردن بک پیوند فرنگی، یک کدام از مهمترین شاخص های ارتقای سکو وب سایت در موتورهای کاوش مخصوصا گوگل میباشد. ولی لینک و پیوند سازی صحیح در تصاحب کردن بک پیوند اثر گذار اهمیت بسیار متعددی داراست. در یک توضیح بی آلایش و مختصر می قدرت اعلام‌کرد هر وب سایت فرنگی که در محتوای آن، پیوند فالو به تارنما ما وجود داشته باشد؛ برای وب سایت ما یک بک پیوند فرنگی به حساب می آید. بک پیوند داخلی: بک لینک و پیوند داخلی به خصوص در وبسایت های فروشگاهی که قصد ارتقا فروش محصول ها و سرویس ها خویش را دارا هستند؛ کابرد متعددی دارااست. ولی در وبسایت های دیگر نیز معمولا برای ارتقا جايگاه seo وب سایت، از بک پیوند سازی داخلی به کارگیری می‌گردد. به‌این معنی که مخاطب با ورود به یک شیت از تارنما ما مورد های زیادی را پیش روی خویش میبینید که با کلیک کردن روی آن ها میتواند به صفحه های دیگر به عبارتی تارنما هدایت خواهد شد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


وقتی که یک تارنما به تارنما دیگری لینک و پیوند ساخت بک لینک رایگان  میدهد، به آن بک لینک و پیوند می‌گویند. بک پیوند امکان کلیک کردن داراست و با کلیک بروی آن، مخاطب به وب سایت شما هدایت می گردد. هر چه تارنما های بیشتری به صفحه ها شما لینک و پیوند دهند، اقبال حضور وبسایت شما در نتیجه ها بالای SERP بیشتر می گردد. در واقع هر بک پیوند مانند یک \"رای\" به مطلوب بودن محتوای شما میباشد. هم چنین، این پیوند ها سیگنالی برای گوگل و موتورهای کاوش دیگر ارسال می نمایند که نشان دهنده دارای اعتبار بودن برگه شما در عبارت لینک و پیوند شده‌است. در‌صورتی‌که وبسایت ها، بلاگ ها و یوزرها شبکه‌های‌مردمی پیوند های متعددی به کاغذ شما بدهند، موتورهای کاوش متوجه میشوند که‌این شیت (که بها پیوند دهی به آن بالاست) می‌تواند در حاصل بالای کاوش قرار گیرد. پس بدست آوردن بک پیوند میتواند تاثیر بسزایی در موضع شما در نتیجه ها کاوش داشته باشد. اصطلاحات رایج در بک لینک و پیوند که بایستی بشناسید: Link Juice: این اصطلاح در بهینه سازی در معنای قیمت و اعتباری میباشد که به واسطه پیوند دهی از سایتی به وب سایت دیگر منتقل میشود. همین اعتبار و بها میباشد که به درجه بندی بهتر نوشته‌علمی شما و هم چنین بالا رفتن قیمت دامنه \"Domain Authority\" امداد متعددی می نماید. شما میتوانید با استعمال از تگ No-Follow انتقال امتیاز از روش Link Juice به وب سایت دیگر را متوقف نمایید تا قیمت بهینه سازی شیت خودتان محافظت خواهد شد. No-Follow link: زمانی که سایتی به تارنما دیگری پیوند میدهد و این لینک و پیوند با به کارگیری از تگ نوفالو درج شده میباشد، Link Juice امتیاز شیت صاحبخانه را به برگه مقصود منتقل نمی نماید. لینک و پیوند های نوفالو اعتبار و ارزشی که به درجه بندی بهتر در حاصل باعث خواهد شد، منتقل نمی‌کنند؛ البته هم چنان در شکل کلیک، ترافیک را به شیت مقصود هدایت می نمایند. Do-Follow link: بصورت پیش فرض هر لینکی که شما به طور داخلی یا این که فرنگی در تارنما قرار می دهید، Follow محسوب می‌شوند و Link Juice امتیاز شیت را منتقل می نمایند. در Source Code نیز به طور تحت نوشته می‌شوند: انکرتکست Anchor text : انکرتکست عبارتی میباشد که برای قرار به دست آوردن هایپرلینک روی آن گزینش می گردد. به چنگ آوردن بک لینک و پیوند بر روی عبارتی بخصوص، این سیگنال را به موتورهای کاوش می فرستد که محتوای متبوع در رابطه عبارت پیوند گردیده قیمت و اعتبار بالایی داراست. بک لینک و پیوند مخرب \"Low-Quality Links\": پیوند های بی کیفیت از وبسایت های غیرمرتبط، رباتی، با اسپم اسکور بالا و با اعتبار دامنه معدود خیر صرفا موءثر نخواهند بود بلکه می بایست در خرید آن ها بسیار احتیاط فرمایید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در‌این نوشته‌ی‌علمی توضیح میدهیم که ساخت بک لینک رایگان  و پیوند چه است؟ همینطور فراگیری ایجاد بک لینک و پیوند جهت ارتقاء سکو تارنما در موتورهای کاوش آمده میباشد. 13 فروددین ماه 1399 - 13:30 - ارسال گردیده به وسیله سینا عسکری 3 0 بک پیوند بک لینک و پیوند ( backlink ) هم اندازه کلماتی زیرا لینک ورودی دارااست که بصورت تحت تمجید می گردد: بک لینک و پیوند در seo موتور کاوش یک لینک یا این که لینکی میباشد که یک شیت اینترنت را به یک کاغذ اینترنت دیگر یا این که یک سایت دیگر دارای ارتباط می سازد. بعضی از موتورهای کاوش مثل گوگل یکی فاکتورهایی را که در موضع سایت در برگه حاصل اثرگذار می‌دانند تعداد بک پیوند ها میباشد. اما این به آن شکل وجود ندارد که هر چقدر تعداد بک پیوند های یک وبسایت بیشتر باشد، رده سایت در موتورهای کاوش فراتر خواهد بود. شایسته ترین بک لینک و پیوند ها، آنهایی می‌باشند که بصورت طبیعی برای تارنما پدید آمده اند و یا این که بعبارتی دیگر در فرآیند ساخت‌و‌ساز آنان از مکانیزم های خرید بک پیوند به کار گیری نشده میباشد. یادگرفتن ایجاد بک لینک و پیوند جهت ایجاد بک پیوند برای تارنما متبوع خویش می‌توانید از یادگرفتن پایین به کارگیری نمائید تا شاهد ارتقاء سکو وب سایت خویش در موتورهای کاوش باشید. این نوشته‌ی‌علمی تمرکز اساسی خویش را روی فراگیری ساخت‌و‌ساز بک پیوند طبیعی قرار داده میباشد. در آغاز بایستی یک لیست بی نقص از عبارات کلیدی وبسایت به یار صفحه های لندینگ پیج گردآوری گردد. لیست گردآوری گردیده بایستی دارنده ردیف تاریخ و مقام فعلی عبارات کلیدی باشد تا بتوان در حین بازه زمانی پیشرفت رده را اندازه گیری کرد. درحال حاضر بر طبق لیست وبسایت هایی که پیش از این گردآوری شده‌است و میتوانیم از آنان بک پیوند تنظیم نماییم تعیین و روزمره خواهیم توانست تا 10 تا بک پیوند به سمت تارنما هدایت نماییم. طریق لینک و پیوند دادن به تارنما به این شکل میباشد که در تارنما هایی که می قدرت حیث تثبیت کرد بجای اسم وبسایت، اسم واژه و کلمه کلیدی متبوع نوشته میشود و بجای نشانی وب سایت، لندینگ پیج متبوع نوشته می‌شود. بک لینک و پیوند هایی که از روش تثبیت لحاظ گرفته می‌گردد، بایستی یک لحاظ در رابطه با پست متبوع نوشته خواهد شد که اینترنت مستر آن تارنما لحاظ ما‌را تا حد قابلیت و امکان تایید کند. در انجمن ها و وب لاگ ها زیرا شیوه برای قرار دادن لینک و پیوند گشوده خیس میباشد براحتی می قدرت قسمتی یا این که مجموع متن شیت لندینگ پیج نسخه برداری خواهد شد و بعضی از لغات کلیدی بصورت لینک و پیوند به شیت لندینگ پیج دارای ارتباط خواهد شد. تا حد قابلیت از قراردادن پیوند در سایت هایی که بصورت پاپ آپ گشوده میشوند یا این که دارنده مزارع لینک و پیوند میباشند ( بالای 100 تا پیوند) دوری گردد.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


به لهجه معمولی، زمانی‌که یک اینترنت‌وب سایت به یک اینترنت‌تارنما دیگر پیوند میدهد، یک «بک پیوند» ایجاد شده است. به بک پیوند، inbound link یا این که لینک و پیوند «ورودی» هم گفته می گردد، چون سبب ساز میشود که عموم «وارد» وبسایت شما شوند. External link یا این که ساخت بک لینک رایگان  و پیوند فرنگی هم یکی‌از دیگر از عنوان ها بک لینک و پیوند میباشد و وجه تسمیه آن هدایت یوزرها به «بیرون» از اینترنت‌سایتی میباشد که در آن حضور دارا هستند. بک لینک و پیوند یک کدام از موادتشکیل دهنده اصلی در بهینه سازی محسوب میشود.

از جملهً به لینکی که در نهایی پاراگراف گزاره بالا به واژه و کلمه «بهینه سازی» اضافه کرده ایم دقت نمائید. این یک پیوند داخلی میباشد، ولی درصورتی که همین لینک و پیوند را به یک تارنما دارای اعتبار دیگر می‌دادیم، در اینصورت گوگل این پیوند را تحت عنوان رأی اعتماد مدیروب به تارنما مزبور در حیث می‌گرفت و هرچه تعداد چنین لینک و پیوند هایی برای یک تارنما بیشتر باشد، بها و اعتبار آن در نزد گوگل بیشتر میگردد. بایستی اعتنا داشته باشید که «کیفیت» در اینجا صحبت اولیه را می زند و لذا کلیه پیوند‌ها قیمت یکسانی ندارند. درواقع، اخذ یک‌سری بک پیوند کیفیت بالا از منابع مطلوب از هزاران بک لینک و پیوند از سمت اینترنت‌وبسایت‌های اسپم بهتر میباشد.

اینک به دو سؤال اصلی جواب می دهیم:

 

چه چیزی کیفیت بک لینک و پیوند را گزینش می‌نماید؟
به‌طورکلی، یک بک لینک و پیوند کیفیت عالی دارنده مشخصه‌های تحت میباشد:

پیوند فالو (dofollow) باشد و خیر nofollow؛
بین محتوای وبسایت منبع قرار داده گردیده باشد؛
انکر تکست (anchor text) یا این که متن پیوند به طور کاملً طبیعی به حیث رسد.


چه سایتی برای تصاحب کردن بک لینک و پیوند مطلوب میباشد؟
اینترنت‌سایتی که:

با محتوای پیوند دارای ارتباط باشد؛
اعتبار بالایی داشته باشد.
درحال حاضر تک تک این موردها را به صورت خلاصه توضیح میدهیم:



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهمان نواز


فرقی نمی نماید که جدیداً با پیوند بیلدینگ آشنا گردیده باشید یااینکه مدتی میباشد که درگیر ساخت‌و‌ساز پیوند برای سایت خویش باشید، مطمئن باشید با مطالعۀ این راهنما اطلاعاتی نو به دست خواهید آورد. منظره seo و لینک و پیوند بیلدینگ مدام در هم اکنون تغییر تحول میباشد و امروزه، تولید پیوند های کیفیت عالی در بالاترین درجۀ اهمیت قرار دارا‌هستند. در شرایطی که تجارت و کار شما به وب بستگی داراست، بایستی معنی نیاز به پیوند های کیفیت خوب را ادراک فرمائید و از آنان در تجارت خویش استعمال فرمائید. مطمئن باشید ضابطه داشتن لینک و پیوند های کیفیت خوب به‌این زودی ها تغییر تحول نخواهد کرد.

این راهنما به شما یاری می نماید ساخت بک لینک رایگان و پیوند بیلدینگ خویش را به صدق انجام دهید تا بتوانید در کوتاه ترین مقطع، شایسته ترین فیض را اخذ نمایید. بهتر میباشد بدانید وسعت داده ها این راهنمای آموزشی بسیار زیاد میباشد، البته ما مجموع همت خویش را کرده ایم تا این مطالب را به بی آلایش ترین صورت و با نمونه هایی ظریف توضیح دهیم تا شعور آن برایتان سهل باشد. امید‌است‌ که از تلاوت این راهنمای لینک و پیوند سازی لذت ببرید!

لینک و پیوند بیلدینگ چه می‌باشد | اهمیت پیوند بیلدینگ در درجه بندی تارنما
تعریف‌و‌تمجید لینک و پیوند بیلدینگ
به مراحل اخذ \"هایپرلینک\" از یک تارنما به وبسایت خودتان، لینک و پیوند بیلدینگ گفته میشود. هایپر پیوند (hyperlink) که معمولاً به آن لینک و پیوند گفته می‌شود، راه درستی برای جستجوی یوزرها در سایت ها و صفحه ها اینترنتی میباشد. موتورهای جستجو گر از لینک و پیوند ها برای تعقیب تارنما ها به کار گیری می نمایند؛ آن‌ها لینک و پیوند های جانور فی مابین تک تک صفحه های سایت تان را دنبال می نمایند و در تصویری بزرگتر، کل پیوند های مو جود میان تارنما ها را ذیل حیث دارا هستند.

شیوه های بخش اعظمی برای لینک و پیوند بیلدینگ وجود داراست که رنج و سادگی آنان گوناگون میباشد. با این حالا متخصصان بهینه سازی معتقدند پیوند بیلدینگ یکی دشوارترین بخش های فعالیت آنهاست. بخش اعظمی از سئوکاران بیشتر بازه خویش را صرف پیوند سازی ظریف و هدفمند می نمایند. به همین عامل، در حالتی‌که بتوانید برای سایت خویش پیوند هایی کیفیت عالی و دارای اعتبار اخذ نمائید، در سئو وبسایت تان چند قدم از رقبای خویش مسافت میگیرید.



:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()